4 תשובות
אפשר לקבל סוכרת נגיד אפ יש יותר מדי סוכר בדם או שאין מספיק סוכר בדם אם אני לא טועה
אנונימית
גורמים כמו לחץ בחיים ואכילה לא מאוזנת (בעיקר של סוכר) יכולים לגרום לסכרת.
^יש קשר, הגוף לא מייצר מספיק אינסולין בגוף. אבל זה רק גורם אחד של סכרת..
אין שום קשר במן סכרת לבין לאכול הרבה ממתקים,מקבלים סכרת ממצב של חוסר אינסולין בגוף