56 תשובות
מסכנה איך אתם מדברים ככה
תעזור לה לעשות ספורט ושתאכל בריא
תעזור לה לעשות ספורט ושתאכל בריא
אנונימי
א. אני מצטערת בשבילה
ב. אני גם עברתי את זה אבל מקרב חברים לפעמים אבל לא היה צריך לעשות את זה מלכתחילה
תנסה לעודד אותה ולהגיד לה שמשקל זה לא הכל בחיים ואם היא רוצה באמת לשנות משהו בעצמה שתעשה תהליך בשביל זה ולא תיהיה אנורקסית (חס וחלילה) ותנסו כמה שיותר לעודד אותה ופחות לקרוא לך בשמות גנאי (אפילו שזה בצחוק אתה לא מבין כמה שזה כואב שצוחקים עליך ועל המשקל שלך).
ב. אני גם עברתי את זה אבל מקרב חברים לפעמים אבל לא היה צריך לעשות את זה מלכתחילה
תנסה לעודד אותה ולהגיד לה שמשקל זה לא הכל בחיים ואם היא רוצה באמת לשנות משהו בעצמה שתעשה תהליך בשביל זה ולא תיהיה אנורקסית (חס וחלילה) ותנסו כמה שיותר לעודד אותה ופחות לקרוא לך בשמות גנאי (אפילו שזה בצחוק אתה לא מבין כמה שזה כואב שצוחקים עליך ועל המשקל שלך).
תבקש ממנה סליחה כל יום. התנהגות דוחה מצידך ומצד כל האחים שלך.
ה"עקיצות" האלה צילקו כל כך ילדה בת 10 שהיא מפתחת הפרעות אכילה.
היא ילדה בת 10, אז סביר להניח שהיא לא אחראית על מה שהיא אוכלת, תכין לה אוכל בריא ותעשה איתה פעילות גופנית. אפשר גם לקחת אותה לדיאטנית.
ה"עקיצות" האלה צילקו כל כך ילדה בת 10 שהיא מפתחת הפרעות אכילה.
היא ילדה בת 10, אז סביר להניח שהיא לא אחראית על מה שהיא אוכלת, תכין לה אוכל בריא ותעשה איתה פעילות גופנית. אפשר גם לקחת אותה לדיאטנית.
מבינה אותך גם כל המשפחה שלי יורדת על אח שלי שהוא שמן והוא רק בן עשר, תגיד לה שזה היה בצחוק וככה מתנהגים אחים ולא התכוונת וסליחה אם היא נעלבה ותגיד את זה סתם באמצע הליכה ותעשה איתה אימונים כיפים עם שירים ושתתחיל מקצת ספורט כל יום לא הכל בבום כי אז יהיה קשה להתמיד בזה ותכין לה אתה את האוכל ותראה שהיא אוכלת נכון ולא מהר ואתה יכול נגיד לעשות איתה לריקודים האלה שזה ספורט יש מלא כאלה ביוטיוב וזה גם כיף:)
וגם תגיד למשפחה לבד שלא תשמע שתפסיקו ושיתנו לה מוטיבציה להמשיך תתייחס אלייה כאילו אתה המאמן שלה והיא על אחריותך
תבקש ממנה סליחה תביא לה חיבוק ותגיד לה שהיא יפה תקח אותה ל"יום כיף" ותעשה איתה דברים שהיא אוהבת וכל פעם שהיא אומרת שהיא מכוערת או משהו בסגנון תגיד לה שהיא לא ושהיא הכי יפה בעולם :)
הייתי מציעה שלא תבקש סליחה בשלב הזה ..לאט לאט תבנה את האמון שלה בך בהדרגה .. כן חשוב שתסביר להה שבשביל לרדת במשקל היא חייבת לאכול פשוט לאכול בריא אפילו לבנות לה תפריט בריא ולעשות אותו ביחד איתה ! לאכול איתה כל ארוחה שאפשר
לצאת איתה להליכות זה פצצה תנסה לצרף אותה לאימונים שלך ..ולאט לאט בשלב מסוים ,אתה תרגיש שזה הרגע הנכון לבקש סליחה
וכשזה יקרה תבטיח לה שאתה תמיד שם בשבילה לכל דבר כי היא תצטרך לשמוע את זה
תלמד אותה שגם למתאמנים יש נפילות ומעידות בעניין של תזונה אבל חשוב לקחת הכל בקלילות והכי חשוב לאהוב את עצמך לא משנה מה כי אם היא תאהב את עצמה ואת הגוף שלה איך שהוא וזה מה שהיא תשדר לסביבה ככה גם אנשים אוטומטית ירגישו כלפייה גם
אגב ממליצה בכללי על האימונים של קלואי טינג ... במיוחד לאנשים שרק מתחילים להתנסות בכושר כי זה באמת יכניס אותה לרמה מסוימת וגם יש תוצאות מטורפות לאימונים שלה
לצאת איתה להליכות זה פצצה תנסה לצרף אותה לאימונים שלך ..ולאט לאט בשלב מסוים ,אתה תרגיש שזה הרגע הנכון לבקש סליחה
וכשזה יקרה תבטיח לה שאתה תמיד שם בשבילה לכל דבר כי היא תצטרך לשמוע את זה
תלמד אותה שגם למתאמנים יש נפילות ומעידות בעניין של תזונה אבל חשוב לקחת הכל בקלילות והכי חשוב לאהוב את עצמך לא משנה מה כי אם היא תאהב את עצמה ואת הגוף שלה איך שהוא וזה מה שהיא תשדר לסביבה ככה גם אנשים אוטומטית ירגישו כלפייה גם
אגב ממליצה בכללי על האימונים של קלואי טינג ... במיוחד לאנשים שרק מתחילים להתנסות בכושר כי זה באמת יכניס אותה לרמה מסוימת וגם יש תוצאות מטורפות לאימונים שלה
לכו לדיאטנית של בקופת חולים
תדבר איתה ותראה לה שאתה מצטער, תבקש ממנה סליחה ותנסה לכפר על מה שאמרת לה.
