7 תשובות
וואו מי ראה את החתיך שהתחסן לקורונה
ביום שישי בראשלצ שיעזור גם לי
ביום שישי בראשלצ שיעזור גם לי
מי שמתבייש מפסיד מה שנקרא. תלמדי להבא
שואל השאלה:
^^ באמתת שלא הייתה לי בעיה לגשת אליהם פשוט הייתי עם המשפחה שלי וזה היה מביךך
^^ באמתת שלא הייתה לי בעיה לגשת אליהם פשוט הייתי עם המשפחה שלי וזה היה מביךך
אנונימית
איכס ישיטחית מילא היית מתחילה איתם שם אבל פיספסת תרגעי מה את רודפת אחריהם
אנונימית
שואל השאלה:
א. תודה רבה לך :)
ב. אני הייתי עם ההורים שלי שם ואני לא פשוט אלך ואתחיל איתם ליד ההורים שלי
א. תודה רבה לך :)
ב. אני הייתי עם ההורים שלי שם ואני לא פשוט אלך ואתחיל איתם ליד ההורים שלי
אנונימית
בכיף מה לעשות אני אומרת את האמת זה לא שישבת איתם שעות והיו לכם שיחות נפש בסך הכל חתיכים אין צורך להסתנוור מיופי ולרדוף אחריהם יש עוד הרבה מהם אם זה מה שעושה לך את זה אל תדאגי
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אחותי את לגמריי מגזימה ^
טוב אחותי את לגמריי מגזימה ^
אנונימית
באותו הנושא: