4 תשובות
אני לא יודעת... עם הקצב של החיסונים נראלי שכן
אולי קצת שונה
אולי קצת שונה
לדעתי לא כי העולם חטף מכה רצינית וקח יותר משנה עד לחזרה למה שהיה פעם. זה עצוב שכמה שכבות לא יסעו לשם. מסע מדהים
לא נראה לי וזה הכי מבאס שיש כי חיכיתי לזה
לא חושבת יקח לעולם זמן להסתדר אחרי הקורונה הזאת וגם עם כן אני חושבת שזה יהיה רק למי שיתחסן
באותו הנושא: