3 תשובות
נכון אבל בטח יש להם סיבות
או שאין להם כוח כי זה הרבה תשובות
או כי הם רוצים שלהם יהיה הכי הרבה
או כי הם לא יודעים איך לתת פרחים
או כי הם לא יודעים בכלל שיש פרחים
אבל באמת לא יפה
או שאין להם כוח כי זה הרבה תשובות
או כי הם רוצים שלהם יהיה הכי הרבה
או כי הם לא יודעים איך לתת פרחים
או כי הם לא יודעים בכלל שיש פרחים
אבל באמת לא יפה
שואל השאלה:
להתקמצן זה לא יפה ><"
להתקמצן זה לא יפה ><"
מי יודע.. אני תמיד נותנת פרחים (:
באותו הנושא: