התחברות
הרשמה
עשיתי עכשיו סימולציה ראשונה של מבחן ויצא לי 396 האם אפשרי לשפר את זה הרבה יותר עד המבחן ?
23 בפברואר 2021, 13:44
פסיכומטרי
ציונים
תשובה אחת
בטח!בהצלחה(:
מ
מה לרשום פה הכל תפוס
באותו הנושא:
אמאלה בנות עכשיו עשיתי פעם ראשונה שעווה ברגליים ובכיתי מכאבים איך אתן עושות את זה?!
אנחנו חיים בסימולציה או בסימולציות?
מי שהשתמש בערכה של מכון נועם לצו ראשון ועשה סימולציות- כמה קיבלתם בסימולציה הכי גבוה וכמה בדפ"ר?
עשיתי סימולציה של פסיכומטרי של 3 שעות ו10 דק היום בבוקר וזה ממש מאמץ את המוח ומעייף. כדאי לעשות עוד אחת עכשיו?
עשיתי עכשיו גבות בפעם הראשונה, איך אפשר להרגיע את האזור ולהוריד את האדמומיות?
יש לי צו ראשון עוד יומיים ועכשיו עשיתי את הסימולציה של מכון נועם פעם ראשונה וקיבלתי 8 אבל זה ממש הוריד לי את הביטחון
אני עושה קורס פסיכומטרי ועשיתי סימולציה ראשונה היום.. קיבלתי 600 זה סבבה ביחס לסימולציה ראשונה?
סימולציה ראשונה בפסיכומטרי 333 שנייה 444 והשלישית 500 זה טוב?
לכל אלה שהשתמשו במכון נועם כמה יצא לכם בסימולציות וכמה קיבלתם בצו ראשון ?
עשיתי החלקה וחפפתי עכשיו פעם ראשונה ויש לי ריח ממש מסריח בשיער?
עשיתי עכשיו תאוריה ראשונה ונכשלתי