21 תשובות
התקופה של מיוזיקלי לגמרי עדיפה
שונא את טיקטוק.
יש לי 0 ידע על מה שהיה עם מיוזיקלי.
יש לי 0 ידע על מה שהיה עם מיוזיקלי.
נע עדיף טיקטוק
שואל השאלה:
טיק טוק נהפך להיות רעיל כל הסרטונים זה כחול וסוטה
טיק טוק נהפך להיות רעיל כל הסרטונים זה כחול וסוטה
אין לי ומעולם לא יהיה לי.
לא מעוניינת להתמכר לאפליקציה העלובה הזאת
לא מעוניינת להתמכר לאפליקציה העלובה הזאת
^^בזה את צודקת אני חוזרת בי
מקלקל את הדור ובנוסף לכך מהווה דוגמה רעה לשלל הציבור הרחב. רשת חברתית זו אמורה להיחסם בהקדם האפשרי.
שואל השאלה:
פיריוד
פיריוד
לא היה פואנטה במיוזיקלי
טיקטוק זה אחלה יש המון סוגי תוכן
אם את באמת לא אוצה לראות בנות שמזיזות את התחת את לא תהיי בפור יו של בנות שמזיזות את התחת
טיקטוק זה אחלה יש המון סוגי תוכן
אם את באמת לא אוצה לראות בנות שמזיזות את התחת את לא תהיי בפור יו של בנות שמזיזות את התחת
שואל השאלה:
וגם עשו הגבלה לגיל 13 ועדיין יש שם קטינים וכמעט כל הפור יו שלי על דברים סוטים פשוט איכ
וגם עשו הגבלה לגיל 13 ועדיין יש שם קטינים וכמעט כל הפור יו שלי על דברים סוטים פשוט איכ
^^ אני נכנסתי לקישורים של טיקטוק ששלחו בסטיפס והוא אוטומטית שם לי דברים מגעילים אחרי... אפילו שאין לי טיקטוק בכלל.
באלי לחזור למיוזיקלי אבל זה היה מביך ברמות
שואל השאלה:
אוי כן הקטע הזה שאני לא זוכרת תסיסמה
אוי כן הקטע הזה שאני לא זוכרת תסיסמה
זה מביך רק כי אנחנו רואים את זה מנקודת מבט של 2021 אחרי ההשפעה של טיקטוק אבל אם היינו רואים את זה ב2017 בתקופה של מיוזיקלי זה היה כיף
שואל השאלה:
כןכן אבל הייתי שם איזה בת 11
כןכן אבל הייתי שם איזה בת 11
ואני הייתי 13/14 זה לא יותר טוב
שואל השאלה:
בסדר עדיין זה מפחד אני רוקדת כמו צלופח
בסדר עדיין זה מפחד אני רוקדת כמו צלופח
שואל השאלה:
איך רוקד צלופח לא חשוב נו הבנת
איך רוקד צלופח לא חשוב נו הבנת
הקטע זה שבמיוזיקלי לאף אחד לא היה אכפת מזה זה היה כמוס דאמבסמאש ווין ביחד וגם ליפסינק
כנ"ל!!!
הטיקטוק הדרדר
המוזיקלי לפי דעתי היה הרבה יותר איכותי
אהבתי את השירים שהיו באותה תקופה
עכשיו הכל שם סוטה או ושירים פחות הסטייל שלי.. במיוזיקלי הכל הרגיש כיף וזה החזיר אותך לילדות..
הטיקטוק הדרדר
המוזיקלי לפי דעתי היה הרבה יותר איכותי
אהבתי את השירים שהיו באותה תקופה
עכשיו הכל שם סוטה או ושירים פחות הסטייל שלי.. במיוזיקלי הכל הרגיש כיף וזה החזיר אותך לילדות..
לגמרי
אני אישית מחקתי את האפליקציה סרטן הזאת שלא תורמת לשום דבר לחיים שלי חוץ מלדחוף עוד רעל של אנשים ושעות מבוזבזות לתוך החיים שלי, טיקטוק נהיה גם כלכך פוליטי וכל אחד יותר מפגר שם מהשני תודה לאל שאני כבר לא בזוועה הזאת
אני אישית מחקתי את האפליקציה סרטן הזאת שלא תורמת לשום דבר לחיים שלי חוץ מלדחוף עוד רעל של אנשים ושעות מבוזבזות לתוך החיים שלי, טיקטוק נהיה גם כלכך פוליטי וכל אחד יותר מפגר שם מהשני תודה לאל שאני כבר לא בזוועה הזאת
באותו הנושא: