4 תשובות
לא נוראא הכול טוב
האנשים הכי מצליחים תמיד מספרים שלא עברו אודישנים כל הזמן ולא השיגו דברים שהם רוצים
לא תמיד מתקבלים למה שרוצים וזה בסדר!!
זה לא אומר עלייך כלום וזה לא אומר על העתיד שלך כלום
תמיד יהיו עוד הזדמנויות וזה לא סוף העוחם
אני ממש מצטערת שלא עברת את האודישן אבל אני בטוחה שיהיו לך עוד המון אודישנים בעתיד ואת תתקבלי אליהם ❤
הכל בסדר אל תתבאסי
אם לא עברת את האודישן הזה את תעברי את ההבא
אל תתיאשי ותרימי ידיים, תמשיכי להילחם ולעשות אודישנים בשביל להתקבל למה שאת רוצה:)
זה קורה לכולם לגדולים ביותר תנסי מפה רק להרים רת עצמך ואל תוותרי תלכי לעוד אודינשים לזה לא התקבלת אבל לאחרים את כן יכולה להתקבל(:אל תוותרי ככה כולם התחילו כמוך בהצלחה