7 תשובות
זה יותר מחווה של פחד ודחייה מפני התגובה לאם והיו מחזירים אהבה
קשה קצת אבל תנסו להבין ")
בטח כדי לשכוח ממנה ולעבור הלאה
היו בקטע שלה/ההשפלה
חלק בגלל ההשפלה או בגלל אגו/לשכוח מהבן אדם

לי זה קרה אבל לא ניתקתי קשר, נשארנו ידידים
אני באופן אישי כי פשוט נכבה אצלי כל חשק לתקשר איתה.
גם אם היא מקסימה, וגם אם זה אני שדחיתי אותה, בחיים לא הרגשתי חשק לקשר לא רומנטי עם בחורה, ובחיים לא היה לי אחד.
ניסיתי פה ושם כי לכולם יש ידידות,
אבל משום מה אף פעם לא הרגשתי חשק.
אז זה אף פעם לא עבד.
כי שבנים מאוהבים במישהי והיא לא רוצה אותו אז הם ניפגעים כי באהבה שדוחים מישהו אז זה פוגע
בשביל לא להפגע, לשכוח ולנסות לעבור הלאה