4 תשובות
אהבתי יפה כלכ כץהכבוד
לא מכיר כלום מהאנגלית, אבל העברית מושלם (רביד וטונה, מה אפשר לצפות?)
אני מכירה רק שלושה שירים משם 3:
אבל אני אגיד שהוא נראה נחמד ו וויבי כזה
Snt
לא מכירה הרבה מהשירים שם ופחות מתחברת אבל לפי מה שהכרתי זה שירים ממש טובים נורא אהבתי :)