4 תשובות
אפשר לקבל סוכרת נגיד אפ יש יותר מדי סוכר בדם או שאין מספיק סוכר בדם אם אני לא טועה
אנונימית
בין*
גורמים כמו לחץ בחיים ואכילה לא מאוזנת (בעיקר של סוכר) יכולים לגרום לסכרת.
^יש קשר, הגוף לא מייצר מספיק אינסולין בגוף. אבל זה רק גורם אחד של סכרת..
^יש קשר, הגוף לא מייצר מספיק אינסולין בגוף. אבל זה רק גורם אחד של סכרת..
אין שום קשר במן סכרת לבין לאכול הרבה ממתקים,מקבלים סכרת ממצב של חוסר אינסולין בגוף
באותו הנושא: