11 תשובות
וואי מלא זמן לא אכלתי סקיטלס :(
אם אני זוכר נכון האדום
(אני לא בטוח בכלל שיש אדום, אבל אני זוכר משהו כזה)
אדום וירוק הכי טעימים
צהוב הכי פחות
הכל זה אותו טעם אבל
הריח שונה פשוט
אנונימית
הכי טעים הירוק והכי מגעיל הכחול
^^לאלא יש לכל אחד מהם טעם שונה מה יש לך
ירוק הכי טעים
צהוב הכי פחות
אדום הכי טעים
סגול הכי טעים ואז ירוק
הכי טעים לי התפוח
הכי מגעיל הסגול
כחול וירוק הכי טעימים, צהוב הכי פחות
אנונימי
סגול הכי טעים
צהוב הכי לא