10 תשובות
"אז את כל השאר לא, אה ?"
שואל השאלה:
אמאלה את גאונה תודה!
אמאלה את גאונה תודה!
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אם יש עוד אפשרויות פליז תרשמו אני קצת מתפחדת לרשום את זה לא יודעת נו
אבל אם יש עוד אפשרויות פליז תרשמו אני קצת מתפחדת לרשום את זה לא יודעת נו
אנונימית
שואל השאלה:
שלחתי אמאלה
תודה!
שלחתי אמאלה
תודה!
אנונימית
למה את כלכך לחוצה ?? כאילו כולה ידיד שלך...
אנונימית
"זה גם מה שאני אוהבת בעצמי" (או לא יודעת משהו בסגנון)
עריכה: אה שלחת כבר, לא נורא, שיהיה לך לפעם הבאה :)
עריכה: אה שלחת כבר, לא נורא, שיהיה לך לפעם הבאה :)
אנונימית
שואל השאלה:
לאנונימית ^^
האמת לא יודעת זה פשוט קצת הלחיץ אותי זה קצת יותר מידיד נראה לי אז אני מנסה לגשש
לאנונימית ^^
האמת לא יודעת זה פשוט קצת הלחיץ אותי זה קצת יותר מידיד נראה לי אז אני מנסה לגשש
אנונימית
כן , זה גם מעולה
שואל השאלה:
אז אולי "אבל מה עם כל השאר?"
יותר טוב?
אז אולי "אבל מה עם כל השאר?"
יותר טוב?
אנונימית
מה שמי שמעליי כתבה זה ממש טוב , אני בטוחה שידיד שלך יצחק מזה חחח
באותו הנושא: