6 תשובות
הייתי חושבת שהוא דואג, הוא רק רוצה לדעת איך אני
דואג.
בובלך אמיתי אבל קצת ראש כרוב
שואל השאלה:
אבל הייתן חושבות שכאילו זה יותר מידיי או שזה משמח?
אבל הייתן חושבות שכאילו זה יותר מידיי או שזה משמח?
זה ממש לא יותר מידיי, גם ככה ביום יום לא תמיד שואלים אותנו איך אנחנו וזה שהוא רוצה לדעת אומר שהוא רוצה לדעת שאת בסדר, שאת שומרת על עצצמך וששום דבר רע לא קרה לך. זה תאמת כלכך עדיף מאשר אם הוא לא היה שואל, זה מראה שהוא דואג ואוהב אותך
חח זה חמוד והכל אבל קצת דרמטי..
הייתי עונה לו פשוט "אוקי, אז תעשה את זה! מקסימום אני אענה מאוחר יותר אם אני עסוקה.."
למרות שהייתי קצת מתבאסת על המשפט הזה כי הייתי חושבת שזה אומר שנתתי לו הרגשה שהוא חופר ומציק
הייתי עונה לו פשוט "אוקי, אז תעשה את זה! מקסימום אני אענה מאוחר יותר אם אני עסוקה.."
למרות שהייתי קצת מתבאסת על המשפט הזה כי הייתי חושבת שזה אומר שנתתי לו הרגשה שהוא חופר ומציק