10 תשובות
"אז את כל השאר לא, אה ?"
שואל השאלה:
אמאלה את גאונה תודה!
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אם יש עוד אפשרויות פליז תרשמו אני קצת מתפחדת לרשום את זה לא יודעת נו
אנונימית
שואל השאלה:
שלחתי אמאלה
תודה!
אנונימית
למה את כלכך לחוצה ?? כאילו כולה ידיד שלך...
אנונימית
"זה גם מה שאני אוהבת בעצמי" (או לא יודעת משהו בסגנון)
עריכה: אה שלחת כבר, לא נורא, שיהיה לך לפעם הבאה :)
אנונימית
שואל השאלה:
לאנונימית ^^
האמת לא יודעת זה פשוט קצת הלחיץ אותי זה קצת יותר מידיד נראה לי אז אני מנסה לגשש
אנונימית
כן , זה גם מעולה
שואל השאלה:
אז אולי "אבל מה עם כל השאר?"
יותר טוב?
אנונימית
מה שמי שמעליי כתבה זה ממש טוב , אני בטוחה שידיד שלך יצחק מזה חחח