איך אתם יכולים לעשות דבר כזה לאחות שלכם?
אני אומרת בתור מישהי אנורקסית שכבר נלחמת כל כך הרבה זמן אתם פשוט באים ודוחפים את המחלה מול הפנים זה לא אנושי.
אם היא עכשיו באמת לא במשקל תקין מבחינה בריאותית אתם יכולים להגיד לה את זה בדרך אנושית, אתם יכולים לצאת איתה לריצות, ופשוט יכולים לגרום לה לאהוב את עצמה על הדרך.
כל כך הרבה נפטרו מהפרעות אכילה והטריגר היה מילה לא במקום בהרבה מהמקרים. ואתם פשוט ככה מתנהגים?
עד כמה שקשה, אני לא יודעת כמה סליחה אפילו תעזור פה.. יש דברים בלתי הפיכים
אני אומרת בתור מישהי אנורקסית שכבר נלחמת כל כך הרבה זמן אתם פשוט באים ודוחפים את המחלה מול הפנים זה לא אנושי.
אם היא עכשיו באמת לא במשקל תקין מבחינה בריאותית אתם יכולים להגיד לה את זה בדרך אנושית, אתם יכולים לצאת איתה לריצות, ופשוט יכולים לגרום לה לאהוב את עצמה על הדרך.
כל כך הרבה נפטרו מהפרעות אכילה והטריגר היה מילה לא במקום בהרבה מהמקרים. ואתם פשוט ככה מתנהגים?
עד כמה שקשה, אני לא יודעת כמה סליחה אפילו תעזור פה.. יש דברים בלתי הפיכים
אנונימית
לא אשקר שירדו לי כמה דמעות, בתור מישהי שככל מזדהה עם המצב של 3 אחים גדולים ורזים וילדה בת 10 ששוקלת 60 קילו ורק יורדים עליה , זה מאוד פוגע בנשמה. באמת
כמה שזה נשמע כזה "פוגע בנשמה" זה ככך אמיתי אני זוכרת כל מילה ומילה אפילו את ה"למה את צריכה את הארטיק הזה עכשיו"
בזמן שכולם אוכלים ארטיק ,
אם רק היו מזכירים לי כל הזמן כמה שזה לא משנה מה המשקל שלי משנה כמה הלב טוב וכמה הפנים יפות ואפילו הגוף למרות שהוא מעל הממוצע הייתי מצליחה לרדת במשקל יותר מהר ובריא , הדברים שרצים בראש של כל הירידות זה ממש ממש לא עוזר
במיוחד לילדה בת 10 זה משפיע מאוד
בבקשה תקחו את זה לצומת ליבכם ותעזרו לה
כמה שזה נשמע כזה "פוגע בנשמה" זה ככך אמיתי אני זוכרת כל מילה ומילה אפילו את ה"למה את צריכה את הארטיק הזה עכשיו"
בזמן שכולם אוכלים ארטיק ,
אם רק היו מזכירים לי כל הזמן כמה שזה לא משנה מה המשקל שלי משנה כמה הלב טוב וכמה הפנים יפות ואפילו הגוף למרות שהוא מעל הממוצע הייתי מצליחה לרדת במשקל יותר מהר ובריא , הדברים שרצים בראש של כל הירידות זה ממש ממש לא עוזר
במיוחד לילדה בת 10 זה משפיע מאוד
בבקשה תקחו את זה לצומת ליבכם ותעזרו לה
אנונימית
אני חןשבת שזה יהיה קצת פוגע לבוא ולהגיד לה שתתחיל לאכול פחוצ או לתת לה עצות כאלה אולי תעשו דברים כאלה בסוג של סתר תעשו ספורט כל האחים ותגידו שזה לגיבוש כזה תקנו חטיפים בריאים הביתה "בשביל עצמכם" אבל תתנו לה גם כזה תגידו לה וורי איזה טעים זה תטעמי דברים כאלה אני בטוחה שהיא מרגישה לא טוב בכלל בגלל הירידות האלה תפסיקו להוריד לה תביטחון למרות שאני יודעת שזה בצחוק❤
תשמע, מה שעשיתם זה אכזרי ברמה מפחידה, אני לא באה לבוא ולגרום לך להרגיש יותר רע אבל אתם גרמת לה לצעוק בבית שהיא "לא תאכל כלום כדי להרזות" וזה מזעזע, אתה צריך לעבוד איתה על זה לאט ובלי יותר מדי לחצים, אם היא נשברת אז תגיד לה שזה בסדר ותסביר לאחים שלך שזה כבר לא מצחיק, אם אתם תמשיכו עם זה והיא תגיע למצב שהיא מרעיבה את עצמה אז זה יהיה בגללכם, אני לא יודעת מה לגביך אבל אחים שלך צריכים לעבור חינוך מחדש, תעבוד איתה על זה בעדינות ובשקט ותמשיך להדגיש לה שכול הגופים יפים לא משנה מה כדי שהיא לא תרגיש רע עם עצמה, תיהיה עדין איתה . בהצלחה לךך
אנונימית
התנהגות מזעזעת, עקיצות בסגנון הזה מצחיקות את כולם חוץ מאותו אחד שיורדים עליו. וזה מצלק, מניסיון, אז מזל טוב צילקתם את אחותכם בת ה10 ואני שמחה שאתה מרגיש ייסורי מצפון, מקווה שגם האחים שלך :) לא מאמינה שבשביל שיכנס בך טיפת שכל היית צריך לראות אותה ככה סובלת. לא מבינה למה אנשים מבינים שהם עשו משהו רע רק כשהם רואים את האדם השני מצולק/מתייסר/פוגע בעצמו? אה ואגב כן, אני באה ואומרת את זה בשביל שתרגיש עוד יותר רע עם עצמך, כי מה שאתה מרגיש זה כנראה אפילו לא חצי ממה שאחותך עברה.
כנראה שזה כבר מאוחר מדי אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם אז תבקשו ממנה סליחה אתה וכל האחים שלך, תגידו שאתם יודעים ששום דבר לא מצדיק את מה שעשיתם אבל אתם מצטערים ושזה היה הומור דפוק ולא מצחיק בשום צורה, כל יום תגידו לה כמה היא יפה ומדהימה ושאין כמוה כי רק להכניס לה משהו חיובי לראש ישנה דברים. אתם יכולים גם לצאת איתה להליכות וככה גם תבלו איתה יותר זמן, להתחיל כל המשפחה לאכול בריא ביחד איתה וככה זה יתן לה מוטיבציה גם (ולאכול בריא לא יזיק לאף אחד גם אם אתם לא בעודף משקל)
כנראה שזה כבר מאוחר מדי אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם אז תבקשו ממנה סליחה אתה וכל האחים שלך, תגידו שאתם יודעים ששום דבר לא מצדיק את מה שעשיתם אבל אתם מצטערים ושזה היה הומור דפוק ולא מצחיק בשום צורה, כל יום תגידו לה כמה היא יפה ומדהימה ושאין כמוה כי רק להכניס לה משהו חיובי לראש ישנה דברים. אתם יכולים גם לצאת איתה להליכות וככה גם תבלו איתה יותר זמן, להתחיל כל המשפחה לאכול בריא ביחד איתה וככה זה יתן לה מוטיבציה גם (ולאכול בריא לא יזיק לאף אחד גם אם אתם לא בעודף משקל)
לא עושים דברים כאלו לילד.
כרגע חשוב יותר שתטפחו את הביטחון העצמי שלה מאשר שתעזרו לה לרזות.
כרגע חשוב יותר שתטפחו את הביטחון העצמי שלה מאשר שתעזרו לה לרזות.
קרה לי עם אח שלי הגדול, ואז עשיתי דיאטה והפכתי לכוסון שאני היום. פשוט תתנצל, בדקתי והיא עודף משקל אז היא חייבת לרדת במשקל.
על מה המינוסים?
על מה המינוסים?
תדבר עם האחים שלך
תשנו את הגישה שלכם
תתחילו להפנים לה את העיקרון body positivity
body positivity אומר שכל גוף יפה
ומחזק את עיקרון האהבה העצמית והנתינה העצמית
אני אוהב את הגוף שלי ולכן אני אתייחס אליו כראוי
אעשה כושר, אתן לו את האוכל שהוא צריך ואתן לו אהבה
אם אתה צריך עוד עזרה אני אנורקסית לשעבר אתה תמיד יכול לפנות אלי על מנת למנוע אנורקסיה, לקבל סרטונים על body positivity ולתמיכה נפשית כי אני יודעת כמה זה קשה שאנשים סביבך רוצים לפגוע בעצמם בדרך שאני פגעתי בעצמי
אני יכולה גם לחבר אותך לחבר הכי טוב שלי הוא כמו אחי הגדול והוא עבר איתי את כל התהליך
אני מאמינה שיהיה בסדר
אף פעם לא מאוחר מידי
פשוט תתן לה תקווה
תשנו את הגישה שלכם
תתחילו להפנים לה את העיקרון body positivity
body positivity אומר שכל גוף יפה
ומחזק את עיקרון האהבה העצמית והנתינה העצמית
אני אוהב את הגוף שלי ולכן אני אתייחס אליו כראוי
אעשה כושר, אתן לו את האוכל שהוא צריך ואתן לו אהבה
אם אתה צריך עוד עזרה אני אנורקסית לשעבר אתה תמיד יכול לפנות אלי על מנת למנוע אנורקסיה, לקבל סרטונים על body positivity ולתמיכה נפשית כי אני יודעת כמה זה קשה שאנשים סביבך רוצים לפגוע בעצמם בדרך שאני פגעתי בעצמי
אני יכולה גם לחבר אותך לחבר הכי טוב שלי הוא כמו אחי הגדול והוא עבר איתי את כל התהליך
אני מאמינה שיהיה בסדר
אף פעם לא מאוחר מידי
פשוט תתן לה תקווה
תאמת שאני לא חושבת שזה יהיה הכי כיף לה שאחים שלה יבואו ויציעו לה דיאטות.. אני חושבת שיהיה יותר טוב אם פשוט תעלה את הביטחון שלה. תגיד לה שלא משנה מה אחרים חושבים עליה היא תמיד תהיה מיוחדת וכאלה.
אם היא ממש מתעקשת חשוב להסביר שזה ממש לא בריא לעשות דיאטה על דעת עצמך וללכת איתה לדיאטנית שתסדר לה את התזונה למשל
אם היא ממש מתעקשת חשוב להסביר שזה ממש לא בריא לעשות דיאטה על דעת עצמך וללכת איתה לדיאטנית שתסדר לה את התזונה למשל
בן כמה אתה זה חשוב תענה
אני לא חושבת שלבקש סליחה יעבוד. מילים תמיד אפשר להגיד אבל אני לא יודעת אם היא תצליח להחזיר בך אמון. אני שמחה שהבנת שזה לא בסדר. היא מפתחת הפרעות אכילה וזה משהו שהולך איתך כל החיים. אף פעם לא מחלימים ב100%.. אל תדבר איתה יותר על המשקל שלה בבקשה. זה רק יחמיר.
בסוף יהיה לה הפרעות אכילה, אם אתה באמת רוצה לעזור לה תעזוב אותה בשקט זה יעזור לה יותר
סליחה תמיד עובד, אומר מניסיון. אלא אם כן זה מקרים חמורים אבל גם אני חוויתי bodyshaming וזה לא היה גרוע.
להיות עודף משקל זה לא בריא אתה חייב למצוא דרך כלשהי להרזות אותה.
^אזהרה! סטוקר לפניך!
חחח סליחה לא תמיד עובדת, מניסיון, בגלל שסליחה מסכנה לא תמחק את הצלקת שנגרמה
חחח סליחה לא תמיד עובדת, מניסיון, בגלל שסליחה מסכנה לא תמחק את הצלקת שנגרמה
תנסה לעודד אותה ולעזור לה ולהגיד לה כמה שאתה מצטער והיא נמוכה היא תגבה וזה יתאזן לה תגיד לה את זה רק תדאג לה ותעזור לה שהיא תהיה בריאה ותעשה ספורט וגם תעזור לה להוריד קצת במשקל בשביל שתרגיש טוב והיא יכולה לעשות שינוי.
תבקש ממנה סליחה כי אתם כולכם מטומטמים שככה התנהגתם
שתפסיק לאכול מתוקים ושתייה מתוקה בקיצור כל דבר מתוק להפסיק
וכל יום בבוקר ובערב שתרוץ בחוץ כמה קילומטרים
וכל יום בבוקר ובערב שתרוץ בחוץ כמה קילומטרים
תשתדל
כמה שאתה יכול
שים לב שזה לא הופך לנושא השיחה של הבית
כי זה יגמור אותה
כמה שאתה יכול
שים לב שזה לא הופך לנושא השיחה של הבית
כי זה יגמור אותה
אף פעם לא הבנתי למה לבנות יש ביטחון עצמי כך כך נמוך. עשו עליי bodyshaming ואחרי זה הרזיתי והתחטבתי ועכשיו אני מרגיש ממש טוב עם עצמי. זה לא כזה נורא, אפשר לסבול את זה.
אחי תקשיב פשוט תן לילדה להיות עצמה אל תתין לה להרגיש יותר רע עם עצמה יותר ממה שהיא מרגישה
לא, אסור לה להיות עודף משקל זה לא בריא!
על מה המינוסים? קראתם פעם על מה עודף משקל עושה לגוף?
על מה המינוסים? קראתם פעם על מה עודף משקל עושה לגוף?
^אזהרה! סטוקר לפניך!
וואו, כמה חוסר התחשבות בתגובה אחת
יש לי ביטחון עצמי, והמון ואני הרבה פעמים עובדת מול שמינג אבל דברים כאלה או בסגנון (לא רק לגבי משקל) יכולים בקלות להרוס ולצלק. לא משנה כמה ביטחון עצמי יש לאדם, אם אנשים כל הזמן יצחקו על מישהו זה פשוט מתחיל להיכנס לראש בשלב מסויים. וזה לא רק נשים, יש המון גברים שנהרסים מדברים כאלה.
וגם הוא אמר שאלה ירידות של ממש, וגם זה לא רק מישהו אחד אלא כל האחים.
וואו, כמה חוסר התחשבות בתגובה אחת
יש לי ביטחון עצמי, והמון ואני הרבה פעמים עובדת מול שמינג אבל דברים כאלה או בסגנון (לא רק לגבי משקל) יכולים בקלות להרוס ולצלק. לא משנה כמה ביטחון עצמי יש לאדם, אם אנשים כל הזמן יצחקו על מישהו זה פשוט מתחיל להיכנס לראש בשלב מסויים. וזה לא רק נשים, יש המון גברים שנהרסים מדברים כאלה.
וגם הוא אמר שאלה ירידות של ממש, וגם זה לא רק מישהו אחד אלא כל האחים.
אתה לא בסדר תגיד לה כל יום שהיא מהממת ושאתה מצטער שדיברת אליה ככה ולא התכוונת לשום מילה
אתם נוראיים. ילדה בת 10, למה צריך להגיע למצב כזה??? פשוט תתנצלו. ככה, הכי פשוט. תעודד אוץה לאכול בריא יותר ואל תעיר לה כשהיא אוכלת ג'אנקפוד. אל תעיר לה נקודה. אם היא רוצה תעזור לה להתאמן.
