5 תשובות
הייתי רוצה שנסיים את זה יפה ונשמור על קשר בתור ידידים, אני לא רוצה לנתק ממך קשר.
שואל השאלה:
אבל אני אצא כלכך נואשת , גם הוא נפרד ממני וגם אני אומרת לו את זה
אבל אני אצא כלכך נואשת , גם הוא נפרד ממני וגם אני אומרת לו את זה
אנונימית
את לא תצאי נואשת, להפך.. תצאי בוגרת
אולי תנסחי את זה ככה: אני אשמח אם נשאר ידידים, לא נעים לי לסיים את הקשר שלנו ברע.
אולי תנסחי את זה ככה: אני אשמח אם נשאר ידידים, לא נעים לי לסיים את הקשר שלנו ברע.
שואל השאלה:
תודהה❤❤
תודהה❤❤
אנונימית
בכיף אחותי ובהצלחה :)
באותו הנושא: