9 תשובות
לא חושבת
אמרתי את זה לחבר הכי טוב בשחנש/:
לא, זה חוסר טאקט
לא
שואל השאלה:
אז מה זה אומר? אם אתם אומרים שלא
אנונימי
פשוט שזה לא מעניין אותך, לא אומר שאתה מוריד מהבעיות שלו ואומר שהן לא בעיות וזה למה, פשוט לא אכפת לך, וזה בסדר
כן כי לזרוק לא אכפת לי זה לזרוק זין אבל לנסות לעזור גם עם זה בקטנה ממש זה סיפור אחר לגמרי...