למה שתצחק עלייה על זה שהיא שמנה
גם עם זה בצחוק היא יפה כמו שהיא זה מה שאתה רוצה לעביר לאחותך?
לשפוט אנשים לפי מראה?
אתה חשבתה שאולי עושים לה דברים בבית ספר בגלל זה?
היא לא צריכה דיאטה ולא כלום
זה אשמכתם
היא יכולה להיות בבית חולים עם היא לא תאכל
זה בעיה שלכם
גם להרזות לא יורד לה את הצלקת שדפקתם עלייה
זה פשוט דוחה מה שעשיתם לה
היא יפה כמו שהיא
ועם אתה לא רואה את זה אז תסלח לי אבל אתה אדיוט גמור
זאת אחותך
גם עם זה בצחוק היא יפה כמו שהיא זה מה שאתה רוצה לעביר לאחותך?
לשפוט אנשים לפי מראה?
אתה חשבתה שאולי עושים לה דברים בבית ספר בגלל זה?
היא לא צריכה דיאטה ולא כלום
זה אשמכתם
היא יכולה להיות בבית חולים עם היא לא תאכל
זה בעיה שלכם
גם להרזות לא יורד לה את הצלקת שדפקתם עלייה
זה פשוט דוחה מה שעשיתם לה
היא יפה כמו שהיא
ועם אתה לא רואה את זה אז תסלח לי אבל אתה אדיוט גמור
זאת אחותך
וואו, החזרת אותי אחורה ליסודי..
תן לי רק לספר לך על המקרה שלי שדומה לשל אחותך..
תמיד הייתי מלאה, וכשהגעתי בערך לכיתה ג ד נהייתי שמנה, היו לי חברים אבל תמיד ילדים היו קוראים לי שמנה, יורדים עליי ועוקצים אותי בדיוק כמו שאתה עקמת את אחותך. הלב שלי נשבר עוד מאז.
אחר כך זה הגיע גם למשפחה, כל פעם "את צריכה עוד אחד?" "לא שבעת כבר?" "את אוכלת יותר מדי" "גם אני זוכרת שהייתי שמנה אבל בחיים לא הייתי כמוך", החברים של המשפחה של הדודים היו באים ומעירים לי, אחד החברים של דוד שלי המציא עליי שיר, המציא עליי שיר על איך אני מפרקת סנדוויצים וטוחנת בכמויות, על זה שאני שמנה.
היה בכוונה עושה לי את זה.
אני זוכרת את עצמי בוכה יום ולילה, רצה משולחן שישי לחדר בבכי ונסגרת מתחת לשמיכה, לא נותנת לאף אחד לדבר איתי, הסליחה שלהם לא שווה כלום עכשיו.
המזל היחידי שהיה לי הוא שהייתי מלאת ביטחון מבחוץ, כמובן שמבינים הייתי שבורה, אבל לפחות ככה היה לי יותר קל להתחבר לאנשים, כולם תקעו סכין בסוף, כמעט כולם. אבל זה כבר לסיפור אחר.
לפני שהגעתי לחטיבת ביניים, התחלתי את החופש הגדול של אחרי כיתה ו כאדם שמן, הרעבתי את עצמי כל החופש, ירדתי עשר קילו.
עדיין הייתי שמנמנה, מלאה. אבל לפחות כבר לא היו משפילים אותי.
מכיתה ז' הייתי פוגעת בעצמי בדרכים מסוימות שאתה יכול כבר להבין, לפעמים גם היום.
היום אני בכיתה י"א, אני עדיין לא רזה, אבל אני עוד אגיע לזה, אני כרגע ממוצע, משקל תקין.
אני עוד רגע בת 17 וטראומות מגיל 9/10 משפיעות עדיין ומאד.
התפתחה לי הפרעת אכילה, אני מרעיבה את עצמי, אני אעשה הכל כדי לרדת.
התפתחה אצלי הפרעה רגשית.
ואיך לא גם חרדה במצב קשה.
ודיכאון, דיכאון נוראי שאני לא מאחלת לאף אדם לעבור.
כל מה שציינתי כרגע שהתפתח אצלי, הכל בגלל מה שעברתי בתור ילדה קטנה ותמימה שרק רצתה מנה נוספת כי היא שונה בחיצוניות מאחרים.
הכל מאובחן ע"י פסיכולוגים ורופאים.
בבקשה אל תפגע ככה באחותך, בבקשה ממך תגיד לה שאתה מצטער ושלא באמת התכוונת, תחמיא לה, אל תוריד אותה, תהיה שם בשבילה, תאמין לי זה קשה לה.
אני כל כך מבינה אותה, אני בוכה ממש עכשיו כי הכל עלה לי בחזרה, אל תתן גם לה לעבור את זה, בבקשה ממך.
גם לי יש אח שמן, בזמן שכל המשפחה יורדת עליו אני תמיד משתיקה אותם ואומרת לו כמה הוא יפה ומדהים והכי ילד קסם שיש, יורדים עליו בבית ספר, מרביצים לו, מקללים, למה? כי הוא שמן, שלפחות המשפחה תתמוך, אישית אני הבטחתי לו שאני והוא נלך לחוג כלשהו של הגנה עצמית לבחירתו, אני הצעתי את זה כי אני רוצה שידע לפחות איך לשמור על עצמו כשאני לא בסביבה.
תהיה עדין עם אחותך, היא שבורה.
תן לי רק לספר לך על המקרה שלי שדומה לשל אחותך..
תמיד הייתי מלאה, וכשהגעתי בערך לכיתה ג ד נהייתי שמנה, היו לי חברים אבל תמיד ילדים היו קוראים לי שמנה, יורדים עליי ועוקצים אותי בדיוק כמו שאתה עקמת את אחותך. הלב שלי נשבר עוד מאז.
אחר כך זה הגיע גם למשפחה, כל פעם "את צריכה עוד אחד?" "לא שבעת כבר?" "את אוכלת יותר מדי" "גם אני זוכרת שהייתי שמנה אבל בחיים לא הייתי כמוך", החברים של המשפחה של הדודים היו באים ומעירים לי, אחד החברים של דוד שלי המציא עליי שיר, המציא עליי שיר על איך אני מפרקת סנדוויצים וטוחנת בכמויות, על זה שאני שמנה.
היה בכוונה עושה לי את זה.
אני זוכרת את עצמי בוכה יום ולילה, רצה משולחן שישי לחדר בבכי ונסגרת מתחת לשמיכה, לא נותנת לאף אחד לדבר איתי, הסליחה שלהם לא שווה כלום עכשיו.
המזל היחידי שהיה לי הוא שהייתי מלאת ביטחון מבחוץ, כמובן שמבינים הייתי שבורה, אבל לפחות ככה היה לי יותר קל להתחבר לאנשים, כולם תקעו סכין בסוף, כמעט כולם. אבל זה כבר לסיפור אחר.
לפני שהגעתי לחטיבת ביניים, התחלתי את החופש הגדול של אחרי כיתה ו כאדם שמן, הרעבתי את עצמי כל החופש, ירדתי עשר קילו.
עדיין הייתי שמנמנה, מלאה. אבל לפחות כבר לא היו משפילים אותי.
מכיתה ז' הייתי פוגעת בעצמי בדרכים מסוימות שאתה יכול כבר להבין, לפעמים גם היום.
היום אני בכיתה י"א, אני עדיין לא רזה, אבל אני עוד אגיע לזה, אני כרגע ממוצע, משקל תקין.
אני עוד רגע בת 17 וטראומות מגיל 9/10 משפיעות עדיין ומאד.
התפתחה לי הפרעת אכילה, אני מרעיבה את עצמי, אני אעשה הכל כדי לרדת.
התפתחה אצלי הפרעה רגשית.
ואיך לא גם חרדה במצב קשה.
ודיכאון, דיכאון נוראי שאני לא מאחלת לאף אדם לעבור.
כל מה שציינתי כרגע שהתפתח אצלי, הכל בגלל מה שעברתי בתור ילדה קטנה ותמימה שרק רצתה מנה נוספת כי היא שונה בחיצוניות מאחרים.
הכל מאובחן ע"י פסיכולוגים ורופאים.
בבקשה אל תפגע ככה באחותך, בבקשה ממך תגיד לה שאתה מצטער ושלא באמת התכוונת, תחמיא לה, אל תוריד אותה, תהיה שם בשבילה, תאמין לי זה קשה לה.
אני כל כך מבינה אותה, אני בוכה ממש עכשיו כי הכל עלה לי בחזרה, אל תתן גם לה לעבור את זה, בבקשה ממך.
גם לי יש אח שמן, בזמן שכל המשפחה יורדת עליו אני תמיד משתיקה אותם ואומרת לו כמה הוא יפה ומדהים והכי ילד קסם שיש, יורדים עליו בבית ספר, מרביצים לו, מקללים, למה? כי הוא שמן, שלפחות המשפחה תתמוך, אישית אני הבטחתי לו שאני והוא נלך לחוג כלשהו של הגנה עצמית לבחירתו, אני הצעתי את זה כי אני רוצה שידע לפחות איך לשמור על עצמו כשאני לא בסביבה.
תהיה עדין עם אחותך, היא שבורה.
אני יודעת שזה יצא ארוך נורא, אבל קח כמה דקות לקרוא, דרך המחשבה שלך תשתנה אפילו יותר
טוב שעשית שינוי תמשיך לעזור לה ותגן עליה תחשוב שהיא לבד ושונה והיא היחידה שהיא בת מבין הילדים אז עוד יותר קשה לה
איזה חמודים אתם
גם אצלי זה ככה אני היחידה בעודף משקל מהמשפחה כולם רזים בטירוף ותמיד יורדים עליי "לכי תעשי דיאטה" או "די לאכול יש שמנה" וזה הכי פוגע כי זה בא מהמשפחה, מהאדם שהכי הייתי אמור לסמוך עליו שיתמוך בך כל החיים ובגלל ההערות האלו ניסיתי להתאבד, כמה פעמים אז עצה שלי, תראו לה שהיא אהובה ולעולם אל תעירו לה שוב
אנונימית
היי אנונימית שמעליי, תוכלי לשלוח לי הודעה בפרטי?
אין לי כוח לקרוא את המגילה הזאת
^אז אל תקרא, אף אחד לא שאל אותך ולאף אחד ההערה הזאת לא עניינה את הת*ת
אנונימית
היא רק בת 10 זה לא גיל לצחוקים
מילא הייתה יותר גדולה. אין לכם שכל? לט חשבתם לפני? אני מאוד עצובה בשבילה
מילא הייתה יותר גדולה. אין לכם שכל? לט חשבתם לפני? אני מאוד עצובה בשבילה
אנונימית
טוב שהבנתם לפחות שזה לא בסדר.
גם אצלי במשפחה זה היה ככה, הייתי תמיד מלאה לגילי ואחים שלי רזים טבעי, אח שלי תמיד היה צוחק עליי(לא בקטע של לפגוע אפילו) על המשקל שלי וזה ממש פגע ודי החמיר את המצב הנפשי וניסיתי להרזות (בדרכים לא נכונות בואו נגיד).
אתה יכול להגיד לה שכמעט תמיד שבנות גובהות זה מסתדר והגוף נראה יותר רזה.
שאתם מנסים לעזור לה אל תגרמו לה להרגיש כאילו משהו איתה לא בסדר כי היא מלאה, אם היא רוצה לאכול משהו לא בריא אל תמנעו ממנה ותגידו שזה בשביל שתרזה. תשתדלו להיות רגישים בדרך שאתם עושים דברים, אולי תתחילו דיאטה משפחתית ותעשו את זה כמו תחרות כיפית(היא בת 10 תזכרו) נגיד אם מחזיקים שבועיים בלי מתוק אז מזמינים פיצה או קונים משחק חדש.
גם אצלי במשפחה זה היה ככה, הייתי תמיד מלאה לגילי ואחים שלי רזים טבעי, אח שלי תמיד היה צוחק עליי(לא בקטע של לפגוע אפילו) על המשקל שלי וזה ממש פגע ודי החמיר את המצב הנפשי וניסיתי להרזות (בדרכים לא נכונות בואו נגיד).
אתה יכול להגיד לה שכמעט תמיד שבנות גובהות זה מסתדר והגוף נראה יותר רזה.
שאתם מנסים לעזור לה אל תגרמו לה להרגיש כאילו משהו איתה לא בסדר כי היא מלאה, אם היא רוצה לאכול משהו לא בריא אל תמנעו ממנה ותגידו שזה בשביל שתרזה. תשתדלו להיות רגישים בדרך שאתם עושים דברים, אולי תתחילו דיאטה משפחתית ותעשו את זה כמו תחרות כיפית(היא בת 10 תזכרו) נגיד אם מחזיקים שבועיים בלי מתוק אז מזמינים פיצה או קונים משחק חדש.
אנונימית
פאק כואב לי עליה ברמות.
בכיתי ככ חזק , אני מבינה את אחותך בקטע פסיכי.
אני עברתי את החרא הזה גם, לסבול את העקיצות הקטנות האלה כל יום, הירידות האלה שאכלו אותי מפנים כל יום מחדש.
הלוואי שיכולתי לחבק את אחותך ולהגיד לה כמה שהיא *יפה* כמה שהיא לא רק המשקל שלה, אני יכולה להרגיש את כמה היא מצולקת עכשיו.
אתה והאחים שלך צריכים להזכיר לה כל יום כמה שהיא נדירה , מהממת ולא מושלמת כי אף אחד לא.
בהצלחה 3>
אני עברתי את החרא הזה גם, לסבול את העקיצות הקטנות האלה כל יום, הירידות האלה שאכלו אותי מפנים כל יום מחדש.
הלוואי שיכולתי לחבק את אחותך ולהגיד לה כמה שהיא *יפה* כמה שהיא לא רק המשקל שלה, אני יכולה להרגיש את כמה היא מצולקת עכשיו.
אתה והאחים שלך צריכים להזכיר לה כל יום כמה שהיא נדירה , מהממת ולא מושלמת כי אף אחד לא.
בהצלחה 3>
האמת היא? אני רותחת. עם כל הכבוד להתנצלות שלך ששווה לאתה יודע מה אתה נתת פה יד לדבר מזעזע!! אתה וכל האחים הטיפשים שלך!! אתה מבין לאיזה מצב הגעת? לאיזה מצב הבאת את אחותך?? על הפרעות אכילה שמעת? על אנורקסיה ובולימיה קראת קצת? או שהיית עסוק בעצמך ובעלאק ביטחון עצמי שיש לך או שבכלל היית עסוק בלהשפיל את פא*ינג אחותך!!
הילדה סובלת מעודף משקל. נכון, אולי בריאותית זה לא טוב והיא גם כנראה סובלת מזה בכל מיני מסגרות כמו בית ספר חוגים וכו' אז במקום לבוא הביתה, למקום המוגן שלה ולהיות עטופה מכל כיוון ואהובה בלי שום קשר למראה החיצוני שלה אתם רק מורידים אותה!! אתה חושב שההתנצלות שלך תעזור? אתה חושב שבסליחה וקצת פוצי מוצי תצליח לכפר על כל העוונות שגרמת לילדה הזו? אתה מודע לכל הפעמים בהם היא הסתכלה על עצמה ונגעלה בגללך? ועל הבכי והאכילה הרגשית, היית מודע?
צילקת ילדה בת 10, אני באמת לא יודעת איך המצפון שלך נקי על זה.
תרים לה, תרים לה כמו שלא הרמת לאף אדם בעולם. תלמד אותה שאהבה עצמית לא תלויה בגודל או משקל ושמי שיאהב אותה באמת יאהב אותה בגלל האדם שהיא. תלמד אותה מערכת יחסים בריאה עם אוכל
ותתבייש בעצמך..
הילדה סובלת מעודף משקל. נכון, אולי בריאותית זה לא טוב והיא גם כנראה סובלת מזה בכל מיני מסגרות כמו בית ספר חוגים וכו' אז במקום לבוא הביתה, למקום המוגן שלה ולהיות עטופה מכל כיוון ואהובה בלי שום קשר למראה החיצוני שלה אתם רק מורידים אותה!! אתה חושב שההתנצלות שלך תעזור? אתה חושב שבסליחה וקצת פוצי מוצי תצליח לכפר על כל העוונות שגרמת לילדה הזו? אתה מודע לכל הפעמים בהם היא הסתכלה על עצמה ונגעלה בגללך? ועל הבכי והאכילה הרגשית, היית מודע?
צילקת ילדה בת 10, אני באמת לא יודעת איך המצפון שלך נקי על זה.
תרים לה, תרים לה כמו שלא הרמת לאף אדם בעולם. תלמד אותה שאהבה עצמית לא תלויה בגודל או משקל ושמי שיאהב אותה באמת יאהב אותה בגלל האדם שהיא. תלמד אותה מערכת יחסים בריאה עם אוכל
ותתבייש בעצמך..
הרגע הזה שאני בוכה כי אני מזדהה עם אחותך:,)
זה פא**נג קשה שכל הזמן מזכירים לך שאתה שמן והאמת שלא יודעת מה לומר לך כאילו זהו כבר עשיתם את הנזק- ההצקות האלו תמיד יישארו אצלה בתור זכרונות רעים
זה פא**נג קשה שכל הזמן מזכירים לך שאתה שמן והאמת שלא יודעת מה לומר לך כאילו זהו כבר עשיתם את הנזק- ההצקות האלו תמיד יישארו אצלה בתור זכרונות רעים
בתור אחד שעכשיו בתיכון הייתי ביסודי ילד שמנמן בכיתה ד היה ילד אחד שעקץ אותי כל הזמן הייתי נפגע מזה והייתי בוכה כל היום מהכאב כי מי שלא עובר את זה לא יבין אצ זה ואני אומר לך על כמה ימים אני נזכר באותו ילד כמה שהוא עשה לי חיים קשים וכמה שהוא הכאיב לי עד היום אפילו זה צלקות לכל החיים שאתם לא מבינים אפילו כמה זה נשאר לכל החיים אני לא אשכח אותו בחיים איך הוא דיבר והתנהג ושאף אחד לא היה איתי גם לא אמא שלי חוץ מאמא של חבר הכי טוב שלי זה דברים שלא שוכחים בחיים
אנונימי
וואו אחי קרעת לי את הלב, אחותי הקטנה בת 9 היא שוקלת 52 ככה ותמיד אנחנו יורדים אליה והיא ניסתה לרדת במשקל בגללנו היא אוכלת רק את הדבר העגול הזה קוראים לזה עם אני לא טועה פירכיות ולא כזה הולך לה אבל זהו אני מבטיח שאני לא עושה את מה שעשיתי, תודה
אנונימי
וואו זה היה מרגש בטירוף
זה יכול לצלק אותה לעוד הרבה זמן
אבל מה שבטוח זה שהתמודדתם עם הסיטוציה הכי טוב שיש (אחרי שהבנתם מה באמת עשיתם) וזה מדהים לשמוע!
בהצלחה עם על התהליך שלכם בבית!
זה יכול לצלק אותה לעוד הרבה זמן
אבל מה שבטוח זה שהתמודדתם עם הסיטוציה הכי טוב שיש (אחרי שהבנתם מה באמת עשיתם) וזה מדהים לשמוע!
בהצלחה עם על התהליך שלכם בבית!
דיימ בא לי משפחה כזאת
מביך שילדה בת 10 שוקלת יותר ממני-_- זה גורם לי להרגיש שחיף
מביך שילדה בת 10 שוקלת יותר ממני-_- זה גורם לי להרגיש שחיף
טפשון-
הערה ככ לא במקום
הערה ככ לא במקום
זה נטו רגשי מה שיש לה...פשוט תתמוך בה רגשית תלמד אותה איך להתמודד בעצמה עם דברים! ללמד אותה לחיים ! אתה אח טוב רואים את זה...אבל זה נראה כאילו עשו לך דברים ואתה פשוט הקרנת את זה עליה. טוב שהתעוררת על עצמך יש דרך לתקן דברים
אני שמחה שהבנת שזה יכול לפגוע בה ולגרום לה לפתח הפרעות אכילה, גם המשפחה שלי עושה לי את זה מגיל 4 ולא מפסיק לנדנד על זה שאני צריכה לרדת במשקל, עושים עליי בדיחות, ובגללם כמעט פיתחתי הפרעות אכילה ושנאתי את עצמי. הם כמובן לא יודעים את זה כי הסתרתי את זה. תקח אותה לשיחה ותגיד לה שלא באמת התכוונת לפגוע בה ושהיא צריכה לאהוב את עצמה כמו שהיא ואם יש משהו שהיא לא אוהבת היא תמיד תוכל לשפר ושאתה יותר לא תעשה לה כזה דבר ואם מישהו יקרא לה שמנה אתה תשבור לו את הפרצוף
אנונימית