5 תשובות
לא
הן לא יודעות לנהל שיח מכבד.
לא הפסדת הרבה.
זה רק מראה שהטענה שלהן חלשה. אם הטענה שלהן הייתה מבוססת הן היו מתווכחות איתך בכבוד.
ככה זה השמאל של היום. מעדיף דמגוגיה על פני ביסוס ודה-לגיטימיציה על פני התמודדות.
אני אמנם לא מסכימה עם הדעה שלך, אבל אין ספק שאיך שהן דיברו זה ממש לא מכבד. ואגב, לא כל השמאל של היום ככה. מקרה כזה כמו שלך היה יכול לקרות הפוך. (גם אם אתה שמאלני.)
אנונימית