13 תשובות
תראי לו שאכפת לך ממנו

ובלי קשר, לנטור טינה זה סתם מעצבם
אם משהו באופי שלך מפריע לו ואת לא יכולה לשנות את זה..
הוא לא בשבילך, זאת את ואם הוא לא אוהב את זה הדלת פתוחה הוא מוזמן ללכת.
אל תשתני בשביל אף אחד
תראי לו שאת חשובה לו
קודם כל תראי לו שאת אוהבת אותו ושאכפת לך ממנו ועם זה מפריע לו כל הקטע הזה עם הטינה תפירדי ממנו הוא לא בישבלך אין שום סיבה שתשני את האופי שלך בישבלו
שואל השאלה:
לשאול אותו איזה משהו על זה שירד לו קצת ממני? לשאול אם שווה לנו להלחם על הקשר הזה?
אנונימית
שואל השאלה:
הוא אמר שקצת ירד לו ממני לא הרבה
אנונימית
שואל השאלה:
מה אני יכולה להגיד אותו או לשאול?
אנונימית
שואל השאלה:
לו
אנונימית
שואל השאלה:
לשאול אותו אם הוא עדיין אוהב אותי כמו פעם?
אנונימית
"ירד לי ממך קצת" זאת לא פחות ממניפולציה רגשית. עכשיו פתאום את מרגישה כאילו את צריכה להשתנות כדי להעלות את הסטטוס שלך בעיניו. תשפרי את עצמך בלי קשר אליו, הוא אמור לתמוך. לא להודיע לך שהוא שינה את המעמד שלך בעיניים שלו. זה ניסיון לשליטה וזה דוחה. תגידי לו שאת משתפרת אבל הוא אמור להיות הבן אדם שאוהב אותך עם הכל, לא שופט אותך.
תרעיפי עליו אהבה יותר, ותראי לו שאת באמת אוהבת אותו, אם את עדיין מרגישה שזה לא עוזר תנסי לדבר איתו על זה
לדעתי, אם הוא באמת היה חבר שלך והיה אוהב אותך, סביר להניח שהוא היה מקבל אותך למרות כל ה'פאקים'. מה רע ב לשמור טינה? את מראה לו אהבה? אם לא, תראי לו שאכפת לך ממנו, כנראה הוא צריך את זה. ואם את מראה לו אהבה והוא מתלונן, זה כבר בעיה שלו.
באותו הנושא: