הגיוני שהתחילו לצאת לי מלא חצקונים כי שיניתי סבון פנים?מאז שהחלפתי יוצאים לי יותר חצקונים מאשר כשלא הייתי שמה סבון בכלל
השתמשתי בסבון פנים של cetaphil לעור רגיל עד שמן וברגע שהחלפתי לcetaphil לעור יבש ורגיש התחילו לצאת לי יותר חצקונים ממה שהיו יוצאים אם לא הייתי שמה סבון פנים בכלל.