7 תשובות
שמע יש כאלה שיותר באו לשאול שאלות ולקבל עזרה ויש כאלה שההפך
מתאר לעצמי שאם באת לשאול יותר אז מן הסתם שכן זה יעזור
גם אני למדתי קצת מסטיפס, אבל לא הרבה.
הרבה דברים פסיכולוגיים לפי האנשים פה האמת.
אני לא פה בשביל לעזור ולא פה בשביל לקבל עזרה. אין לי מושג למה אני פה.
לא יודעת אם ביגר
אבל כן לימד על עצמי שאני רגישה ואוהבת לעזור
יש פה הרבה אנשים שייעצתי ועזרתי להם (אני כבר 5 שנים פה)
וגם הכרתי את הבן זוג שלי פה וזה לא היה קורה בלי האתר הזה
אני יום בסטיפס ואני עוזרת להרבה אנשים אם זה מסתם שאלות עד להעלאת ביטחון או כאלה שמרגישים לבד ויש הרבה באפליקציה ולשם זה הורדתי אותה אני חושבת שגם אם אני רק עוזרת אני גם לומדת מזה ומשכילה ואני גם שמחה לעזור לאנשים
כן! אצלי זה דווקא מלענות תשובות ופחות מלשאול דברים, זה בעיקר נותן הרגשה טובה כי אני עוזרת לאנשים:)
מסכימה!
פעם זה גם ממש עזר לי... להתאמן על לדבר עם אנשים
אבל זה גם ממש מרחיב אופקים, אפשר ללמוד פה המוןן
לא חושבת שביגר אותי כי אני אותה אחת אבל כן למדתי פה 2-3 דברים חדשים ששינו אותי