6 תשובות
כי אז יש לך זמן לראות את כולם מביכים את עצמם
זה לא מצחיק.
פשוט עד לפעמים מפליא אותי עד כמה רחוק המורה יכולה ללכת, ועוד לדרוש! מצלמות!
אבל אני אוהבת את זה...
פשוט עד לפעמים מפליא אותי עד כמה רחוק המורה יכולה ללכת, ועוד לדרוש! מצלמות!
אבל אני אוהבת את זה...
שואל השאלה:
אוקי בוא נגיד שזה בלי מצלמות
אוקי בוא נגיד שזה בלי מצלמות
אנונימית
גם אם זה בלי מצלמות... אני אישית הייתי עושה נו כי אני אוהבת בכללי ספורט... אז...
שואל השאלה:
כן הבנתי חחח
אני פשוט מחפשת בדיחות על שיעור ספורט בזום אבל בלי הקטע של המצלמות
כן הבנתי חחח
אני פשוט מחפשת בדיחות על שיעור ספורט בזום אבל בלי הקטע של המצלמות
אנונימית
איזה פאדיחות בא לי להרוג את עצמי בשיעור
באותו הנושא: