44 תשובות
אתיופים יכולים להגיד כפרע
הם שחורים . ללבנים אסור להגיד את זה וזה למה יוצאים עליהם מה קשה לכם כאילו פשוט לדלג על המילה לא הבננתתעעיי
אנונימית
כי הם מנסים לאמץ לעצמם זהות "אפרו אמריקנית". אפשר לראות שרבים מהם אכן מאוד מושפעים מהתרבות הזאת ולכן סביר שיתפסו את עצמם ככאלה.

זאת על אף שאתיופים מעולם לא היו עבדים באמריקה ואתיופיה מרוחקת אלפי קילומטרים ממדינות מערב אפריקה שנלקחו לעבדות.

מה שכן, הוא שכולנו, כיהודים, היינו עבדים במצרים. אך אין קשר למילה הזאת או למאות השנים האחרונות.
שואל השאלה:
אז מה אם הם שחורים, הם לא היו בעבדות באמריקה. האן וורד היא, כמו שרשמתי, מילת גנאי שניתנה לעבדים השחורים באמריקה בתקופת העבדות.
^ הצחקת אותי
מי מנסה להיות אמריקאי די כבר ימביכים כואב לכם שלנו מותר להגיד ולכם לא .
נראה אותכם אומרים את זה באמריקה אם לא יפוצצו אותכם לנו לא יעשו כלום אז שקט
אנונימית
שואל השאלה:
אז זהו, שאסור לכם להגיד את זה. תחקרי קצת על ההיסטוריה של העדה שלך, תביני שגם לכם אסור. אין בינכם שום קשר לעבדים שהיו באמריקה.
יפה שלי את אומרת לי לחקור על העדה שלי ? אני יכולה ללמד אותך פחח
אנונימית
שואל השאלה:
אני בן, ואם דבר כזה את לא יודעת, כנראה שלא חקרת מספיק. אסור לך להגיד את האן וורד נשמה
טוב
אנונימית
זה כל כך קשה לכבד?
ביקשו ממך משהו, בסופו של דבר עדיף למנוע סיטואציות שהדברים ילכו למקומות לא טובים ופשוט לא להגיד.
שואל השאלה:
מה קשור לכבד. אסור להם להגיד את זה נקודה. אם לי אסור להגיד את האן וורד, גם להם אסור
אוקי, במקום להתעסק בהאם אסור להם פשוט אל תגיד.
שואל השאלה:
ניגה
לא רוצה.
קיללת את ההוא בפרופיל שלי?
הוא ברגע זה חווה גזענות יום יומית, תתבייש.
קודם כל נתחיל בזה שאם אתה מתלונן ולא מקובל עלייך שהם אומרים אתזה אתה לא תגיד אתזה בעצמך .

כמה טימטום
שואל השאלה:
מאיפה לך שאני אומר את האן וורד?
(הוא אומר את האן וורד)
כל אדם שחור יכול להגיד את המילה הזאת זה לא משנה אם הוא היה בעבדות ואם לא. וגם עבדות הייתה גם באירופה, אז בפעם הבאה תחקור על דברים לפני שאתה מדבר וטוען טענות שקריות.
שואל השאלה:
אז אתה אומר שהאתיופים היו באירופה? איזה שטויות. הם לא יכולים להגיד. פשוט די
perfect meee
צודקת במיליון אחוזז
אנונימית
זה ממש לא מה שאמרתי.^^
שואל השאלה:
אבל אני דיברתי על האתיופים, לא על אף אחד אחר.
לאתיופים מותר להגיד את זה כי...
בגלל שאנחנו שחורים ואני לא מעלייהם או משהו וגם לא העבדנו אותם.
שואל השאלה:
לאתיופים אסור נקודה.
הם לא היו בעבדות, לכן אסור.
חחח אתה ממש חיי בסרט שואל השאלה .
מי אתה בכלל שתחליט אם אנחנו יכולים או לא יבדיחה
אנונימית
שואל השאלה:
לא אני החלטתי.
אה ורק לידע כללי
דה וויקנד הוא איתיופי והוא אומר את המילה חופשי בשירים שלו
אנונימית
רציני אני לא מבינה למה ככ שורף לכם
כל שחור יכול להגיד את זה.
אתה שחור? לא, אז אל תגיד !!

ומה הקטע שאתה אומר לנו לא להגיד ואז אתה אומר את זה בעצמך
אם אסור לנו למה אתם קוראים לנו כושים?
אנונימית
אני מסכים איתך, הם חושבים שבגלל שהם באותו הצבע של העבדים אז מותר להם, זוהי מחשבה טיפשית.
כל כך כואב לכם שאנחנו יכולים להגיד ואתם לא? זה כבר מביך בשבילכם
hey stranger
התשובה שלך טיפשית.
לאף אחד לא כואב ש"אסור" ללבנים להגיד את זה, זה פשוט עובדתית טיפשי שלשחורים יהיה מותר וללבנים לא למרות שהשחורים בארץ רובם אתיופים ואתיופים לא סבלו ממה ששחורי אמריקה סבלו.
^חחח אתה מצחיק
אנונימית
אין לך שום דבר חכם להגיד לי כי אתה יודע שאני צודק.
זה לא טיפשי שלכם אסור ולנו מותר
אתם לא עוברים גזענות בגלל הצבע עור שלכם אנחנו כן. ה-נ וורד זה כינוי גנאי *לכל* השחורים לא רק לאפרו אמריקאים
אתם פשוט חושבים שאתם מגניבים כשאתם אומרים את זה אבל לא זה פשוט מביך
אין קשר בין הגזענות לארץ לבין התקופה שהשחורים באמריקה היו עבדים. אף אחד בארץ לא משתמש בביטוי " ניגה" (כן אמרתי את המילה תבטלו אותי עכשיו) כדי להעליב.
נכון, זה כינוי גנאי לכל השחורים, אבל אתם לא סבלתם מאנשים שקראו לכם ככה.
כושי וניגה זה אותו דבר רק בעברית
ואנחנו כן סבלנו/סובלים מאנשים שקוראים לנו ככה

ותאמין לי שיש אנשים שכן משתמשים במילה הזאת כקללה
אמרתי שאתם לא סבלתם מזה שהייתם עבדים, וזוהי עובדה.
נכון גם לא אמרתי שכן היינו אני אומרת שמהכינויי גנאי כן סבלנו
זה לא אומר שמותר לכם להשתמש במילה הזאת אם לא הייתם באמת עבדים.
מילת הn וורד מגיע מהמיליה nigria כלומר ניגריה כי מאזור מערב אפריקה סוחרי העבדים חטפו את העבדים לא מאתיופיה. בכול מקרה אני חושב שהרפרו אמריקאים משתמשים בזה כמו שהנוצרים משתמשים בצלב ואני אסביר
צלב היה באימפריה הרומאית סמל של בושה ככה היו מוציאים להורג פושעים ובוגדים בקיסר ואז באה הנצרות והפכה את הסמל הזה שסימל מוות לסמל של הדת שלה. אותו דבר האפרו אמריקאים הם לקחו את מילת הn שימשה כדי ללעוג להם והפכו אותה למילה של גאווה ככה זה לפחות בעיני...
נו נכון^
אין להם במה להיות גאים, זה לא הם שיצאו מעבדות לחופש
זה ממש לא בא מניגריה
זה בא מהמילה נגרו בלטינית
אנונימית