8 תשובות
יכול להיות שמחקו לו את המשתמש.
הוא מחק את המשתמש אם את לא מוצאת את מה שהוא כתב לך בקיר
תחפשי למעלה
יש אופציה של אנשי קשר אם דיברת איתו את יכולה למצוא אותו שם
אולי הוא מחק את המשתמש או שינה שם
שואל השאלה:
לא היה לו סיבה למחוק
לא היה לו סיבה למחוק
שואל השאלה:
אבל למה אין לו כלום בקיר תודות וגם התמונה וכל הביו???
אבל למה אין לו כלום בקיר תודות וגם התמונה וכל הביו???
שואל השאלה:
מצאתי אותו כתבתי לו בקיר
מצאתי אותו כתבתי לו בקיר
באותו הנושא: