11 תשובות
ביץ וואט
כןן את אחותיי אבל אני רגישה רצח לדגדוגים
אנונימית
מה
לא
אוף קיבלתי פרח על אנונימית
את אחיינית שלי אני כל הזמן מדגדגת אותה
ומציקה לה בדיגדוגים
ומציקה לה בדיגדוגים
תלוי את מי אבל אם את האחים שלי ( הקטנים ) אז כן
מה
לא
לא
wtf
כן וגם להיות מדוגדג
אנונימי
באותו הנושא: