2 תשובות
כשמישהו אומר על עצמו סחבק זה כאילו הוא אומר "עבדיכם הנאמן"
וכשמישהו אומר למישהו אחר סחבק זה כאילו חבר, אחי
זה כמו "אחי" כזה..