10 תשובות
אוכל, פרחים, איפור
לא צריכה לקנות לה כלום. תבקשי ממנה יפה סליחה או שתכתבי חה פתק נחמד.
חיבוק וזה בחינם
לא יודעת בת כמה אחותך אבל בכל מקרה זה לא מה שיגרום לה לסלוח לך

תתנצלי פשוט
אוכל שהיא אוהבת
תכיני לה משלוח מנות לפורים , וברכה חמודה אני בטוחה שהיא ממש תשמח :)
גלידה או שוקולד זה פשוט התרופה להכל
לא צריך יותר מדי חוץ מהתנצלות, אבל אם את רוצה זה יהיה חמוד אם תתנצלי ותזמיני לשניכן אוכל אהוב או שתקני לה שוקולד שהיא אוהבת או איזה גלידה