התחברות
הרשמה
כדאי לי לקרוא נערות חורף אם אני בעצמי עם הפרעות אכילה?
או שעדיף לקרוא את הספר כמה טוב להיות פרח קיר?
*זה ליומן קריאה ככה שאני מפחדת שזה יהיה יותר מדי לעשות על זה את היומן למרות שזה ממש מעניין אותי*
22 בפברואר 2021, 14:07
הפרעות אכילה
אנורקסיה
דיכאון
ספרים
קריאה
2 תשובות
אל
p
pinkpink
שואל השאלה:
לעשות אז על 'כמה טוב להיות פרח קיר'?
אנונימית
באותו הנושא:
אם הייתם צריכים לקרוא לעצמכם על שם עיר/מדינה, איך הייתם קוראים לעצמכם?
מכירים את הספר נערות החורף? מזעזע.
מה הייתם חושבים על נערה בת 15 וחצי שלא יודעת לקרוא ולכתוב?
איך כדאי לקרוא לעצמי באמונג אס ?
מה לדעתכם כדאי לי לקרוא לעצמי באינסטגרם? בתיאור-
מאיזה גיל אפשר לקרוא לילדה נערה?
אני ראפרית ואני רוצה לקרוא לעצמי ליל + משהו, מה כדאי לי להוסיף ל-ליל לדעתכם ?
אני לא אוהב להיות סגור בבית כשיורד גשם בחורף אז מה כדאי לי לעשות בחורף?
אני לא יודע איך לקרוא לכינוי שלי בסטיפס אני אשמח מאוד לרעיונות לאיך לקרוא לעצמי.
כדאי לי לקרוא את הספר "עיר של עצמות" של קסנדרה קלייר?
זה מוזר שאני מכריחה את עצמי לקרוא? כאילו החלטתי לקרוא ספר אחרי הרבה זמן שלא ואני מכריחה את עצמי לקרוא לפחות 2 פרקים ביום