5 תשובות
זה ישמע מגעיל אבל אני אוהבת לגרד (בפומפייה) לשים מלח ולאכול ככה
מלח פלפל בזיליקום ושמן זית
חח מה ^^ זה לא מוזר זה ממש טעים
במיוחד עם גחנוןן
מלח?
רוטב בלסמי, שמן זית