8 תשובות
ביפ וביפ
מעניין
ברכה מהממת :)
אבל זה קצת קיטצ'י לפי דעתי
שואל השאלה:
אני פשוט לא רוצה לכתוב את השמות האמתיים שלנו אז צינזרתי
אנונימי
מרגש ממש
אבל זה קצת קרינג' כזה, איזה חמודים אתם
אה חחח חשבתי זה באמת ביפ וביפ
זה מהמם
חלום שלי לקבל ברכה כזו לפחות פעם בחיים
הייתי מורידה את ה"נמות ביחד" זה קצת אינטנסיבי אבל מאוד מתוק
זה מושלם אבל קשה לי עם קיטשיות אבל אם אתם אוהבים קיטשיות אז לך על זה