169 תשובות
היי, תודה שאתם נותנים לקורונה להמשיך לקחת חיי אדם :)
מקווה שעל כל מוות שאתם תגרמו, אתם תרגישו את אותה מידת סבל :)

בחייאת, על מה את רוצה שאודה?
מההתחלה לא כפו עלינו, אם זו הייתה כפייה לא היו שמים על כל "הגיבורים" האלה, היו כולאים אותם.
FML
אם זה לא היה עוזר לא היו הופכים את זה לחובה, וחוץ מזה את רוצה להמשיך להיות במצב הזה?
כי לפעמים זכויות מתנגשות, אין מה לעשות.
הפעם זה במחיר של הצלת חיים.
שואל השאלה:
לא כופים.. אך כופים בדיוק?
דרכון ירוק, פיטורים ממקום עבודה. חלוקת צ'ופרים. לחץ חברתי.
מההתחלה לא כפו עלינו, אם זו הייתה כפייה לא היו שמים על כל "הגיבורים" האלה, היו כולאים אותם.
עצוב שיש לך את המחשבה הזו שצריך לכלוא אנשים שבסך הכל ממשים זכות טבעית.
בחייאת, על מה את רוצה שאודה?
על זה שיש אנשים שמנסים להגן על הזכות שלך לבחור מה להכניס לגוף.

הפעם זה במחיר של הצלת חיים.
בטח, מחלה כזו נוראית ש-99.2% מהאוכלוסייה עוברת אותה בקלות-מצב בינוני ומחלימה
ומרוב שאחוזי התמותה גבוהים מבצעים השלמת הכנסה ממחלות אחרות (נגיד אדם חולה באיידס במקרה נדבק בקורונה ומת-אז המוות הוא מוות מקורונה ודברים כאלה).
אנונימית
נו ו? מה הבעיה מעודדים אנשים להציל חיים
ה-הם מ-מ-מפ-פעילים על-עליי ל-לחץ ח-חברתי כד-כדי שאתח-חסן. ג'יזס זה טיעון של ילד בן חמש.
איזה רעים! איך הם מעזים להפעיל לחץ על אנשים כדי שיתחסנו ותפסיק מגיפה שגבתה חיים של יותר ממיליון אנשים!

דרכון ירוק מונע מאנשים שלא התחסנו או לא נבדקו ב48 שעות האחרונות להיכנס למקומות, למה? כי הסיכויים שהם ידביקו יותר גבוהים.
מי מפטר? בתי ספר לא מפטרים, בתי חולים אפילו לא.
צ'ופרים- כל הכבוד! אתה עשית צעד נכון ותורם לזה שאנשים יפסיקו למות! הנה, אתה יכול עכשיו לראות הופעה.

וואלה, את לוחמת חופש אמיתית.
FML
שואל השאלה:
אנשים מתים כל הזמן מכל מיני סיבות וסיבת המוות "קורונה" בכלל לא נמצאת ברשימה של ה-100 הסיבות הנפוצות למוות בעולם.
אנשים מתים בלי קשר, אז תפסיקו כבר להאשים בכל דבר את הקורונה. זה שגילו אצל מישהו את הוירוס והוא נפטר, לא אומר שהוא נפטר מהוירוס!
התקשורת סתם מנפחת נתונים ומציגה עיוותים ולא את התמונה המלאה. אם בכל כתבה שמפרסמים על קורונה, היו מכניסים נתונים של כמה מתו באותו יום מתאונות שונות, מהשפעת, ממחלות אחרות, פתאום הקורונה היה מאבד עניין, כי באמת המספרים כל כך קטנים שזה כבר לא משתלם לתקשורת לעשות על זה כתבה. אבל הרי התקשורת ניזונה מהפחדה המונית ומסקופים, ככה הם יוצרים רייטינג ורייטינג מזרים להם הרבה כסף. אז ברור שאין לה שום אינטרס להציג את התמונה המלאה. ומי שקצת סקפטי לגבי הכתבות של התקשורת, יכול בקלות למצוא את הנתונים אונליין ולהיווכח לדעת שהקורונה באמת מנופחת בצורה בלתי פרופורציונלית ויצאה כבר מכלל שליטה.

תגובה לכתבה על כך שפיטרו אישה כי היא סירבה להתחסן


וואלה ידעתי שזו תהיה טעות לשאול את זה פה
כי ברור שלא הבנתם אותי כמו שצריך
מה אני מצפה
אנונימית
יש כל כך הרבה מכחישים כמוך, ואת מרגישה גיבורה. את חושבת "וואו, אני יודעת את האמת". אבל יום אחד, מישהו זאת מכירה ימות מזה, כי הוא גם לא התחסן, ואז תתפכחי.
קחי לדוגמה את האישה בת ה32 שגיסה הפעיל קבוצה של מתנגדים לחיסונים. הוא התנגד באופן פעיל, מחה נגד זה, מישהי שהוא מכיר מתה, ובום, זה אמיתי, זה נכון. כולם צריכים להתחסן.

אתם פשוט אנוכיים. אין לי דרך אחרת לתאר.
אנשים מתים מזה, ואתם חיים בסרט שאתם צדיקים.
FML
שואל השאלה:
לא אמרתי שלא מתים, אבל לא מתים ברמה כזאת שאם מישהו ישתעל עלייך אתה תמות.
ואני מכחישה את המגפה, לא את הקורונה.
אתם יודעים מה הבעיה שלכם? במקום לקרוא באמת מה שאנחנו כותבים אתם נתפסים במילה אחת ומחליטים עלינו דברים.
אנונימית
מסכימה איתך
אנשים רוצים ללכת לראות סרט מה הקשר לזכויות אדם חחח איזה דרמה
בגלל הגישה של "כל מי שחולק עלי טיפש"

^הזכות לתנועה. אחד מיסודות הדמוקרטיה
כשהשאלה על משהו אחד והתשובות על משהו אחר לגמרי...
אם יש בשאלה חיסונים וקורונה התשובות יהיו אותן תשובות מדוקלמות כל הזמן. למה בכלל לנסות?
אז את אומרת שמי שכן התחסן הוא רוצח?
ואולי הייתי מודה להם אם המטרה שלהם בלא להתחסן היא באמת בשביל למחות על זכויות אדם,אבל לא,רובם לא רוצים להתחסן נטו בגלל כל מיני קונספירציות או פחדים שאנשים מפיצים (אפילו שהם אפילו לא מדענים או רופאים)
קורונה זאת מחלה שהפכה למגפה, מגפה עולמית! מה בדיוק יש להכחיש?
אנונימית
איזה כיף לקרוא את זה וואי
עוד שפויה
בואי לפרטי נודר
ננהל שיחה שפויה
שואל השאלה:
כן צודקת

שכחתי שאנשים פה תמיד עונים אותו דבר

והקורונה ממש לא מגיפה עולמית. אתם חיים בסרט ומחרטטים אתכם ללא הפסקה
אנונימית
דרך אגב, אם אנחנו כבר ביום הכרת התודה...
הי, תודה רבה שאתם ממשיכים לנסוע בכבישים במכוניות וגורמים למוות של בני אדם על ידי תאונות ולעוד מוות של בני אדם וגם של חיות על ידי זיהום האוויר שזה גורם.
מסכים איתך
בסדר כופים עלייך גם לא לרצוח אני לא רואה תהבדל כאן
מסכימה!
גם אם אתם לא מסכימים איתם, הכוונות שלהם טובות
אה קורונה זאת לא מגפה? והיא לא הורגת עכשיו אנשים בכל העולם? אז איזו מחלה בעצם הורגת אותם?
בואי תספרי לי את האמת,אולי באמת טעיתי כל החודשים האלה
אנונימית
שואל השאלה:
וואו אבל מה הקשר בין מי שלא מתחסן לבין רוצחים?

קורונה הורגת חלק קטן

ואנשים מתים משפעת, סרטן, תאונות דרכים, לחץ דם, התאבדויות (בטח עכשיו אחרי שהרסו למלא אנשים את החיים), זיהומים שונים, אבל מספיק שיש חשד שהיה לבן אדם קורונה אז הוא ישר מצטרף לרשימת המתים מקורונה, גם אם הוא מת *עם* קורונה ולא בגלל הקורונה.
אנונימית
כי הם מסכנים את מי שמסביבם
אם זה היה מחלה לא מדבקת שזה לא רק תלוי בהם אז למי אכפת שהם יתחסנו אבל הם מסכנים את כלל הציבור
השאלה הכי טובה שראיתי פה !
והחיסונים לא עוזרים ולא יעזרו ואין מגיפה קורונה היא בול כמו שפעת אז תפסיקו להיות עיוורים ולהגיד תודה לביל גייטס כיאלו הוא מינימום אלוהים כי לא והוא גם לא רוצה לעזור לכם וזאת עובדה תחקרו עליו ואתם תקבלו את התשובה של הכל !
שואלת השאלה
בזכות המסכות כבר הרבה פחות אנשים סובלים משפעת אז הדוגמא לא רלוונטית.
בשאר המחלות אין לנו שום שליטה עליהם.
לדוגמא, סרטן- יש לזה כבר פתרונות שלא תמיד עובדים וממשיכים לעבוד על פיתוח תרופות ושיטות, מעבר לזה ללעבוד על זה אין מה לעשות.
שפעת- יש חיסון.
כמעט לכל דבר מצאנו פיתרון, עכשיו מצאנו גם לקורונה ורוצים שאנשים יתחילו לקחת את החיסון כדי שיפסיקו למות אנשים.
הבעיה בקורונה זה שהיא סוגרת את העולם ותוקעת אותו בבית!!!
אם נצא התחלואה תעלה כל כך, דמייני מה יהיה אם אנשים יגידו "זה בסך הכל קורונה".
דמייני מה יהיה אם אנשים ימשיכו כרגיל במשך שנה, לא יפחדו לצאת.
דמייני תיאורתית שבזמן הזה התקשורות אומרת שהקורונה לא חמורה ושאפשר לצאת.
אנשים יצאו במשך שנה כאילו הכל רגיל, אבל, כל שבוע מספר האנשים שימותו יגדל ויגדל כי מספר הנדבקים גדל פי 2, פי 4, פי 8... ואז זה מגיע למספרים לא נורמאלים.

מתים כל כך הרבה אנשים עכשיו מקורונה, אפילו אם זה לא משתווה למספר האנשים שמתים ממחלות אחרות, החיים שלהם לא חשובים?
אפשר להציל את החיים שלהם, אם נתחסן, אם נשמור על הגיינה, אם נשים מסכה...
אם זה היה החיים של מישהו קרוב אלייך את לא היית מדברת ככה.
אנחנו צריכים לעשות מאמצים ולא לשבת רגל על רגל.
מונעים ממתנגדי החיסון דברים כי הם יכולים להדביק ילדים מתחת ל16 ואנשים שלא יכולים להתחסן בכללי (אנשים עם אלרגיות שלא ניסו עליהן את החיסון וכו)
זה לא הוגן שילדים מתחת ל16 ואנשים שלא יכולים להתחסן בכללי יהיו בסכנה ולא יוכלו לצאת לקניון בגלל שמסתובבים שם אנשים לא מחוסנים שעלולים להיות חולים ולהדביק אותם.
המחלה הזאת מתפשטת ממש ממש מהר, יותר מהר משפעת.
תקראי מה שכתבת בתחילת הפירוט של השאלה שלך
"תגידו תודה שיש אנשים נורמלים(כן כן,נורמליים.לא רוצחים)"
אנונימית
אם הקורונה היא כמו שפעת אז ממה עלו אחוזי המתים בעולם, אנשים שנחנקו מדובוני גומי ? לא נראה לי
כי שטפו להם את המוח שהביטחון יותר חשוב מהחופש
אני לא אומרת שהביטחון והחיים לא חשובים, אני פשוט אומרת שלא צריך להגביל את החופש שלנו בשביל ביטחון, אחרת מה כל זה שווה?
אני לא קורט להם רוצחים אני קורא להם מסייעים לפשע
מאז החיסונים יש יותר מתים, יש יותר נדבקים ויש יותר תחלואה. החיסונים גורמים למוטציות, זה לא אני אמרתי. זה דוח אמ''ן אמר את זה, זה משרד הבריאות אמר.
החיסון קיבל אישור חירום, זה לא אישור רגיל, זה נועד רק כדי להגן על אנשים בסיכון גדול. בקושי נבדק לטווח הקצר ובטח שלא לטווח הארוך. צריך שנתיים לפחות כדי לקבל אישור רגיל.
תעשו לגוף שלכם טובה ואל תהיו משועבדים לחיסון כל חצי שנה, רוצים עכשיו גם לעשות חיסון שלישי.
פייזר היא חברה מושחתת נורא.
אנונימי
שואל השאלה:
תודה creor על התגובה.

וכן, באמת שטפו לכם את המוח. אם הייתה מגפה כזו מסוכנת ומדבקת אנשים היו מתים גם בבית ולא רק בבית חולים.
אנונימית
אבל כל הקטע במחלה באופן כללי, זה כשהיא תוקפת אותך היא מחלישה אותך, אז בן אדם שיש לו כבר רקע של בעיות בריאותיות הוא טרף קל לקורונה כי הגוף שלו גם ככה חלש, המערכת החיסונית שלו נלחמת באופן יומיומי בבעיות הבריאותיות,אז הסיכויים שהוא ישרוד את הקורונה הם לא גבוהים.
אנונימית
שואל השאלה:
^^מה שאלתי ומה אתה עונה. אני מתכוונת לכפייה.
כי היום כופים חיסון
מחר יכפו משהו שלא תרצו.
אנונימית
מסכימה
את יודעת שהחיסונים עוזרים כן?
בלי החיסונים הקורונה לא תעלם לעולם.
לעומת כמה שנים
לי לדוגמא יש אחיין ואני עדיין לא בת 16, אנשים לא מחוסנים יכולים להדביק אותנו.
אני הולכת להרגיש הרבה יותר בטוחה כשאהיה מחוסנת, אבל מה לגביו? למה שאנשים שלא מתחסנים יסכנו אותו?
למה שהוא לא יילך לקניון עם אמא שלו רק בגלל שיש אנשים לא מחסונים בפנים שעלולים להיות חולים ולהדביק אותו?

את מבינה שזה לא פייר?
להם יש בחירה, לך זה נשמע כמו ברירה כי החיסון הזוי לך ולא באלך להתחסן, אבל זאת בחירה.
את בוחרת לא להתחסן, עבורך הפלוסים של הבחירה זה לא לסכן את עצמך כי את חושבת שלא בדקו את החיסון מספיק או משהו (אפילו שכבר מילונים מחוסנים אבל אוקיי)
המינוסים זה שיהיו מקומות שלא תוכלי להיות בהם.
אבל ככה זה יהיה, אין מה לעשות.
את בוחרת ללכת ראש בקיר.
את לא מבינה כמה דודה שלי סובלת עכשיו, היא נדבקה בקורונה ממש לפני כמה ימים. מחר היא הייתה אמורה לקבל חיסון, היא כל הזמן דחתה אותו. בבקשה - לא הספיקה להתחסן בזמן, ועכשיו היא באמת ממש נלחמת במחלה אתם לא מבינים עד כמה היא מרגישה רע..
אם היא רק הייתה עושה את החיסון בזמן זה לא היה קורה ! היא לא הייתה סובלת כל כך ! ועוד לפני כמה ימים מתה אישה הרה, כשהיה לה את *הפאקינג* אופציה להתחסן נגד הנגיף הזה לפני, אבל היא כל הזמן דחתה אותו ודחתה אותו בגלל בלבולי מוח שאמרו לה. אז בבקשה, זכרונה לברכה, זה היה יכול להיגמר אחרת. תפסיקו להכניס כל כך הרבה שטויות!! בבקשה!! אתם לוקחים חלק במוות של אנשים מהקורונה עקב אי התחסנות, בבקשה תפסיקו. החיסונים האלה לא יצליחו לאף אחד אף זנב, בסך הכל מכניסים לכם חלק קטן מהנגיף לגוף כדי שהמערכת החיסונית תילחם בו וייווצרו נוגדנים - כמו בכל חיסון רגיל!! הדבר הזה זאת ליטרלי מתנה !!! כמה מדינות היו מתות לחיסול הזה אתם פשוט לא מבינים..
ואף אחד לא כופה כלום, לא רוצים אל תתחסנו. רק אל תצאו מהבית ותסכנו נפשות אחרות .
לא, התקשורת שיקרו לך. אני מניח שאחיין שלך צעיר צעיר (4-60) ויחסית בריא (כלומר לא חולה כרוני, לא חולה במחלה קשה חס וחלילה וכו'), הסיכוי שלו לחלות בזה באופן רציני הוא 0.02 אחוז.
אנונימי
אגם/אנה
כבר אמרו שמחוסנים יכולים להדביק ולהידבק...
איך אני שונה מאנשים מחוסנים??
שואל השאלה:
^נו זה בדיוק מה שאני מדברת עליו.
זה בושה שאתם תומכים ברמיסה של זכויות. זה עצוב שבמקום לפתוח את הראש ולשאול שאלות אתם הולכים כמו עדר אחרי התקשורת
אנונימית
תודה לכם אנשים שלא רוצים להתחסן על זה שבגללכם הקורונה הזאת לא תגמר
תודה שאתם גורמים יותר סיכון להדבק
תודה שאתם סתם ממציאים שטויות כדי לא להתחסן
תודה שאתם ליטרלי מסכנים את העולם שלנו.
להמשיך?
על מה תודה?
שואלת השאלה עוד לא ענית לי, איפה טעיתי בכל החודשים האלה שחשבתי שקורונה זאת מגפה עולמית? אם זה לא מה שהרג אלפי אנשים עד עכשיו אז מה כן הרג אותם?
אנונימית
מסכים איתך, הקורונה זה בולשיט
בולשיט?
ב ו ל ש י ט?
אז ממש אין סגרים בגלל הקורונה
ממש לא מתים מליוני אנשים בגלל הקורונה
ממש לא נכון?
פתחו את העיניים.
אולי צריך להסביר להם שאין תמותה עודפת. אין מגיפה. הנה נתונים מהסטטיסטיקה העולמית למוות משנת 2010 עד 2021.

התמותה ב2021 היא הנמוכה ביותר בהשוואה ל10 השנים האחרונות.

***-2021-2020 5.3 -0.15 %**
2019 5.3 -0.21 %
2018 5.3 -0.26 %
2017 5.3 -0.32 %
2016 5.4 -0.33 %
2015 5.4 -0.33 %
2014 5.4 -0.33 %
2013 5.4 -0.29 %
2012 5.4 -0.29 %
2011 5.4 -0.33 %
2010 5.5 -0.36 %
אני באמת לא מבינה על מה אני צריכה לומר להם תודה
אתם מפיצים שטויות, בסופו של דבר השקרים האלה יהרסו לכולנו.
זה לא משהו רע וזה לא יהרוג אתכם אמלה, זה בסך הכל שומר ומגן עליכם מהקורונה ואפילו ממחלות דומות כמו שפעת ומכל המוטציות האלה אלוהים איפה התודה שלכם לחיסון בכלל??
שואל השאלה:
וואו אבל מסבירים לכם שוב ושוב שכותבים על אנשים שמתו נגיד מסרטן ובמקרה היה להם קורונה, שהם מתו מקורונה. מבינים? יש תאונות דרכים, יש שפעת, יש התאבדויות, יש רציחות, יש הרבה דרכים למות. או שלא? טעיתי. אנשים מתים רק מקורונה? אני באמת כבר מאבדת סבלנות להסביר לאנשים שטופי מוח שתקועים עם העיניים בחדשות שממלאות את הראש בזבל.
אנונימית
כן אבל האחוזים עלו בצורה משמעותית
זה לא עולה סתם ככה מהאוויר
על מה אתם מדברים בכלל מתו בארצות הברית חצי מיליון איש בשנה האחרונה בואו תגזימו עם זה שאין קורונה
לא מעניין כל האחוזים שלך
אתם לא מתייחסים לעובדה הקיימת עכשיו.
אין בתי ספר/גנים/תיכונים/חטיבות
חנויות? סגורות
מסכות
הגבלת מרחק
כאילו אתם לא קולטים את כל זה?
הקורונה זו המצאה מה יש לכם

זו המצאה של ביל גייטס שרוצה לדלל את האוכלוסין בעזרת צ'יפים בחיסון ולהשתלט העולם עם ה5g
אנונימי
אחמ אחמ..אחוזים זה עובדה קיימת עכשיו
נשבעת שואלת השאלה את לא נמצאת כאן איתנו בעולם הזה.
וואו אבל הסברתי שככה מחלה עובדת, כשיש כבר רקע לבעיות בריאותיות אז הקורונה תהרוג אותך ביותר קלות כי המערכת החיסונית שלך חלשה כבר ממילא, על זה כל הסיפור
אבל רמת הסיכון עולה עם הגיל כי עם הגיל מערכת החיסונית נחלשת בלי קשר למחלות רקע.
אנונימית
שואל השאלה:
לא מעניין כל האחוזים שלך
אתם לא מתייחסים לעובדה הקיימת עכשיו.
אין בתי ספר/גנים/תיכונים/חטיבות
חנויות? סגורות
מסכות
הגבלת מרחק


אנשים עדיין נוסעים, אנשים עדיין נפגשים אחד עם השני. יש עדיין ווירוסים באוויר שאפשר להידבק מהם.
שכחתם?

-תקשיב, זה נכון. אבל אם מישהו היה חולה סרטן אז למה לא אומרים שהוא מת מסרטן? איפה כל חולי השפעת? אל תגידו לי שאין מקרה אחד של חולה שפעת השנה.
אנונימית
@cute_pupsik


מה זה מה אכפת לך מאחוזים, זו עובדה ואת סתם מכחישה עובדות
אנונימי
אני מנסה להבין אם אתה ציני
ואם לא-
זו המצאה?
המצאה?
סגירת מערכת החינוך
סגרים
מסכות
הגבלת מרחק
פחד תמידי
זו המצאה?
באמת עשו את הנגיף בלברטוריה
אבל זה רציני.
חחח זה הדדי גם אני מאבדת סבלנות להסביר למישהי שכמו שמרצח צריך לשים לב ולהיזהר אותו דבר גם למחלה קשה כמו הקורונה. אני באמת כבר מאבדת סבלנות להסביר לאנשים שטופי מוח שתקועים עם העיניים שלהם ברשתות החברתיות שממלאות להם את הראש בזבל כמו מושפעים
האחוזים לא עדכניים.
כל רגע מתים עוד ועוד אנשים מהנגיף
מוזמנים להמשיך להסתכל על העולם במשקפיים ורודות.
הייתי היום בקניון ואף אחד לא שמר מרחק 2 מטר, הרבה לא היו עם מסיכות, וכל האנשים האלו יכולים להיות אחד מכם שצועק עלינו רוצחים...נכון?
אנונימי
את טועה
אנשים שמתו מסרטן ורשמו שהם מתו מקורונה הם יחידים ואלו מקרי שוליים

את מזלזלת בקורבנות הקורונה את מזלזלת במגפה שהרגה אלפי אנשים בישראל, שגרמה לאנשים לשיתוק, פגעה להם בפוריות, גרמה להם נכות, בעיות נשימה כורוניות, הרסה משפחות

הקורונה מסכנת את האזרחים, את בתי החולים, את השיגרה שלנו

אז תודה שאת תורמת לפגיעה בבתי החולים
תודה שאת חורצת גורלות של אנשים כשאת לא מתחסנת
תודה שאת פוגעת בחזרה לשיגרה
ממש תודה
הייתי סרקסטי

פשוט הטענות שאין מגיפה הזויות,
וירוס הקורונה מתפשט במהירות והורג אנשים ולכן זו מגיפה.
אנונימי
אנשים שחא מתחסנים אלו אותו אנשים שחושבים שה5g יהפוך אותם לרב קו
מזל שאת פה לייצג את הקול השפוי
מחזקת את מנהיג מלידה.
שואל השאלה:
באמת מזל שאני פה

דרך אגב בניגוד למה שאתם חושבים אני לא בן אדם שמאמין לכל דבר קטן שהוא קורא...
אנונימית
אז הנתונים של משרד הבריאות בזמן אמת הם המצאה?

60 אנשים במומצע *כל יום* נפטרים, מקורונה? לא. הנתונים של הקורונה שליד גרף התמותה, מצביעים על צניחה אדירה בתחלואה, ירידה מאסיבית בכמות המאומתים, ועלייה בכמות המחלימים כ10,665 מחלימים ביום.

מאז תחילת החיסונים יש הרבה יותר נפטרים, מעניין אם זה צירוף מקרים כי במשרד הבריאות ציינו אין קשר לקורונה.

זה מהנתונים שלהם.
נתונים לא עדכניים? רק הנתונים העולמיים של אתר שמתעדכן בזמן אמת, הממ..
מסכימה
אני מאמין לרופאים ולמומחים בעניין ולא לאיזה מושפע בפייסבוק שהרגע גילה מה זו אג'נדה 21 וחושב שהוא גאון ומגניב שהוא נגד חיסונים.
אלו הנחיות חירום
כשמדובר על חיי אדם על ביטחון האזרחים וביטחון המדינה נוקטים בצעדים כאלו
אנונימי
נפטרים זה כי נגמר הסגר וכולם התחילו להיפגש.
כן יש קשר לקורונה, לא לחיסונים.
מן הסתם שתהיה עלייה בכמות הנפטרים והתחלואה אחרי שפותחים את כל הקניונים בארץ לכלל הציבור הרחב.
אני לא חושבת שצריך לומר תודה למתנגדי חיסונים, זה שהם מתנגדים להתחסן זו החלטה שלהם ותו לא.
אני חושבת שצריך לפעול בכל מישור נגד כפיית חיסונים והעברת פרטים של אנשים שלא התחסנו לרשויות המקומיות, זה לא חוקי ולא דמוקרטי בשום צורה, וזה באמת זוועה.
אין עליה, יש ירידה בכמות המפיקים והתחלואה
מעניין למה עדיין לא ענית לי ועדיין הוצאת אותי מהסרט שאת טוענת שאני חיה בו
כנראה כי אין לך מושג על מה את מדברת
אנונימית
אני עניתי במקומה, תראי את הנתונים
אני מסתכל על התשובות פה, כל כך אינטילגנטיות ואז באים שפני הנסיונות של החיסונים וישר מתייגים את כולם פה כרוצחים
ceror
הוא בן 3 ויש מוטציית ילדים.

julio macias
זה בערך 5% שהם יכולים להידבק לעומת 95 שהחיסונים עובדים וזה שינוי משמעותי.
אני אסביר את זה עם דוגמא:
רוני מחוסנת ומוגנת מהקורונה, יש לה נוגדנים כבר.
תובל חולת קורונה (לא מחוסנת).
תובל השתעלה על רוני על הפנים שלה.
עכשיו יש על רוני חיידקי קורונה על הפנים, חלקם נכנסים לתוך הגוף שלה דרך האף, הפה והעיניים אבל הגוף מייד מזהה את הקורונה ותוקף אותה עם הנוגדנים.
אבל רוני נוגעת בפנים עם הידיים בלי לשים לב ואחרי זה היא מביאה חיבוק לחברה אחרת שלה שלא מחוסנת, היא מעבירה לחולצה של חברה שלה את הוירוס...
החברה נוגעת בחולצה ואז בפנים וככה היא נדבקת.
ברגע שבן אדם מחוסן, הוא הופך לסוג של משטח מהלך.
בדיוק כמו שאם ילד חולה השתעל על נדנדה ואז האחיין שלי יהיה על הנדנדה הוא יכול להידבק.
הוירוס יכול להיות על הבגדים שלו, על הגוף שלו, אבל בזכות הנוגדנים שעובדים ב95% מהמקרים הוא לא יהיה חולה, ולאחר שיתקלח הוא יהיה נקי (בדיוק כמו שאם ינקו כמו שצריך משטח שיש עליו קורונה המשטח לא יהיה מסוכן יותר).
הבעיה פה היא עם תובל שבגללה יש על רוני את הקורונה.
אם תובל הייתה מחוסנת היא לא הייתה מעבירה את הוירוס לפנים של רוני, ורוני לא הייתה "מדביקה" (במרכאות כי תאכלס תובל הדביקה ורוני הייתה משטח) את חברה שלה.
נו יופי, אז כנראה החיסונים משפיעים
לא מבינה מה הבעיה פה
זאת ממש לא כפייה
זה כמו שתגידי שלאכול במסעדה זאת כפייה כי רק מי שמשלם מקבל
רק מי שמתחסן יקבל הטבות כמו הופעות, אירועי ספורט, מסעדות ועוד, וזה הגיוני, אנשים שהתחסנו לא היו רוצים להסתובב עם אנשים שלא התחסנו, חלאס להיות כאלה אגואיסטים, לא טוב לך שלא נותנים לך הטבות תעשי חיסון.
שואל השאלה:
מה הקשר בין חיסון לבין מסעדה? איזה אנלוגיה גרועה
אנונימית
אתם לא שפני ניסיונות אבל הבורות בטענות שלכם נגד החיסונים מזכירה איי קיו של שפן
ב ד י ו ק
אני שמחה לראות שיש גם אנשים חכמים באתר הזה
שואל השאלה:
תודה רבה.
המצב באמת מדאיג אותי
אנונימית
את רוצה לאכול במסעדה ובשביל זה את צריכה לשלם נכון?
אותו דבר בשביל להכנס לקניון את צריכה להתחסן.
אנונימי
שואלת השאלה
את באמת כזאת סתומה או שאת עושה את עצמך?
נמאס להסביר לך ולאנשים כמוך
יש קשר ואני אגיד לך למה
את שואלת למה רק מישהו שעושה דבר מסוים מקבל תועלת תמורת זה, במסעדה את נותנת כסף ומקבלת תועלת שזה אוכל ובחיסון את נותנת להם לחסן אותך ואת מקבלת את ההטבות האלה בתמורה
אולי יש דוגמאות יותר טובות אבל זה לגמרי מתאר את מה שאני מנסה להגיד
משום מה רק מי שלא מתחסן חושב שהוא גאון הדור
אנונימי
(זה שעשה את הדוגמא על המסעדות)
אתה ככ צודק
מסכימה ככ
מה הקשר בין הטענות שלכם למציאות?
אין קשר
אנונימית
בסופו של יום את עוד בן אדם שבסוף עם פוטנציאל להיפגע מהקורונה
את תיהיה עוד בן אדם שגורם לעומס בבתי חולים
אנונימי
אני אמרתי על המסעדות קודם חחח חחח
הטבות...
"דרכון ירוק" הוא התגלמות של תסריט העתידי הגרוע שפרופ' יובל הררי תיאר בספרו "ההיסטוריה של מחר" עוד לפני כ4 שנים . באחד מפרקים של הספר, הררי התריע כיצד מגיפות של מאה 21 יכרסמו בערכים של דמוקרטיה וזכויות האדם ...
ceror
ספר לנו על מה מדובר בספר,אני סקרנית לשמוע
אנונימית
ceror- החיסונים לא גורמים למוטציות ולא דוח אמ''ן או משרד הבריאות אמרו את זה, כי אי אפשר לגרום למוטציות, הן אקראיות. הטיעון הזה דווקא עובד נגדך כי הכוונה פה היא לברירה טבעית: הנגיפים המקוריים כבר לא יצליחו להדביק אחוז מסוים מהאוכלוסייה (המחוסנים), והם לא יוכלו להתרבות עוד ויעלמו- ואז תתגלה יעילותם של נגיפים שעברו מוטציות, המאפשרות להם להדביק את אלה שהתחסנו, כי מספיק שמשהו קטנטנן במבנה שלהם שונה והמערכת החיסונית כבר לא תזהה אותם בתור הוירוס שכבר יש לך נוגדנים אליו בזכות החיסון- והנגיפים ה"משודרגים" האלה יתרבו ויתפשטו באוכלוסייה ונחזור למשבצת ההתחלה.
אז כל עוד אחוזי הלא-מחוסנים נשארים גבוהים, עשויים להתפשט נגיפים שעברו מוטציות המאפשרות להם להדביק את אלה שהתחסנו.

האישור היה מהיר כי הייתה מעורבת הרבה פחות בירוקרטיה, כל העולם ישב וחיכה שמישהו כבר ימצא פיתרון לדבר הזה, ומצאו. חיסון לשפעת מוציאים כל שנה כי יש לנגיף הזה המון מוטציות ולא שמעתי אף אחד מתלונן, אז בואו נסיים עם זה עכשיו וזהו.
xui
הם פוגעים בזכות לחיים וביטחון.
xui
אני מורידה בפנייך את הכובע
להפך, זה עובד נגדך פה. המוטציה הישראלית נוצרה בעקבות החיסון והלחץ ההתפרצותי האבולוציוני של הניסוי ומשרד הבריאות כן אמר את זה.

"בדוח שפרסם מרכז המידע והידע הזהירו שמבצע החיסונים, במקביל להתפרצות בארץ - עלול להוביל למוטציה ישראלית שתהיה עמידה לחיסון"
ceror
אז ממה נוצר המוטציה של דרום אפריקה?
אנונימית
המוטציה של דרום אפריקה לא קשורה לחיסון
האמת אני כל הזמן חושבת על הקטע שמתחילה להיות אפליה נגד הלא מחוסנים בכל הקטע של הלא להכנס למקומות וזה ואני ממש מפחדת מהחיסון כן זה עבר את כל הבדיקות אבל אני מפחדת בכללי מכל חיסון או בדיקת דם ומנסה להמנע מזה כמה שיותר וכל ההייט שעושים שאומרים שאנשים שלא מתחסנים הם אנכיים זה באמת יוצר מלא לחץ ואולי אני מושפעת מהבגרות בהיסטוריה אבל מזכיר לי את עליית הנאצים לשלטון וכן זה לא נושא להשוות בכלל כמו שאמרתי בגרות בהיסטוריה אבל כל הקטע שגוזלים את זכות התנועה והבחירה כדי לשמור על החיים... זה כמו שיעשו מלא הייט לחולי איידס סבבה יגידו למה לא השמתשם באמצעי מניעה עכשיו אסור לכם להיות עם אף אחד אל תיכנסו למקומות טוב יוצא לי טיעון לא טוב סליחה אבל כן ממש גוזלים פה את זכןת הבחירה ואני מפחדת שבסוף גם ממש יכריחו
ceror- התגובה שלך קצת משעשעת ומצביעה על חוסר הבנה, כי אתה חוזר על דבריי: לחץ אבולוציוני פירושו ברירה טבעית. אחוז לא-מחוסנים גבוה יביא למוטציה ישראלית שתהיה עמידה לחיסון, כי הנגיף המקורי כבר לא יוכל להדביק, ולכן תתגלה יעילותו של נגיף שעבר מוטציה אקראית שמבנהו שונה והוא יוכל להדביק את המחוסנים.
xui
מחוסנים יכולים להידבק בלי קשר למוטציה, עוד משהו שמשרד הבריאות אמר.
אם היא לא קשורה לחיסון איך היא התפתחה?
אמרת שהחיסון מפתח מוטציות
אנונימית
שאלת על המוטציה של דרום אפריקה...
וכן, גם מחוסנים יכולים להידבק, אבל הם לא ימותו מהקורונה והתסמינים יהיו פחות מורגשים
אנונימית
אני מכיר באופן אישי אנשים שחלו קשה בקורונה אחרי החיסון הראשון והשני
החיסון יעיל ב95 אחוז, לא במאה.
ועדיין, האחוזים באים לטובת החיסון.
אחוזים יש גם בקוטג'.
מקודם אמרת שמי שלא מאמין באחוזים מתכחש למציאות, אתה לא החלטי במיוחד
xui
אתם פוגעים בזכויות שלנו לחיים וביטחון
זה יותר טוב?
אנונימית
החיסון עצמו כן חשוב כדי הקורונה כבר תעוף מפה, אבל הכפייה מזעזעת לדעתי.
איזה כיף שחזרנו לאחוזים!
נמצאה אצל מחוסנים בכל הגילים ירידה של 94 אחוזים במחלה תסמינית ו-92 אחוזים בתחלואה קשה לעומת לא-מתחסנים, וככל שעובר זמן רב יותר ממנת החיסון השנייה, כך היעילות עולה, עד לשיעור של 99 אחוזים.
ולשואלת השאלה, כל המטרה של נגיפים היא להתרבות, מחלה שמחסלת את התא המאחסן תוך חצי שעה היא רעיון כמעט מצחיק כי אין לה סיכוי להתפשט. החיסון יעיל ועדיף להשתמש בטכנולוגיה שפותחה לפני עשרות שנים על לחלות בנגיף חדש שאין לדעת מה יהיו תופעות הלוואי שלו.
xui
שואל השאלה:
ענית לך כבר בהתחלה.
בעיה שלך שהתעלמת.
אנונימית
בכל העולם נרשמה ירידה של התפרצות קורונה/תסמינים, והתחלואה ירדה ל16% אחוזים בלי חיסון, בלי סגרים, ובלי מסיכות. תודה לחיסון? לא חושב.
הירידה אצלנו היא במקביל לכל העולם, אני בספק שהיא ירדה בזכות החיסון. רוכבים על זה כדי לגמור את המכסה שישראל התחייבה לפייזר ולשכנע עוד תמימים להזריק חיסון ניסיוני.
הקרדיט מגיע לדעיכה הטבעית בכל העולם. מה שבדרך כלל קורה עם מגיפות.
אולי את לא מבינה את זה
היו כמה מאות חולי קורונה ובתי החולים עמדו לקרוס

הזילזול שלך במגפה לא יגרום לעומס בבתי חולים לרדת
להפך רק לעלות
מסכימה ביותר
אז את טוענת שבכל החודשים האלה אנשים מתו בכמות כפולה מהרגיל מסרטן והתאבדויות וכל מיני מחלות אחרות?
למה?בגלל שבתי החולים היו מפוצצים באנשים *חולים בקורונה*?
או איך קרה שיותר אנשים מתו בתקופה האחרונה מכל מה שציינת רק לא קורונה?
אנונימית
זרקת פה כל מיני אמרות כלליות נטולות ביסוס. האם זה נתון עדכני? אם כן, זה אכן קשור לחיסון. אז נרשמה ירידה מתי? לאורך איזה פרק זמן? למה אתה כל כך בטוח שלא עטו מסכות או שלא היה סגר?
אשמח לפירוט
xui
בכל מקרה
בתור מישהו שמתנדב בתוך מחלקות הקורונה אני יכול להעיד שהקורונה חייה ובועטת והכי נורא הורגת... וכן זה לא נעים
מלבד זה היא גורמת לפגיעה בפוריות, שיתוק, קשיי נשימה כרוניים, בעיות ניורולוגיות

אז תמשיכי לטחון מים על זה שסתם מנפחים ושהקורונה זאת הצטטנות בזמן שאנשים ימותו תאמיני לי שהמילים שלך לא יעזרו להם והלוואי והיית צודקת אבל את לא.
ה-who: מסתמנת בלימה כלל עולמית של מגיפת הקורונה

ארגון הבריאות העולמי מדווח: כלל הנדבקים בקורונה בעולם צנח השבוע ב-16% לעומת השבוע הקודם | גם מספר מקרי המוות ירד ב-10%
אוקיי יודעת מה? אין בעיה באלך להכחיש את המגפה תכחישי כמה שבאלך אבל לטעון שזה מפר זכויות אדם...
הזכות הכי גדולה שקיימת בזכויות אדם היא הזכות לחיות בבטחון, ואין שום דבר שיעבור על כך, עצם זה שאת לא עושה חיסון ועדיין יכולה להדביק אותי באופן קשה יותר מזה שעשה חיסון מונעת ממך להכנס לאותו המקום איתי, וואלה? זה הוגן. זה נקרא להגן על הזכות שלי להיות מוגנת.
אז סבבה תכחישי כמה שבאלך וואלה אם באמת היית עומדת מאחורי הדעות האלה אולי גם לא היית אנונימית, אבל עצם הדיבור הזה מראה שכנראה היית בפייסבוק יותר מידי, הקורונה אמיתית וכך גם המגפה אנשים מתים מזה, וכן יש עוד גורמים אבל הקורונה רק עושה את זה יותר גרוע. לא רוצה להתחסן? סבבה זכותך, אפילו בעיה שלך, אבל די לבכות על זה שלא מכניסית אתכם לקניון, כי בשביל שאני ועוד אנשים שעשו חיסון שזאת כל האוכלוסיה מעל גיל 60 תיהיה מוגנת, אתם כל מי שנתנגד לזה לא יכול להכנס
ולכפות זה לא נקרא לחץ חברתי או איסור כניסה, לכפות זה אשכרה לגרור אותך ולקשור אותך לכסא ולהזריק לך את החיסון בכוח.
די להתבכיין והתמרמר על שאסור לכם דברים, זה נטו הדייסה שבשלתם.
מי שלא רוצה להתחסן שישא באחריות לא להיות במקום הומה אדם שבינהם זה קניונים הופעות ועוד דברים.
אה חזרת
אז בואי תעני לי על השאלה שלי עדיין לא קיבלתי עליה תשובה
אז מה בעצם הרג את מיליוני אנשים במשך כל החודשים האלה? ולמה היה סגר אם אין בעצם מגיפה?
אנונימית
מי שלא מאמין באחוזים מתכחש למציאות?
אשמח לציטוט.
אני מניח שכתבתי את המילה אחוזים, אכן. שאלה, אתה מתכחש לאחוזי התמותה ב2021 שעומדים על 0.15 בלבד באתר סטטיסטיקות בינלאומי? מוזר...
אם זה לא הופיע בפרסומת ישראלית האחוזים משקרים,
אתה ממש צודק.
שואל השאלה:
כן, כי כל מי שמשתעל על מישהו מדביק אותו בקורונה והבן אדם ישר מת אחרי חצי שעה. בואו ותגזימו יותר. רוב האוכלוסייה עוברת את זה בקלות.
זה גם ידוע שהתקשורת מנפחת דברים בלי פרופורציה. זה לא חדש.
אנונימית
אז שום דבר שאמרת שם בכלל לא רלוונטי, כי איזה קטע זה כשבדיוק שמתחסנים בכל העולם כלל הנדבקים בקורונה צונח?
xui
ואתם מגבילים לנו את חופש התנועה ופוגעים בזכות לחיים וביטחון זה עדיף? חלאס כבר
זה בסך הכל חיסון מסכן כל כך הרבה אנשים שאני מכירה עשו אותו ולא קרה להם כלום
תפסיקו לבלבל לנו את המוח חבורה של פחדנים פרנואידים
לכו ותמצאו עבודה בטלנים
אנונימית
אל תשכח שב"עולם" אתה כולל מדינות עולם שלישי שאני בספק שבכלל קיבלו אספקה מכובדת, מה גם שאנחנו התחלנו במבצע החיסונים לפניהם, ופעלנו בצורה הרבה יותר יעילה.
xui
אנונימית זאת פרנויה
המחשבה שעצם זה שבאופן זמני לא יכניסו לא מתחסנים כדי לא לסכן אזרחים זאת פרצה לכפייה עתידית של חיסון רעיל
תפעילי הגיון בריא
ניתנו רק 119 מיליון מנות במדינות שונות. [מתוך 8 מיליארד מנות]
119 זה אפילו לא חצי מאמריקה, סתם לידע כללי.
הם יכולים לעשות מה שהם רוצים איתם אבל שלא יפיצו שטויות
למדת אי פעם אזרחות? כשיש התנגשות בין שתי זכויות, תמיד הזכות החשובה יותר תהיה זו שתקבע. עכשיו בואי תסתכלי על זה ותגידי לי אם את עדיין חושבת אותו דבר.
הזכות לחיים וביטחון תמיד אבל תמיד תהיה זו שתיבחר לא משנה מה הסיטואציה, גם מול הבעת דעה והתנגדות, חופש הביטוי.
ניתנו כמעט 120 מיליון מנות חיסון, וזה נתון עדכני- מזמנים שבהם אנשים (מאות מיליונים מהם, לפיך) מתחסנים, ואתה באמת תוהה למה חלה ברגעים אלה ממש ירידה עולמית בתחלואה?
xui
אתה באמת מציג 120 מיליון כמו 7 מיליארד איש? אם כן יש לנו בעיה קלה בפרופורציות..
תודה רבה למתנגדי החיסונים שאתם מסכנים אותי, את המשפחה ואת החברים שלי, לא מאפשרים לי לצאת מהבית, מתעלמים ממליוני אנשים שאיבדו את העבודה שלהם, מעלים את התחלואה, משאירים את בתי הספר סגורים, מאפשרים לכלכלה להתרסק וכמובן גורמים לאנשים למות מקורונה. מה היינו עושים בלעדיכם
לא יקירי, הירידה בתחלואה לא קשורה רק ל120 מיליון המתחסנים עצמם אלא לכל מי שהם באים איתו במגע- שלא יכול להידבק מהם ישירות. ברגע שמתחסנים יותר מקדם ההדבקה יורד בהדרגה וכך גם התחלואה.
xui
מקדם ההדבקה לא קריטי מספיק כדי להשתנות בגלל 120 מיליון מחוסנים שבאים במגע עם 7,845,703,389 אנשים.
fml
מחזקת מחזקת ומחזקת
אנונימית
המדינה דוחפת לחיסונים, את צודקת.
אבל המדינה דוחפת לדברים אחרים וכך גם החברה.
למה אם את בחמש יחל אנגלית או מתמטיקה ואת רוצה לעשות ארבע אז קוראים לזה "לרדת" ולא "לשחרר"? למה יש סתם אמירה כזאת שאם את/ה חכמים אז צריך לעשות חמש יחידות?
זה לא דחיפה של הממשלה לדעתך?
ומה לגבי כל העניין של הכסף? כבר בתיכון ואפילו לפני אנשים בוחרים את המגמות לפי מה שיתן להם בונוסים לעתיד. המקצועות המדעיים נחשבים יותר כי זה מה שהממשלה מראה לנו.

ולשאלה (שדי מתנשאת), בשביל לחיות צריך להתגבר על מחלות. אפשר לעשות את זה באופן טבעי (כמו שאת רוצה), כלומר שהאנשים שלא מצליחים לנצח את הנגיף ימותו ואלה שמצליחים ישרדו. אם המין האנושי לא ישרןד זאת בעיה שלו בכך שהוא חלש- ככה מינים נכחדים בטבע.
בתכלס את יכולה לראות בזה היתרונות-
גם ככה יש פיצוץ אוכלוסין, אז למה לא להוריד קצת? אם לא מלחמה, אז מחלה.

אבל
למה לדעתך אנחנו נחשבים טורפי על? טורפים שאין להם אוייבים בטבע.
לא בגלל שאנחנו חזקים (אהם, אנחנו לא יכולים לנצח נחש כמו אנקונדה או אריה או דוב בידיים חשופות), יש לנו פאקינג מוח.
היום את יכולה לצוד כל חיה שאת רוצה כי המין האנושי כבר חשב ובנה כלים (כמו רובה) והבנאדם עצמו יכול להשתמש במוח שלו כדי לצוד באופן מעשי.
אותו דבר עם חיסונים.
אנחנו יכולים להיות כמו כל חיה אחרת ולתת לטבע לעשות את שלו.
אבל, בשונה מחיות אחרות, אנחנו יכולים לבחור אחרת.
המין האנושי יכול אשכרה לתת לגוף שלו להתכונן למחלה ובכך כשהמחלה באמת תגיע הוא יהיה כבר עמיד בפניה. אנחנו התעלנו על הטבע.

כן, את צודקת שהממשלה לא עושה דברים בצורה חכמה (אם בכלל) ובמיוחד בתקופה האחרונה אי אפשר באמת לסמוך עליה.
אבל
החיסונים האלה (למזלנו) לא יוצרו בידי הממשלה שלנו, אלא ע"י חברות בעלות שם. חברות שאפשר לסמוך עליהן.

כן, את צודקת שאין לדעת מה ההשפעות העתידיות של החיסון.
אבל אם בגלל זה אף אחד לא יתחסן ואנשים יחכו לראות מה ההשפעות של החיסון כמו זמן רגיל (כלומר בין עשר לעשרים שנה) אז זה כבר יהיה מאוחר מידי. עוד מעט עוברת שנה אחת וכבר יש שתי מוטציות- כלומר עוד עשר שנים לפחות לכל אחת בשביל לעשות חיסון. מי יודע מתי תגיע המוטציה השלישית ואיך היא תהיה.

בתכלס תכלס, המין האנושי (לדעתי) לא באמת באמת צריך את החיסון. לפחות עם הקורונה יש חלק שחלו והחלימו. אבל, אף אחד לא רוצה שמשפחה או חברים שלו ימותו, ולכן פועלים נגד זה.
הדרך? חיסון.
אני בעדו.
אני בכלל לא אומר תודה לאנשים שמתנגדים לחיסון, אפשר גם לפרש את מה שכתבת בתור
"אם לא היו מתנגדים לחיסונים אז הממשלה לא הייתה צריכה לנקוט אמצעים בשביל לגרום לאנשים להתחסן וכך זכויות האדם לא יפגעו".
אבל
וזה אבל גדול
כל אחד והדעה שלו. כל עוד את לא כופה את דעתך על אנשים אחרים (שזה סוג של מה שעשית... אבל בסדר) אז הכל טוב. מותר לך לא לרצות להתחסן, והאמת? שאני מאוד מאוד מבינה אותך.
אולי אני חושבת משהו אחר אבל אני עדיין מאוד מבינה מה שאת אומרת. גם בעניין זכויות האדם. שמעתי שהממשלה רוצה לשים שבב לאנשים בשביל לעקוב אם הם נמצאים בבידוד או לא (רק בגלל שאנשים מפרים את הבידוד...). אם משהו כזה יעבור אני אהיה בהלם ואתנגד בכל תוקף.
אני מקווה שאת הבנת מה שכתבתי (לא אכפת לי אם את לא מסכימה איתו, אבל חשוב לי שתביני מה דעתי ולא תכפישי אותה)


עריכה-
קראתי את התגובות שלך.
את יודעת שטכנית המחלה לא הורגת אותנו?
בשביל להתמודד נגד מחלות (בכללי) הגוף שלנו מעלה את טמפ' הגוף שלו והמערכת החיסונית מופעלת במלואה. הגוף שלנו סומך על עצמו והוא אומר "טוב, אני לא יודע בדיוק בדיוק איפה נמצא כל פולש (במקרה שלנו- נגיף קורונה) אז פשוט נהרוג כמה תאים בכל מיני מקומות והפולש ימות. אני אתרפא מחדש"
(זה כמובן מאוד בגדול ובמילים יפות. אל תפקפקי בידע שלי כי למדתי את זה בבית ספר, אני במגמת ביוטכנולוגיה).
הבעיה בקורונה זה שהגוף נלחם חזק מידי נגד המחלה והוא לא מצליח להתחדש.
ככה, שטכנית, הגוף שלנו הוא זה שהורג אותנו ולא הקורונה.
אבל, בואי נחזור לפואנטה.
מה שרציתי להגיד זה שכמו שאומרים "הוא מת מקורונה" אבל הוא טכנית לא מת מקורונה, יש את אותה הבעיה אצלינו בחברה.
כן, עכשיו אומרים "קורונה קורונה" אבל בתכלס המחלה הזאת היא לא הבעיה. הבעיה האמיתית זה האנשים.
הממשלה שלנו (כמו שרוב ממשלות העולם, וגם בריטניה באיחור קל, החליטו) היא החליטה להילחם במחלה בכוח ולא בדרך טבעית.
הדרך הכי הגיונית לעשות את זה (כשאין חיסון) זה פשוט לא לתת לנגיף להתפשט, כלומר- בידוד.
כשמישהו בבידוד הוא לא יכול לעבוד.
אם זה היו כמה עשרות אז הכל היה בסדר, זה היה כמו יום או שבוע רגיל.
אבל
כמה אלפים אם לא מליונים הם כבר מבודדים מידי יום. זה הורס את התחלואה. את הכלכלה. זאת הבעיה האמיתית כאן, לא הקורונה.
בינתיים, כל עוד הממשלה רוצה לטפל במחלה ע"י חיסון ולא דרך טבעית, אם אין מספיק אנשים מחוסנים לחיסון עדר אז זאת בעיה רצינית. זה תוקע את כל הרצון והשיטה שהממשלה עושה. זה תוקע הכל (כי בסופו של דבר, אנשים יתחסנו. בדרך כזאת או אחרת. כמו שאת רואה את זה- באיום כזה או אחר)
שואל השאלה:
אני אנונימית כי אין לי כוח לאלף הודעות בפרטי.

מבינה אותך, אני שמחה שאת כותבת בצורה מכובדת ולא מתלהמת כמו אחרים. אני לא נגד חיסונים בכללי, אני נגד כפייה ואפליות וזה רק בשביל שלא תיווצר פרצה לדברים גרועים יותר.
אנונימית
אתה יודע בכלל מה שיעור המתחסנים בכל העולם? תבדוק
הוא נמוך מאוד בהשוואה לישראל

מדד בלומברג: העולם יגיע ל-75% חיסון תוך שבע שנים, ישראל - בתוך חודשיים

סוכנות הידיעות הקימה את מאגר המידע הגדול ביותר לגבי חיסונים ברחבי העולם, והיא בדקה מתי מדינות שונות יגיעו לחיסון חלק ניכר מהאוכלוסייה עם שתי מנות. עד כה הוזמנו מעל 8.5 מיליארד מנות ברחבי העולם, אך רק שליש מהמדינות החלו במתן חיסונים
חוששני שיש לך קצת בעיה בפרופורציות, אף אחד לא בא במגע עם כזו כמות היסטרית של אנשים, בייחוד לא עם ההגבלות וההנחיות מסביב לעולם עכשיו.
בכל מקרה, לא נראה שהדיון הזה מתקדם לשום מקום, אז אאחל לך לילה טוב ורק בריאות :)
xui
ההגבלות וההנחיות מסביב לעולם עכשיו?
אל תזרוק דברים בלי ביסוס
מספר המאומתים הפעילים: 21,952,777 (מאומתים זה לא חולים, יש א-סימפטומטיים)
מספר החולים שמצבם קשה או אנוש: 92,661
התחלואה במגמת ירידה, פחות מאחוז של אנשים (יחסית ל. כדור הארץ/אוכלוסייה
7.594 מיליארד)
ואין סגר עכשיו בשום מקום.
להמציא זה נחמד, להמציא עובדות...פחות.
לילה טוב
נמאס לי כבר שאנשים סתומים מדברים יואו זה כמו לשמוע ילד בן 5 מדבר על פיזיקה קוונטית
אנונימית
א. החיסון עובד 95% אחוז ב. יש כאלה שלא יכולים להתחסן
אנונימית
את יודעת מה? באמת יש פה דיקטטורה. יש דיקטטורה וסלקציה בכבישים, לי לקחו את הזכות לנהוג בלי המורה שלי בגלל שאין לי רשיון, הדרך שלי להתנייד קשה יותר. אבוי איזה נאצים מרושעים, בואו עכשיו כולנו ניתן לכל ילד בן 12 בלי רישיון לנסוע על מרצדס חדשה באיילון

בגלל אנשים כמוכם סבתא שלי נפטרה, אתם לא לוחמי חופש. אתם סתם גולשים באתרי חארטבונות והפלא ופלא, לרוב האנשים שראיתי שמפיצים תטימטום הזה אין שום סמכות לדבר על רפואה. לא רוצים להתחסן? אל תתחסנו. אבל אל תדחפו את האג'נדות שלכם בגרון שלי. נמאסתם כבר על כולם
מעניין מה אתה מנסים להשתיק , כל אדם הוא בעל דעות שונות.
אני אישית לא מתחסנת ולא אתחסן ולא משנה מה הממשלה תעשה לי , בסופו של דבר זו הדעה שלי.
מתפללת ליום שבו השקרים של כל הממשלה הרקובה הזו יתגלו ואתם תבינו שהייתם שפני נסיונות שלהם.
אנונימית
תורידו את המסיכה מהעיניים
לוקחים לכם את הזכות הכי בסיסית שקיימת- לנשום ((לשאוף ולנשוף אוויר)
ואתם שותקים כאילו זה נורמלי
אין שום סיבה בעולם שיכפו על אנשים משהו שהם לא רוצים וייקחו מהם זכויות בסיסיות ביותר, גם לא מגיפה עולמית
וחוץ מזה, אם אתם מחוסנים והחיסון עובד למה מפריע לכם שאחרים לא יתחסנו? ואם החיסון לא עובד למה אתם מתחסנים?
אם היה אפשר לחבק אותך ,הייתי מחבקת אותך .
שואל השאלה:
אותי? איזה חמודה. כיף לשמוע.
אנונימית
חברים כולם יכולים להיות מעמסה בבתי החולים ,מתחסנים ולא מתחסנים .
וכל מי שרושם שאין תופעות לוואי מהחיסונים ,הוא מושפע מהתקשורת . קצת לחקור מידע מהעולם לא יזיק ,וגם במקרה שלי אני מכירה אדם שנפגע מהחיסון אז אל תגידו משהו שלא מבוסס.
אבל יש תופעות לוואי מכול חיסון, מהפילומה הייתה מישהי שקיבלה שיתוק מוחי, וטטנוס, יש גם אפשרות שתקבלי תופאות לוואי מאשכרה אקמול. את יכולה לחלות במשהו ממש קשה אם תשתמשי בטמפ*ן בזמן המחז*ר שלך. די להיות נאיביים ורק לצעוק שיהיה תופעות לוואי.
סבבה הוא עבר אישור חירום, אוקיי א,ל בנתיים זה הדבר היחיד שאשכרה נותן לי את האפשרות לחיות רגיל ולחזור לשפיות בזמן הקורונה הזאת, לא רוצים להתחסן? אל תתחסנו, תעשו מה שבאלכם אבל אל תתחילו לבכות להתלונן ולהתבכיין על זה שאתם לא יכולים להכנס למקומות כי בשביל להגן על הסביבה שלכם ולהגן על האנשים שאתם נכנסים לעסק שלהם אתם חייבים להיות מחוסנים. אם אתם לא אז אתם פשוט לא. כל אחד עושה את הבחירה שלו בידיעה מה תיהיה התוצאה אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, תתחסנו, תקבלו אישורים להכנס למקומות.
לא תתחסנו תשארו בבית.
כן אבל באף חיסון אנשים לא קיבלו מחלת דם נדירה ,או נכות או שבץ ודברים נוספים ,ולא בכמות הזאת. מי שרוצה להתחסן שיתחסן ,לבריאות שיהיה לו . מי שלא ,לא . אבל אי אפשר לסגור ולהאשים רק את מי שלא מתחסן ,בזה שהוא גורם להדבקה ויגרום לה להימשך ,כי זה לא נכון . הקורונה לא תעבור בזכות החיסון וזה לא הדרך היחידה ,יש עוד דרכים שלא כוללים הכנסת דברים לגוף ,למשל ,סגר הרמטי ובדיקת חולים ,לסגור את השמיים באמת . כמו ניו זילנד ממש ומדינות אחרות שהצליחו להתגבר על הקורונה וחיות רגיל עכשיו גם בלי החיסון. ואי אפשר להגיד לאדם שהוא לא יכול להיכנס למקומות כי הוא לא התחסן ,זה כפייה בעדינות פשוט. אתה רוצה להתחסן או לא ,מעולה ,אבל אל תגביל אדם ואל תנסה לפטר אנשים כי לא בא להם להתחסן מסיבות פרטיות שלהם.
בשום מגפה או חיסון לא עשו את הקומבינה הזו ,והיו וירוסים לפני ויהיו גם אחרי אז כל פעם זה יתנהל בצורה הזו ? אז איפה זה יגמר...
אתם רוצים להתחסן? תתחסנו.
לא רוצים? אל.
אבל אתם מסכנים גם אחרים, אז אל תצפו שיתנו לכם להמשיך לסכן.
אבל גם אנשים שטסו לחוץ לארץ סיכנו אנשים והם עדיין יכלו ללכת לאן שרצו בדיוק כמו כולם. אנשים מסכנים אחד את השני בין אם הם מחוסנים ובין אם לא. החיסון לא מונע מכם להידבק או להדביק אחרים . מי שלא מתחסן הוא לא מצורע חברים
אנשים שמתקהלים ושמים פס על המסכות ועל המשטרה ושעושים למשל מסיבות פורים עכשיו הם גם מסכנים את כולם ,ואף אחד לא עושה נגדם שום אכיפה ומתלונן שהם רוצחים עלאק
שואל השאלה:
^צודקת
אנשים פשוט צבועים.
אנונימית
קודם כל קראת מה רשמתי? אף חיסון לא גרם לנכות? אני אומרת שפפילומה, שזה חיסון נגד סרטן צוואר הרחם גרם לילדה לשיתוק מוחין. לפי מה שאני יודעת זה נחשב נכות.
שנית, החיסון מדלדל את אחוזיי ההדבקה כלומר כן אני עדיין יכולה להדביק את לא באופן אגרסיבי כמו אדם שלא עשה חיסון.
ואפשר לפטר אנשים ולאסור מהם להכנס למקומות כשהם פוגעים בזכות שלך לביטחון. זה מעל הכול. לא משנה כמה פרטי הסיבה שלך תיהיה או כמה מוצדק בשנייה שאת מסכנת מישהו יש לכל אחד את הזכות פשוט להגיד לך לא להכנס, ובואי זה לא שלא ניסו לעשות את כל מה שהמדינות בעולם עושיל, אבל העם הישראלי היקר שלנו פשוט לא ממש אוהב להקשיב להנחיות. אז זה גם יורד מהאופציה כי כשאדם אומר "מה אין קורונה בכלל זה סתם טריק ממשלתי" זה כבר אומר שהוא לא שומר על ההנחיות ומסכן אותי.
אז מכל חיסון את יכולה לקבל תופעות לוואי כאלה ואחרות.
מי שלא מעוניין שלא יעשה אבל ישא בתוצאות זה הכול, וחלאס די להתבכיין, בחרתם בדרך מסויים תלכו עד הסוף ותיהיו מודעים להשלכות.
כי התקשורת לא עושה מסע הסתה נגדם ,ואילו נגד ה"פייק ניוז" (שאגב מי קבע מה אמת ומה שקר ומי נתן להם את הסמכות לכך,ומאיפה הם יודעים אם אנשים לא קיבלו שבץ ואירועים אחרים מהחיסון ) ונגד מי ששומר על הגוף שלו כזכותו שלו ,עושים נגדו מסע הסתה.
כן קראתי מה שרשמת ,אבל זה אנשים שקודם כל זה עולם ומלואו ,אבל יותר אנשים נפגעו מהחיסון של קורונה מאשר פפילומה . דבר שני ,אדם שמתחסן ואדם שלא מתחסן יכול להדביק ולהידבק ,נכון שמי שמתחסן לא יקבל את זה קשה לפי מה שטוענים. ולא אי אפשר לפטר אנשים כי יש להם זכות לא לקחת חיסון ,באף מדינה זה לא קורה וגם כאן זה לא צריך לקרות . אם מישהו שאתה מכיר יפוטר בגלל שלא התחסן ,היית מדבר אחרת . יש פגיעה בזכות לעיסוק ופגיעה בפרנסת האדם . יש אנשים שלא רוצים להתחסן וזכותם ויש אנשים שלא יכולים ,אז תמנע מהם פרנסה ? ממש לא.
אפשר לעשות סגר סגר ,כמו שרוצים לחסן את כולם ולעשות ניסוי על בני 16 שלא בדקו בכלל את החיסון על הגיל הזה . ככה גם אפשר לסגור את השמיים ולבצע הכל ,בדיוק כמו מדינות אחרות שהצליחו ללא חיסון. אנשים ללא ממושמעים יש אכיפה ,אבל לא כפייה.
בוא נסכים שאנחנו לא מסכימים
<<שואלת השאלה
ממש מסקרן אותי לדעת בת כמה את חחח
איזו מדינה שרוטה , אנשים ממדינות אחרות היו רצים לחיסון הזה.
אנונימית
כל בעל עסק יכול להרשות לעצמו לא להכניס מתחסנים, זאת לא כפייה אלא חלק מהדרישות. זה כמו שאת צריכה לשלם בשביל לאכול במסעדה.

סיכוי שהחיסון ישפיע לרעה לטווח הארוך?
כמעט בכל החיסונים, תופעות הלוואי מופיעות לא יאוחר מכמה שבועות לאחר נתינת החיסון. כך גם קרה בחיסוני ה-mrna שנוסו עד היום. כך שהסבירות שתופיע תופעת לוואי מסוכנת ונפוצה לחיסון היא מזערית עד אפסית. מצד שני, אנחנו כן יודעים שלווירוס הקורונה עצמו יש תופעות לוואי מסוכנות לטווח הארוך.
אז דווקא התחסנות מהנגיף תסייע למנוע נזקים בריאותיים בטווח הארוך.

עדיין יש סיכוי שתדביקו? החיסון לא מונע הדבקות אלא עוזר לגוף להתמודד עם הנגיף בצורה טובה יותר

להכניס חומרים שלא בדקו ולא התקיימו מספיק זמן?
הטכנולוגייה שעליה החיסון מתבסס נוסתה במחקר 20 שנים ויותר, הן כטיפול לסרטן, והן במסגרת חיסונים שפותחו והוכחו כבטוחים.

ותופעות לוואי יש בכל חיסון שנעלמות אחרי מספר ימים.
אנונימי