10 תשובות
שואל השאלה:
אני לא רוצה לנתק איתה קשר, היא בכיתה שלי והרבה פעמים ממש כיף לי איתה, פשוט הרבה פעמים גם לא, ולגבי למצוא אנשים חדשים, אני ממש לא יודע איך
אני לא רוצה לנתק איתה קשר, היא בכיתה שלי והרבה פעמים ממש כיף לי איתה, פשוט הרבה פעמים גם לא, ולגבי למצוא אנשים חדשים, אני ממש לא יודע איך
אנונימי
אז פשוט תספר לה את מה שאתה מרגיש ותקווה שהיא תבין אותך ותפסיק לעשות לך את זה
שואל השאלה:
הלוואי וזה היה פשוט..
הלוואי וזה היה פשוט..
אנונימי
אני יודעת שזה לא פשוט אבל לפחות תנסה...
תשאר איתה בקשר פשוט אל תקשר אליה יותר מידי כי סתם תיפגע
תנסה להתחיל שיחות עם אנשים בסטיפס זה יהיה מאוד נחמד בשבילך ואולי אפילו בשביל אנשים אחרים פה(:
תנסה להתחיל שיחות עם אנשים בסטיפס זה יהיה מאוד נחמד בשבילך ואולי אפילו בשביל אנשים אחרים פה(:
שואל השאלה:
כי יש לי עוד שנה וחצי להיות איתה בכיתה
כי יש לי עוד שנה וחצי להיות איתה בכיתה
אנונימי
כמו שאמרת להכיר אנשים חדשים
להתרחק ממנה / לדבר איתה על זה
פשוט תנתק איתה קשר
אז יש משפט כזה "תתעלם וזה יעלם" אתה לא חייב לדבר איתה/להפגש איתה.. פשוט תתעלם ממנה