4 תשובות
גם אני מרגישה ככה אבל זאת אימא היא תמיד תגיד שאין לה בן אהוב בזמן שיש. זה קורה לפעמים אימא שלך באמת אוהבת את כולם אין לך מה לדאוג
וואו...
אם אתן קרובות לדבר איתה...
אולי לומר לאבא אם יש?
מדי פעם לומר לה בעדינות שזה פגע בך...
או לעשות לה רגשי אשמה על זה..
מקווה שעזרתי❤
שואל השאלה:
אני לא ממש רוצה לדבר איתה...
ואני לא ממש בן אדם שחולק ומדבר על הרגשות שלו עם אנשים שהוא מכיר ואם זה לא באנונימיות
אנונימית
כדי שהמצב ישתנה או לפחות יהיה לו סיכוי להשתנות את צריכה לדבר איתה גם אם פחות באלך או לכתוב לה הודעה זה קשה אני יודעצ אבל אין עוד מה לעשות חוץ מזה היא אמא שלך אני בטוחה שהיא אוהבת אותך