3 תשובות
כן אבל ההתחלה די משעממת אז אל תתייאש
חא תקראי את המנגה
סדרת השונן האהובה עליי כנראה.
יש לסדרה הרבה להציע, אם זה קונספט ויכולות מגניבות לעיצוב דמויות sick וקרבות מטורפים וכמובן סאונדטראק 10/10. מה שכן זה מפוצץ בפילרים שקוטעים את העלילה המרכזית, שזה דיי מוריד. אם תמנעי מפילרים כנראה זה יותר ימשוך אותך.
העונה שעומדת לצאת תהיה מעולה (לפחות במנגה הייתה).
יש לסדרה הרבה להציע, אם זה קונספט ויכולות מגניבות לעיצוב דמויות sick וקרבות מטורפים וכמובן סאונדטראק 10/10. מה שכן זה מפוצץ בפילרים שקוטעים את העלילה המרכזית, שזה דיי מוריד. אם תמנעי מפילרים כנראה זה יותר ימשוך אותך.
העונה שעומדת לצאת תהיה מעולה (לפחות במנגה הייתה).