9 תשובות
אז תעשי על ידני
בהצלחה
תתחילי עם ידני
אם לא ילך לך תעברי לאוטומט
הנטייה לידני תמיד,אומנם ההליך של ההוצאת רישיון יותר מאתגר אבל זה נותן לך יותר אפשרויות (אע"פ שרוב המכוניות גם ככה אוטומטיות),חווית נהיגה אחרת ,וכמובן...רכבי יוקרה.
תתחילי על ידני,אחרי כמה שיעורים כבר את תשימי לב אם את מסתדרת או שממש לא בכיוון,אם לא תחליפי לאוטומט.
כן רק ידני
שואל השאלה:
אני כן יודעת לנהוג על אוטומט
פשוט אני לא עושה עדיין שיעורי נהיגה
אם יש לי את הידע יהיה לי יותר קל על ידני?
אנונימית
תעשי על ידני כדי לא להיות מוגבלת באופן כללי.. לנד קרוזר הוא אוטומט לרוב.. אז גם אם תעשי אוטומט את תוכלי לנהוג עליו
שואל השאלה:
אין לנד קרוזר אוטומט בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
הארוכות לפחות אין
אנונימית
בטח שיש לאבא שלי יש לנד קרוזר ארוך 2018 והוא אוטומט
אנונימי