התחברות
הרשמה
אם אני נכנס במצב טיסה לוואטספ לא רואים שאני מחובר?
23 בפברואר 2021, 16:39
WhatsApp
3 תשובות
כן, לא רואים
ט
טכגשהחחכ
נראלי שכן לא רואים
$
$$shutupyoua
לא רואים שאתה מחובר אבל אתה לא יכול לקבל או לשלוח הודעות
_
_אוהד_
באותו הנושא:
אם אני צופה בסטטוס שבוואטספ של מישהו (הזה עם התמונות שמעלים ל24שעות בוואטספ) הוא רואה שראיתי?
אם אני במצב טיסה ונכנסת לווצאפ. רואים שהתחברתי?
למה בטיסה צריך לכבות את הטלפון או לשים במצב טיסה?
אם אני מפעיל מצב טיסה ונכנס לוואטסאפ וקורא הודעות ואז יוצא מהוואטסאפ ומכבה את המצב טיסה רואים שקראתי תהודעה?
זה נכון שאם אני נכנסת לוואצפ ממצב טיסה לא רואים שראיתי?
איך אני נכנס לקבוצות וואטספ של המבוגרים שמקליטים תמיד קללות ודברים מצחיקים?
אם אני נכנס לוואצאפ במצב טיסה אז יכולים לראות אותי מחובר?
אם אני נכנסת לוואטצאפ במצב טיסה לא רואים שאני מחוברת וראיתי את ההודעה??
אם אני שם מצב טיסה ומצלם מסך בסנאפצאט עדיין רואים את זה?
אם אני שמה את הטלפון על מצב טיסה ורואה סטורי של מישהו הוא לא רואה שראיתי?
אם שמים על מצב טיסה כשמורידים אותו רואים את כל השיחות וכו שהגיעו?