7 תשובות
עצם העובדה שהוא שם לק אני מבין אותך....
לא יודעת מה איתך הוא נשמע כמו אחד שלא הייתי רוצה להיות איתו או מסוג האנשים שאני מתחברת אליהם אבל תשמעי תעשי רק מה שאת מרגישה שנכון לך
אנונימית
תקשורת בזוגיות זה הדבר הכי חשוב לדעתי
אל תפחדי לדבר איתו על הדברים שמפריעים לך ותני לו את ההזדמנות גם לדבר אם יש לו דברים לומר
לא צריך לשנות אותו, אם זה לא הולך ואת מרגישה שזה לא זה אז עדיף לא למשוך ולהיפרד בצורה יפה. תחסכי זמן לשניכם.
אממ
גוטים יתפסו את זה כחמוד, אדם נורמלי- ממש לא.
אנונימי
זה לא משנה כל כך מה אנחנו חושבים, משנה מה קורה אצלך בלב. אם זה לא זה, אז זה פשוט לא זה. אבל תעשי חושבים עם עצמך קודם מה כן בכל זאת גרם לך להתאהב ולרצות אותו.... אולי זה חזק יותר
תראי זה לא סיבה להיפרד לדעתי אבל דברי איתו על דברים שמפריעים לך זה אמור להיות מישהו שאת מספרת ומורידה ממך את כל הדברים שמפריעים לך ומציקים לך..
I: