12 תשובות
אנדוקרינולוג
מה הגובה שלך
אנונימית
זה רופא משפחה או מהקופת כללית גובה משקל דם וכאלה זה רופא כללי
שואל השאלה:
165 ואני בן 17
165 ואני בן 17
אנונימי
שואל השאלה:
אני יודע שבדרך כלל הכל זה גנים אבל אם במקרה שלי מסתמכים על הגנים אני צריך להיות לפחות 170-175 אז אני חושש שאולי חס וחלילה יש לי בעיה כלשהי
אני יודע שבדרך כלל הכל זה גנים אבל אם במקרה שלי מסתמכים על הגנים אני צריך להיות לפחות 170-175 אז אני חושש שאולי חס וחלילה יש לי בעיה כלשהי
אנונימי
הגובה שלך מתחת לממוצע אבל הוא תקין
אני הייתי באנדרונולוג היום ואני טיפה יותר מהגובה שלך והוא אמר שזה תקין
אם בכל זאת אתה רוצה להיות בטוח תלך לשם הוא יאמר לך
רק מזהיר שהוא עושה בדיקות מאוד מטרידות כמו בדיקת גודל אשכים ץאמין לי זה לא נעים
אני הייתי באנדרונולוג היום ואני טיפה יותר מהגובה שלך והוא אמר שזה תקין
אם בכל זאת אתה רוצה להיות בטוח תלך לשם הוא יאמר לך
רק מזהיר שהוא עושה בדיקות מאוד מטרידות כמו בדיקת גודל אשכים ץאמין לי זה לא נעים
אנונימי
^^לפי הגנים שלי אני גם אמור להיות 1.73 כזה
אבל אין מה לעשות
סביר להניח שסיימת לגבוהה
בגיל כזה הגג שתגבהה יהיה 3 סמ
אבל אין מה לעשות
סביר להניח שסיימת לגבוהה
בגיל כזה הגג שתגבהה יהיה 3 סמ
אנונימי
שואל השאלה:
אשמח אם תפרט קצת יותר אחי אם תוכל
בן כמה אתה ומה הגובה ומה הוא אמר לך לעשות הלאה
אשמח אם תפרט קצת יותר אחי אם תוכל
בן כמה אתה ומה הגובה ומה הוא אמר לך לעשות הלאה
אנונימי
שואל השאלה:
כל המשפחה שלי 175 ומעלה וגם הלא גרעינית
מוזר לי שרק אני בגובה של האחיות שלי :/
כל המשפחה שלי 175 ומעלה וגם הלא גרעינית
מוזר לי שרק אני בגובה של האחיות שלי :/
אנונימי
אז בן *16* (תיקון אני עוד מעט 16) אמנם לפני זה עשיתי בדיקת כף יד והבאתי לרופא את הצילום שבודקת אם יש לעצמות שלי עוד לגדול
אבל גיל העצמות שלי הגיעה לגיל 17 כך ואין לי ממש לגבוה
וסביר להניח שגיל העצמות שלך יותר מבוגר משלי
הגובה שלי 1.66
והוא לא אמר לי לעשות כלום, הוא אמר תמשיך הלאה פשוט ושאין בעיות הכל תקין
ואני אומר לך את זה ממני, הגובה של שנינו תקין לגמרי
פשוט החברה הפכה אותה ללא תקינה לצערי
אבל גיל העצמות שלי הגיעה לגיל 17 כך ואין לי ממש לגבוה
וסביר להניח שגיל העצמות שלך יותר מבוגר משלי
הגובה שלי 1.66
והוא לא אמר לי לעשות כלום, הוא אמר תמשיך הלאה פשוט ושאין בעיות הכל תקין
ואני אומר לך את זה ממני, הגובה של שנינו תקין לגמרי
פשוט החברה הפכה אותה ללא תקינה לצערי
אנונימי
שואל השאלה:
אז אתה אומר שאם אני כבר בן 17 אין לי טעם לעשות את הצילום שדיברת עליו?
ואשכרה נגמר לנו הסיכוי? כי יש האומרים שתהליך הגביהה נגמרת בגיל 22
וכל אחד שדיבר איתי על זה אמר לי שהכל זה גנים ואני אעבור את ה170 אבל הזמן עובר ואני לא רואה שינוי ואני רוצה להתחיל לבדוק את זה ולקבל תשובה ממישהו שמבין באמת
אז אתה אומר שאם אני כבר בן 17 אין לי טעם לעשות את הצילום שדיברת עליו?
ואשכרה נגמר לנו הסיכוי? כי יש האומרים שתהליך הגביהה נגמרת בגיל 22
וכל אחד שדיבר איתי על זה אמר לי שהכל זה גנים ואני אעבור את ה170 אבל הזמן עובר ואני לא רואה שינוי ואני רוצה להתחיל לבדוק את זה ולקבל תשובה ממישהו שמבין באמת
אנונימי
הסיכוי נמוך שתגבהה לצערי
תלך לרופא אם אתה רוצה להיות בטוח אבל גם אם נגיד תהיה בעיה שמונעת ממך לגבוה אז היא די הגיעה בסיום גיל התפתחות העצמות אז זה לא ישנה
ככה הרופא אמר לי
אבל תנסה כי למה לא, לך תדע אולי באמת תגבהה
גם לי אמרו בהתחלה שאעבור את ה70 אבל לפי מה שהרופא אומר אין לי עוד איך לגבוהה
ותהליך ההתפתחות העצמות נגמרת כשגיל העצמות מגיע ל21* אבל לא בטוח בנוגע לגובה
תלך לרופא אם אתה רוצה להיות בטוח אבל גם אם נגיד תהיה בעיה שמונעת ממך לגבוה אז היא די הגיעה בסיום גיל התפתחות העצמות אז זה לא ישנה
ככה הרופא אמר לי
אבל תנסה כי למה לא, לך תדע אולי באמת תגבהה
גם לי אמרו בהתחלה שאעבור את ה70 אבל לפי מה שהרופא אומר אין לי עוד איך לגבוהה
ותהליך ההתפתחות העצמות נגמרת כשגיל העצמות מגיע ל21* אבל לא בטוח בנוגע לגובה
אנונימי
באותו הנושא: