התחברות
הרשמה
מה לרשום למישהי שלא יכולה לבוא ליום הולדת שלי ורשמה שהיא מצטערת וכאלה?
26 בפברואר 2021, 08:26
יום הולדת
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
נאמנים ביום שני הזה יש לי יום הולדת אני יכולה לרשום שאלה של "יש לי יום הולדת היום אתם יכולים לרשום לי הרבה מזלטוב בקיר"?
תוכלו בבקשה לעזור לי בניסוח ? צריכה לרשום למישהי למה אני לא יכולה לבוא ליום הולדת שלה
מה אני יכולה לרשום למישהי שאני מחבבת בקיר ?
אם אגיד למישהי שהזמינה אותי ליום הולדת שאני לא יכולה לבוא כי דודה שלי עברה ניתוח ואנחנו הולכים אליה (לא באמת) (אבל היא
כדאי לרשום למישהי מהכיתה יום הולדת שמח למרות שאני לא ממש מכיר אותה?
זה מוזר לרשום למישהי שאני מדברת איתה רק 3 ימים ''סליחה שלא עניתי''?
אם אני רוצה לרשום למישהו שהוא חתיך אני יכולה לכתוב you're hottt?
מה לרשום לבוסית שלי אם אני לא יכולה לעבוד בסוף מחר והיא לוחצת עלי לבוא ?
מה להגיד למישהי מהכיתה תירוץ ללמה אני לא יכולה לבוא ליום הולדת של חברה שלה בשבת?
באלי לרשום למישהו בצניות "בכיף תבוא כל יום" אבל לאיזה שאלה מתאים לרשום תתשובה הזאת באינסטגרם?
מה אני יכולה לרשום למישהו שמתחיל תיכון בבית ספר חדש?