10 תשובות
אל, תלך לישון כרגע. לא בריא לאכול בשעה שאמורים לישון בה.
עזוב לך לישון חבל על הקלוריות האלה סתם בלילה...
שואל השאלה:
לא יודע כי מרגיש לי שעבר מלא זמן מאז שאכלתי למרות שאני כמעט בכלל לא רעב
אנונימי
בדיוק בגלל זה לך לישון ותקום תלך לאכול בבוקר
אחר כך יהיה לך קשה להירדם כי זה יושב עלייך... עזוב ממש לא כדאי לך לישון הכי טוב
שואל השאלה:
לא יודע כי אני כן יש לי תחושת רעב ואני יודע שאני לא אצליח לישון אם אני לא אוכל
אנונימי
לילה טוב , חלומות נעימים (:
אנחנו ממש דומים , ואחרי כל דבר כזה אני גם מסיימת במטבח ואז מצטערת שאכלתי בשעה כזאת ועוד עכשיו שלוש לפנות בוקר מה הבעיה לחכות עוד 3,4,5 שעות (תלוי מתי אתה קם) וללכת לאכול ושתישן זה יעבור מהר , תלך לאכול בבוקר כמו בן אדם
שואל השאלה:
אכלתי חטיף אנרגיה כזה ועכשיו מנסה לישון
אנונימי
תחכה קצת ותשתה הרבה מים זה יעזור❤