9 תשובות
אממ כן תצאי.. אחרי שני בדיקות קוורנה
לא
רק אחרי שניים בהבדל של 48 שעות
רק אחרי שניים בהבדל של 48 שעות
לא בדיוק אין לי כוח להסביר אז בקיצור תדברי עם הרופאה שלך
אנונימית
אם חלית ויצאת חיובית אז את צריכה לחכות 10 ימים ואז אם את מרגישה טטב לא צריך שום בדיקה נוספת. את מתקשרת לקופת חולים, מבקשת תעודת מחלים ושיחרור ויכולה לצאת.
^בדיוק
אנונימית
שואל השאלה:
אה לא צריך בדיקה כדי לראות שעבר הקורונה?
אה לא צריך בדיקה כדי לראות שעבר הקורונה?
שואל השאלה:
אבל מותר לי לצאת אחרי עשר ימים גם אם לא עשיתי בדיקה?
אבל מותר לי לצאת אחרי עשר ימים גם אם לא עשיתי בדיקה?
אם את מרגישה טוב את פשוט מתקשרת לקופת חולים שלך ומבקשת תעודת מחלים. בעיקרון יתקשו אלייך במהלך התקופה לשאול איך את מרגישה ואם לא יהיו תסמינים תהיי משוחררת אוטומטית אחרי 10 ימים.
אבל את כל השאלות שלך את יכולה להפנות למוקד קורונה..לכל קופת חולים יש.
אבל את כל השאלות שלך את יכולה להפנות למוקד קורונה..לכל קופת חולים יש.
שואל השאלה:
אוקיי תודה לעונים
אוקיי תודה לעונים
באותו הנושא: