4 תשובות
פנס קידמי זה ציצי?
מי שכתב מעליי זה לא מצחיק מה
תגידי לסירי
אנונימי
שואל השאלה:
התגובה הראשונה אתה מביך.
וניסיתי להגיד לסירי וזה לא עבד דיברתי עם התמיכה של אפל והייתי צריכה לאפס את ההגדרות זה הפתרון
התגובה הראשונה אתה מביך.
וניסיתי להגיד לסירי וזה לא עבד דיברתי עם התמיכה של אפל והייתי צריכה לאפס את ההגדרות זה הפתרון
באותו הנושא: