5 תשובות
בעד, אם זה מקרים רציניים זה חשוב שינסו לפחות למנוע את זה
זה רק על פגיעה עצמית ואין להם ממש ברירה, זה החוק.
וגם אם הייתה, לגמרי בעד. תחשבו שזה יכול להציל לילדים את החיים.
בעד, זה יכול להציל את החיים של כל מיני אנשים שמאיימים לעשות לעצמם משהו
בעד, אם מישהו פורק אז זה חשוב להציל אותו ומי שעושה ספאם נוראי צריך לדעת מה יקרה אם הוא יעשה את זה שוב.
לי זה הציל את החיים. חד משמעית