3 תשובות
אפילו לא למבחנים מחזירים אותנו:(
אני מתה לחזור כבר
אני משתגעת
הצילו
אנונימית
שואל השאלה:
תאמיני לי זה ממש לא כיף לחשוב כל פעם שאנחנו חוזרים לבית ספר ואיזה כיף אני הולך ללמוד באופן נורמלי סוף סוף ולפגוש את כל החברים ובסוף בום כל פעם להתאכזב מחדש שתוקעים לנו בשבועיים שנחזור את כל המבחנים האפשריים כי המורים מתים שנעשה את המבחנים בבית ספר ולא בזום
אנונימי
זה עדיף מאשר כלווםם
אני דופקת את הראש בקיר כבר
מטפסת על קירות
לא התקלחתי שבוע
שבועע!!!
דיי נו אני מתה לחזור
מתה להתחלף איתך
אנונימית