9 תשובות
היא לא יש לה מבטא וגם היא חייה שם איזה 8 שנים
היא גרה בחו"ל ומדברת באנגלית כל יום
יש לה פשוט מבטא ממש טוב
צברה ידע כפרה למדה הרבה התמידה בסופו של דבר הצליחה
שואל השאלה:
חח מה הקשר מבטא, גם לי יש מבטא, איך היא יודעת לדבר ככה? עם כל האוצר מילים?
אנונימית
^ לומדים עם הזמן, כמו שאת למדת עברית :)
כן כשאתה חיי עם אנשים שמדברים שפה מסויימת כל הזמן אתה לומד אותה יותר טוב
גם ידע קודם
ובעיקר זה שהיא חיה ב-ארה"ב מספיק זמן
מתקשר בעיקר לתפישה של שפות