10 תשובות
לדעתי כן
לגיטימי? אולי,
קפאין זה חרא כשאת מתפתחת.
תאמיני לי, עדיף בלי.
כן זה סתם חרא
כן אני חושבת שזה לא בריא היא רוצה לטובתך
ברור שכן תקשיבי זה רק הורס תבריאות אם סיגריות זה הריאות אז משקאות כאלה זה הכבד
יאפ
גם לי לא מרשים /: טוב נו לפחות אני שותה 2 פחיות קולה ביום חחחח
אני בת 16 והיא לא מסכימה לי
לגיטימי?
מאוד
חכם?
מאוד
אני בן 15 ולא נגעתי בxl, מונסטר, בלו וכו'
] [
כן, זה מאוד ממכר,בגיל הזה פעם ב יכול להפוך במהירות ובקלות להתמכרות מסוכנת.