122 תשובות
monster
מה האנימה הכ טובה שיצא לך לראות
שואל השאלה:
זה לא^^
אני רוצה להתחיל לראות לכן אני שואל..
אני כרגע צופה במתקפת הטיטאנים
זה לא^^
אני רוצה להתחיל לראות לכן אני שואל..
אני כרגע צופה במתקפת הטיטאנים
אנונימי
מה זה זה לא מה זואת אומרת
aot ניראלי
זה לא השאלה?
שואל השאלה:
אהה aot זה attack on titan
עכשיו הבנתי
אהה aot זה attack on titan
עכשיו הבנתי
אנונימי
כל הnormis יכתבו death note
חחח כן כן יש גם מלא טובות בנטפליקס
שואל השאלה:
אמרת שאנימה זה לילדים קטנים אז אמרתי שזה לא
אמרת שאנימה זה לילדים קטנים אז אמרתי שזה לא
אנונימי
^^^aot זה חרא
aot זה מדהים.
כן אמרת שאנימה זה חרא לא?
אנימה זה לילדים קטנים אלה סדרות מצויירות סיניות
this is oversexulize cartoons
סתם צוחק שואל השאלה מה האנימה האהובה עלייך
שואל השאלה:
נו זה כל הקטע באנימה זה מה שהופך את זה ליותר מסדרה מצוירת^^^
נו זה כל הקטע באנימה זה מה שהופך את זה ליותר מסדרה מצוירת^^^
אנונימי
כן גם שדי טוקיו זה ממש יפה התחלתי לראות רק בגלל הפתיח
אל תמשכי שדי טוקיו תאמיני לי אני ראיתי 3 עונות אחרי עונה 1 תעברי למנגה
angel beats!!
שם יפה מחברת המוות זה חרא זה תמיד היה חרא
איפה יש את המנגה של זה?
תפסיקו להעמיד פנים שזן הסדרה הכי חכמה בעולם זה לא זה מטומטם וכל מהלך שהם עושים כמעט בן אדם רגיל יכול לעשות
אני לא צוחק תאמיני לי יש שם כל כך הרבה חורי עלילה
עדיין לא ראיתי מחברת המוות לול אבל חברה שלי אמרה זה פשוט תרגילים או משהו כזה שזה להבין וזה חוכמה
מחברת המוות זה אוברייטד
הולה תאמיני התרגילים לא חכמים זה פשוט הבימוי והמוזיקה ןהכל שבונה מתח אבל התרגילים לא חכמים בכלל
היה אש לא בגלל הסדרה עצמה והכתיבה היה אש בגלל הבמאי אני לא אומר שאני לא אהבץי את הסדרה אבל היא פשוט לא טובה
מגרש השדים הכחול ממש יפה כן תיראי את זה
שןאל השאלה סליחה אם אני מפריע לך אני פשוט אומר את דעתי עלdeath note
מגרש השגעם זה בנפליקסט נכון זה שווה צפייה?
שואל השאלה:
לא מפריע אתה עוזר לי להגיע לחמות
לא מפריע אתה עוזר לי להגיע לחמות
אנונימי
אלא מה אני תוכן אני פשוט אומר לסדרה יש הרבה חורי עלילה זה לא דעה זו עובדה רוצה אני אתן לך דוגמאות
שואל השאלה:
טוחן לא תוכן חחח
טוחן לא תוכן חחח
אנונימי
jojo כן זה מנטפליקס וזה בין האנימות הראשונות שלי היא ממש חמודה תצפה בזה
אנונימי אין אתה גבר אתה גבר אתה
תודה רבה הולה על ההמלצה אני אראה
שם יפה החוקים של המחברת משתנים כמעט כל פעם בסדרה וזה ממש מטומטם
שואל השאלה:
תודה לכם ילדי אנימה חמדמדים שעוזרים לי להגיע לחמות. אני wannabe ילד אנימה אם לא הבנתם
תודה לכם ילדי אנימה חמדמדים שעוזרים לי להגיע לחמות. אני wannabe ילד אנימה אם לא הבנתם
אנונימי
להגיד את האמת אני רואה עכשיו פחות אנימות וקרוא יותר מנגות אני מנסה לסיים בזרק וואן פיס וגם gto
בהצלחה לך ילד אנימה וונאבי שמחנו לעזור
שואל השאלה:
מאיפה אתם קונים מנגות?
מאיפה אתם קונים מנגות?
אנונימי
אתה קורא ממנגהגו?
אני קוראת את המנגות של זה מאתרים וגם סתם מנגות בנתיים לא קניתי
להגיד שהסדרה לדעתך היא טובה זה משהו אבסורד כי לפי מה את אומרת שסדרה היא טובה לפי הדמויות כתיבה עלילה וסיפור או לפי כמה נהנהת ממנה
שואל השאלה:
לא אבל מאיפה אתם קונים מנגותת!!!???
לא אבל מאיפה אתם קונים מנגותת!!!???
אנונימי
אינטרנט ניראלי אני לא קונה או עלי אקפרס
אני בחיים לא קנתי מנגה על תקנה גם כן זה עולה הרבה כסף פשוט תקרא מהאינטרנט
תזמין מאמזון נראלי
one piece
אני לא חופר זה פשוט לא נכון להגיד שאתה אומר שסדרה ממש טובה רק בגלל שנהנהת יותר לראות אותה אני מאוד אוהב את הסרט גברים בשחור בגלל הנוסלגיה אבל זה לא סרט יותר טוב מהסרט הסדנק שראיתי לאחרונה טבל אני עדיין מעדיף גברים בשחור למרות שהסנדק יותר טוב
אנימה זה לרוב פח אשפה
אם מנגות אז ה3 הכי טובות הן:
וינלנד סאגה
סבר
ברזרק
אם מנגות אז ה3 הכי טובות הן:
וינלנד סאגה
סבר
ברזרק
זה בגלל הטון של הסדרה עם יש סדרה טובה אבל את לא אוהבת את הטון שלה את תגידי שהסדרה לא טובה
אני נהנתי יותר מkonosuba יותר מגוגו אבל קונןסבה לא קרובה לגוגו
שואל השאלה:
אתם קוראים את המנגות עם תרגום לעברית נכון?
אתם קוראים את המנגות עם תרגום לעברית נכון?
אנונימי
איכס מה^
שואל השאלה:
אז איך אתם קוראים אותם פור גאד סייק?!?!
איך?! אתם למדתם יפנית או משהו כזה?!
אז איך אתם קוראים אותם פור גאד סייק?!?!
איך?! אתם למדתם יפנית או משהו כזה?!
אנונימי
באנגלית
יש באנגלית מה קרה לך, המנגה היחידה עם תרגום טוב לעברית זה וואן פיס עם התרגום של נאקמה.
שואל השאלה:
אבל אבל אבל
איך?!!!?! אני לא יודע אנגלית סעמ**ק..
זה קשה
אבל אבל אבל
איך?!!!?! אני לא יודע אנגלית סעמ**ק..
זה קשה
אנונימי
שמע גם אני לא ידעתי כל כך עד לפני שנתיים בערך, מנגות ממש משפרות ועוזרות בזה.
the promised neverland פצצתי גם עוד מעט יוצא עונה שנייה
kakegurui תמיד יהיה הפייבוריט
שואל השאלה:
כדאי לי לראות נארוטו?
כדאי לי לראות נארוטו?
אנונימי
הכי טובות?
זאת אומרת מה שאני הכי אוהב או האנימות הכי טובות אובייקטיבית שראיתי?
אם זה הכי טובות אובייקטיבית, אז זה מונסטר וקאובוי ביבופ. (וגם אוט)
הכי אהובות -
דרגון בול, וואן פיס, אוט, האנטר x האנטר, אלכיאמי המתכת, קאובוי ביבופ, סאגת וינלנד.
זאת אומרת מה שאני הכי אוהב או האנימות הכי טובות אובייקטיבית שראיתי?
אם זה הכי טובות אובייקטיבית, אז זה מונסטר וקאובוי ביבופ. (וגם אוט)
הכי אהובות -
דרגון בול, וואן פיס, אוט, האנטר x האנטר, אלכיאמי המתכת, קאובוי ביבופ, סאגת וינלנד.
toradora
זה אנימה חסרת פואנטה בנטפליקס
עריכה: וגם שבעת חטאי המוות זה אחלה אנימה
זה אנימה חסרת פואנטה בנטפליקס
עריכה: וגם שבעת חטאי המוות זה אחלה אנימה
דימון סלייר, בוקו נו הירו, טוקיו גוהל, דאד נוט כל המוכרים
אתה לא חייב לדעת אנגלית כדי לקרוא מנגות לרוב מבינים מהתמונות אבל תנסה לקרוא אם תבין תבין
איך אפשר להבין מהתמונות 0-0 ברור שצריך לדעת אנגלית בשביל מנגות
כן אבל הוא לא יודע אנגלית... אני התחלתי עם המנגות בידע כללי בפח ועכשיו אחרי כמה שנים השתפרתי מיזה מאוד באנגלית זה כן פחות מבינים אבל תנסה זה לא כל כך קשה
aot וlove is war
אם את רוצה המלצות בואי לפרטי
ילד טיפש זה לא סיני זה יפני וממש לא לילדים קטנים עם לא אוהב פשוט צא משאלה מובן
אם אתה מחפש קומדיה אז סאיקי ק
אקשן ממליצה על דת' נוט , aot , קאקגורוי , בונגו סטריי דוגס
אקשן ממליצה על דת' נוט , aot , קאקגורוי , בונגו סטריי דוגס
danganronpa
toilet bound hanako kun
toilet bound hanako kun
aot
אחלה עלילה
והדמויות מדהימות
אחלה עלילה
והדמויות מדהימות
haikyuu. זו האנימה האהובה עליי והכי טובה שאי פעם ראיתי
כמה מהאהובות עליי:
shouwa genroku rakugo shinjuu
gintama
mushishi
great teacher onizuka
initial d
natsume yuujinchou
clannad after story
arakawa under the bridge
monogatari כל הסרטים והעונות, בעיקר kizumonogatari ו nekomonogatari
beelzebub
log horizon
samurai champloo
flcl
fullmetal panic fumoffu
golden kamuy
jinrui wa suitai shimashita mal
konosuba
ועוד
אבל לרוב אני רואה סדרות של דגנרטים כמו highschool dxd, interspecies reviewers, redo of healer וכו
shouwa genroku rakugo shinjuu
gintama
mushishi
great teacher onizuka
initial d
natsume yuujinchou
clannad after story
arakawa under the bridge
monogatari כל הסרטים והעונות, בעיקר kizumonogatari ו nekomonogatari
beelzebub
log horizon
samurai champloo
flcl
fullmetal panic fumoffu
golden kamuy
jinrui wa suitai shimashita mal
konosuba
ועוד
אבל לרוב אני רואה סדרות של דגנרטים כמו highschool dxd, interspecies reviewers, redo of healer וכו
גוגוטסו קייזן
אנונימית
the future diary
angels of death
the promised neverland
darling in franxx
dragon ball z
fullmetal alchemist
naruto
angels of death
the promised neverland
darling in franxx
dragon ball z
fullmetal alchemist
naruto
תראה boku no hero
סאיקי ק.
מאהבים שטניים (diabloik lovers)
נורגאמי
אטק און טייטאן
קאקאגורוי
מאהבים שטניים (diabloik lovers)
נורגאמי
אטק און טייטאן
קאקאגורוי
הנטאי
אנונימי
1. death note
2. one piece (עדיין לא סיימתי אבל אני בפרקים די מתקדמים וזה ממש טוב)
3. cowboy bebop (זה קצת ישן אבל זה מה שהופך את הסדרה למיוחדת כזה את/ה תבינ/י כשתראי :)
2. one piece (עדיין לא סיימתי אבל אני בפרקים די מתקדמים וזה ממש טוב)
3. cowboy bebop (זה קצת ישן אבל זה מה שהופך את הסדרה למיוחדת כזה את/ה תבינ/י כשתראי :)
וואן פיס אהבת חיי
מתקפת הטיטאנים אחת הטובות
אומנות החרב אונליין, אגדה-
פיירי טייל גם ממש טוב
שבעת חטאי המוות- ואו
מתקפת הטיטאנים אחת הטובות
אומנות החרב אונליין, אגדה-
פיירי טייל גם ממש טוב
שבעת חטאי המוות- ואו
שראיתי:
מחברת המוות
נארוטו
ממליץ על שתיהן
סדרות ברשימת צפייה שהרבה המליצו עליהן:
הייקיו
מיי הירו אקדמי
אטאק און טייטאנס
האנטר איקס האנטר
אם אתה צריך עוד תגיד לי
מחברת המוות
נארוטו
ממליץ על שתיהן
סדרות ברשימת צפייה שהרבה המליצו עליהן:
הייקיו
מיי הירו אקדמי
אטאק און טייטאנס
האנטר איקס האנטר
אם אתה צריך עוד תגיד לי
הנשיאה היא לא משרתת.
ילדת זאב ונסיך שחור.
שלגייה בעלת השיער האדום.
העולם עדיין יפה.
משחק האלים.
כלתו של הקוסם.
ילדת זאב ונסיך שחור.
שלגייה בעלת השיער האדום.
העולם עדיין יפה.
משחק האלים.
כלתו של הקוסם.
