52 תשובות
שאלה טובה
אני כן מסכים שיש בנות שיותר חזקות מבנים ספציפיים
אבל המין החזק מבחינה פיזית זה בנים
אנונימי
יש בנות יותר חזקות מבנים ויש בנים יותר חזקים מבנות חוזק זה דבר יחסי
אי אפשר להשוות
יש נשים שיותר חזקות מגברים מסויימים
ויש גברים שיותר חזקים מנשים מסויימות
-_-
אין מין יותר חזק.../:
תלוי איך מטפחים את הגוף ומה הגנים
טכנית זה תלוי בבנאדם כי אם מישהו ישב על היום בבית ולא יעשה כלום בזמן שמישהי תתאמן 24/7 אז אני מניחה שהיא תהיה יותר חזקה, אבל אם שני אנשים, בן ובת, יתאמנו וישקיעו 100% בזה אז אין ספק שהבן יהיה יותר חזק.
זה תלוי בהרבה גורמים מן הסתם, אבל פיזית הגוף שלהם נוצר לזה יותר טוב.
שואל השאלה:
אני בן 22 ועוד לא ראיתי בחורה יותר חזקה ממני ואני לא כזה חזק
אנונימי
כי הן לא חכמות במיוחד...
אף אחת לא חושבת ככה.
הרוב מודעת לכך שביולוגית לגברים יש יותר טוטסטרון, יש להם יותר שריר ולעומת זאת, הגוף של בנות אוגר יותר שומן.
אבל יש גם מקרי יוצאי דופן- כמו בנות שמפתחות גוף ענקי עם אימוני כוח רציניים והרבה חלבונים. או בנים שיותר רזים וחלשים מבנות.
השאלה היא למה יש פה בנים שחושבים שבנים הם המין החזק מבחינה פיזית
למה את חיה בסרט^
כי הן אוהבות לריב
^^^אני לא... לפחות לא בנושא הזה:)
התכוונתי שיש פה גם בנים וגם בנות שחושבים שהמין שלהם חזק יותר, וכמו שהרבה אחרים כתבו פה זה לא קשור למין זה קשור להרבה דברים אחרים.
עובדתית הבנים יותר חזקים פיזית מבנות. אני לא מכלילה, כמובן שיש יוצאי דופן והרבה, אבל זה פשוט מוכח מדעית שגבר ממוצע חזק יותר פיזית מאישה ממוצעת... זה לא אומר שנשים שוות פחות או משהו, זה סתם ציון עובדה.
כריסטינה המלכה
זאת עובדה שבנים יותר חזקים פיזית
אין מה להשוות
^^לא בכל המקרים! אני לא פמיניסטית מוגזמת, אבל אני רוצה קצת שיויון
ואני לא אתווכח עם העובדות
זה נראה שאתה מנסה להדגיש את זה שבנים יותר חזקים
מה יוצא לך מזה אין לי מושג
פמיניסטיות
הבחורה הכי חזקה בעולם פחות חזקה משמעותית מהגבר הכי חזק בעולם בגלל המבנה גוף וזה מוכח מדעית. אבל זה לא אומר שנשים לא יכולות להתאמן ולהיות ממש חזקות אם הן באמת רוצות שום דבר לא מגביל אותן.
שואל השאלה:
עזבו אתכם אין פה בחורה אחת שיותר חזקה מגבר ממוצע
אנונימי
למה אתה חושב ככה? אתה יותר חזק מגבר ממוצע?
הכחשה למציאות, ברור שיש בנות יותר חזקות בהרבה מבנים ממוצעים אבל מבחינה פיזית בנים יותר חזקים.
מי שאומרת שלא מתכחשת למציאות.
*נקבות
בנות - קשור למגדר
מה זה קשור עכשיו?^
שואל השאלה:
כן יש לי כוח של גבר ממוצע לדעתי
אנונימי
זה תלוי בבן אדם בתכלס אבל בתכלס גבר יותר חזק מבחינה פיזית וזה לא סוד
^^סבבה אבל אתה לא יכול לדעת כמה בנות ראו את השאלה ומה החוזק של כל אחת אז אל תכליל
טוב אני לא אמשיך בויכוח הזה אז מבחינתי- אחרי שקראתי כמה מהתגובות
מה שאני חושבת זה: בנים בהכללה יותר חזקים מבנות, גם זה לא תמיד וזה רק פיזית. זה לא קשור לפמיניזם או שוביניזם
למה אתם כל כך מתעסקים בזה אין לכם דברים יותר מעניינים להתעסק בהם? ברצינות
יש בנות שיותר חזקות מבנים מסויימים אבל בנים הם המין החזק אבל לבנות יש הרבה יותר כוח סבל מאשר לבנים (הריון,מחזור ועוד מלא דברים)
כי הן עדיין לא גילו את הנשיות שלהן
בממוצע? לא יודעות... האישה הכי חזקה בעולם או משהו כזה עשתה הרמת ידיים עם 3 בודי בלדרים והפסידה ל2
^^^^^^^זה שבנות יכולות לסבול הריון או מחזור או משתגידי כן אומר שיש להן כוח סבל, שוב לא אומרת שלא אבל, בוא נגיד שיתנו לגבר אגרוף לבטן (חזק) ויתנו לאישה באותה רמת חוזק של אגרוף גם לגבר יכאב פחות ברוב המקרים
^ בנוסף הגבר נותן מכה יותר חזקה
כי זה באמת המין החזק פיזית.
זה לא נכון מדעית
למה אתם עדיין יוצריפ ריבים והשוואות בין גברים לנשים
כדי להוכיח לנו שהן גם לא המין החזק מבחינה שכלית.
אנונימי
זה כמו הריב למי יש יותר גדול
אנונימי
אף אחת לא באמת חושבת ככה הם סתם אומרות ובתוכם הם לא מאמינות לזה( חלאס עם השאלות האלה כבר!!!)
אנונימי
אני בת ואני מודה שבנים פיזית יותר חזקים ואין מה להתווכח. יש הורמונים שונים ובנים יותר חזקים מדעית אבל זה לא אומר שבנות לא יכולות ליהיות יותר חזקות מבנים מסויימים כי אנחנו כן. אבל אפשר גם קטע של חוזק זה טלוי על איזה סוג כי פיזית של שאירים וזה אז כן יש לבנים הורמונים והם יותר חזקים אבל למשל אנחנו מקבלות מחזור ומכנסות להריון ואנחנו עומדות בזה אז זה טלוי באיזה צורה של חוזק פיזי אתה מסתכל על זה.
בנות יותר חזקות מבנים מנטלית בתכלס, אבל גם יש בנות מסויימות שיותר חזקות מבנים מסויימים פיזית.
כי יש בחינות שזה נכון
אין מין יותר חזק. זה שווה שווה
כי זה עובדה!
גם הגבר הכי חזק בעולם לא יצליח ללדת מה שנשים עשות לפחות פעם אחת
שואל השאלה:
אסייתים זה פה
חחח את לא רצינית שאמרת שאין מין חזק יותר
אנונימי
קנדל גנר זה לא עובדה, לא כל הנשים עושות ילדים, ואין לזה קשר לעוצמה פיזית, זה כמו שאני אומר שאני יותר חזק מנשים כי יש לי זרע
^ אבל אתה לא תלד, ולא תקבל מחזור!
נכון שלא כל הנשים יולדות, וגם אין לכולן מחזור, אבל לרובן יש וזה יוצר ממוצע גבוה של כוח סבל אצל נשים
^ אריאנה גרנדה לקנא לא טוב לנפש, ומדברים על כוח פיזי בין אם גברים סובלים או לא, לא מוכיחים שמישהו חכם כי הוא יותר טוב בפאזלים ממישהו אחר
כן, אבל לידה זה בחירה