פוניו
קוטל השדים
שרלוט
וואן פיס
שרלוט
וואן פיס
cowboy bebop
baccano
made in abyss
baccano
made in abyss
נראלי aot
110
בואו נדבר על זה שכל השאלה מלאה בילדי אנימה
אנונימית
אחי נרוטו קלל
יש לי מלא אני לא יכולה להגיד אבל יש את הטופ 5 שלי
שזה
aot
jujutsu kaisen
מחברת המוות
המלאך של הסוף
האנטר x האנטר
נארוטו
שבעת חטאי המוות
ההרפתקה המוזרה של גוגו
לול חח יש לי אלף פאק אז אנחנו בבעיה
שזה
aot
jujutsu kaisen
מחברת המוות
המלאך של הסוף
האנטר x האנטר
נארוטו
שבעת חטאי המוות
ההרפתקה המוזרה של גוגו
לול חח יש לי אלף פאק אז אנחנו בבעיה
א שיט נזכרתי שיש עוד טובים ,זאת שאלה פשוט נוראית איך אפשר לעשות לי דבר כזה בחירה קשה
יואו גם שדי טוקיו לאא
בלש ללא הגבלה גם ממש נחמד
יא גם כיתת התנקשות משום מה די אהבתי
בקיצור פאק יש מלא אני נכנסתי לשאלה הזאת חזק מדיי ביי
יא גם כיתת התנקשות משום מה די אהבתי
בקיצור פאק יש מלא אני נכנסתי לשאלה הזאת חזק מדיי ביי
נארוטו, מחברת המוות, בליץ
אני פשוט ארשום לך את הרשימת אנימות שראיתי
האנטר x האנטר
קאובואי ביבופ, חובה אם אתה אוהב ווסטרן מדב בסגנון פיירפלי.
אנימה שראיתי עד עכשיו (לפי הסדר סוגשל)
מחברת המוות- 7/10
מתקפת הטיטאנים- 10/10
ברוכים הבאים לכיתת האליט- 2/10
אקאמה גה קיל- 10/10
אקדמיית האנטי קסם מחלקה 35- 2/10
מלאכי המוות - 3/10
שרלוט- 2/10
בננה פיש-10/10
ארץ לעולם לא המובטחת-10/10
דמו של הכלב הנזוף- 5/10
קוד ברייקר- 9/10
דווילמן: בוכה- 8/10
טורדורה- 5/10
תיכון דאבל די- 4/10
הורומיה- 5/10
גיוון- 10/10
בלוד סי- 3/10
קו השדים- 8/10
yarichin bitch club- 6/10
בוקו נו פיקו- 1/10
נשק אותו, לא אותי!- 6/10
הגבר הנעים ביותר לחיבוק מאיים עלי- 10/10
הגיבור האישי שלי- 8/10
אהבה על הבמה- 9/10
no.6- 9/10
שדי טוקיו- 10/10
ג'ונג'ו רומנטיקה- 1/10
המשרת השחור- 5/10 (באמצע של זה)
הלהב קוטל השדים- 5/10 (אני באמצע של זה)
אקדמית הגיבורים שלי- 10/10
מחברת המוות- 7/10
מתקפת הטיטאנים- 10/10
ברוכים הבאים לכיתת האליט- 2/10
אקאמה גה קיל- 10/10
אקדמיית האנטי קסם מחלקה 35- 2/10
מלאכי המוות - 3/10
שרלוט- 2/10
בננה פיש-10/10
ארץ לעולם לא המובטחת-10/10
דמו של הכלב הנזוף- 5/10
קוד ברייקר- 9/10
דווילמן: בוכה- 8/10
טורדורה- 5/10
תיכון דאבל די- 4/10
הורומיה- 5/10
גיוון- 10/10
בלוד סי- 3/10
קו השדים- 8/10
yarichin bitch club- 6/10
בוקו נו פיקו- 1/10
נשק אותו, לא אותי!- 6/10
הגבר הנעים ביותר לחיבוק מאיים עלי- 10/10
הגיבור האישי שלי- 8/10
אהבה על הבמה- 9/10
no.6- 9/10
שדי טוקיו- 10/10
ג'ונג'ו רומנטיקה- 1/10
המשרת השחור- 5/10 (באמצע של זה)
הלהב קוטל השדים- 5/10 (אני באמצע של זה)
אקדמית הגיבורים שלי- 10/10
כולם נראה לי פשוט אומרים אנימות נייסטרים של
the seven deadly sins
sword art online
my hero academy
lost song
יש עוד אחת שזה סרט אבל זה עדיין ממש טוב ממליצה
your name
sword art online
my hero academy
lost song
יש עוד אחת שזה סרט אבל זה עדיין ממש טוב ממליצה
your name
the promised neverland
death note
the seven deadly sins
hunter x hunter
mirai nikki
sao
violet evergarden
the rising of shiled hero
demon slayer
death prade
parasyte
your lie in april
monster
yuri on ice
ansatsu kyoshisu
charlotte
pandora hearts
angels of death
ועוד....
death note
the seven deadly sins
hunter x hunter
mirai nikki
sao
violet evergarden
the rising of shiled hero
demon slayer
death prade
parasyte
your lie in april
monster
yuri on ice
ansatsu kyoshisu
charlotte
pandora hearts
angels of death
ועוד....
אנונימית
תקשיבו ילדי אנימה קטינים אין לכם זכות לדבר על אנימה אתם לא מכרים את גאטס בכלל והאנימה הכי טובה בקו נו פיקו
והאמת אני לא טרול זה באמת מה אני חושב שיש הבדל בין אהוב עלייך להכי טוב אבל אף אחד לא עושה כמעט את ההבדל הזה
ברזרק זו אחלה של מנגה שאני עדיין קורא,
האנימה של 97 הייתה מעולה אבל לא הייתה ארוכה מספיק.
האדפטציה החדשה של 2016 הייתה האנימה הכי מאכזבת ודוחה שראיתי,
לא יכלתי לצפות ביותר מ2 פרקים, ואני בטוח שהרבה אנשים שלא מכירים את ברזרק ראו את הגרסה של 2016 וזה פשוט גרם להם להירתע לגמרי.
אבל הגרסה של 97 בדוק נכנסת לבין האנימות הכי טובות שראיתי
אגב אל תצפה לתגובות רציניות או ליותר מידי אנשים פה שמכירים אנימה שלא נמצאת בנטפליקס, הרבה אנשים פה גם לא יודעים יפנית או מצליחים לקרוא כתוביות באנגלית כמו שצריך אז זה בכלל מגביל להם את האופציות
האנימה של 97 הייתה מעולה אבל לא הייתה ארוכה מספיק.
האדפטציה החדשה של 2016 הייתה האנימה הכי מאכזבת ודוחה שראיתי,
לא יכלתי לצפות ביותר מ2 פרקים, ואני בטוח שהרבה אנשים שלא מכירים את ברזרק ראו את הגרסה של 2016 וזה פשוט גרם להם להירתע לגמרי.
אבל הגרסה של 97 בדוק נכנסת לבין האנימות הכי טובות שראיתי
אגב אל תצפה לתגובות רציניות או ליותר מידי אנשים פה שמכירים אנימה שלא נמצאת בנטפליקס, הרבה אנשים פה גם לא יודעים יפנית או מצליחים לקרוא כתוביות באנגלית כמו שצריך אז זה בכלל מגביל להם את האופציות
מקום רחוק יותר מהיקום
אנונימי
^^^^בתכלס תודה אחי
אומנות החרב אונליין,כתום,מועדון האירוח של תיכון אוראן
one piece
חחח מלא כתבו aot ואני בדיוק שומעת sasageyo דחלדלכח
בוקו נו פיקו
מקום ראשון -one piece (מנגה מטורפת הכי טובה) (ואנימה מעולה )
2-naruto (באמצע) (אנימה מעולה) (מנגה??)
3 hunter x hunter (אנימה מעולה!)(מנגה פח זבל)
bleach ( באמצע)( אנימה נחמדה )
(מנגה??)
4 וואן פאנץ' מאן (אנימה טובה.)(לפי מה
שאני רואה מנגה!!!!1000%)
5 attack on titan( אנימה מעולה) (מנגה סבירה לא קראתי יותר מידי)
6 sword art online
אנימה נחמדה כזאת, מנגה לא יודע
לא זוכר עוד
2-naruto (באמצע) (אנימה מעולה) (מנגה??)
3 hunter x hunter (אנימה מעולה!)(מנגה פח זבל)
bleach ( באמצע)( אנימה נחמדה )
(מנגה??)
4 וואן פאנץ' מאן (אנימה טובה.)(לפי מה
שאני רואה מנגה!!!!1000%)
5 attack on titan( אנימה מעולה) (מנגה סבירה לא קראתי יותר מידי)
6 sword art online
אנימה נחמדה כזאת, מנגה לא יודע
לא זוכר עוד
סאיקי
ואי חד משמעית סמוראי צ'אמפלו. יצירת מופת
banana fish
boku no hero academia
boku no hero academia
לא מתחברת לאנימות אבל כל אחד ומה שהוא אוהב
לא מהאינטרנט זה חרא