132 תשובות
למה שזה לא יעזור זה חשוב
עבודה
למה לא?
בהמון מקצועות צריך חשבון
עזוב אני מבלבלת בראש, לא צריך.
בהמון מקצועות צריך חשבון
עזוב אני מבלבלת בראש, לא צריך.
שואל השאלה:
^ אני לא מתכוון לא לעשות בגרות במתמטיקה, אני מתכוון לעשות ברמה של 4 יחל, אבל למה זה שימושי?
לעולם לא אחפוף משולשים, אחקור פרבולה או אפתור משוואות עם נעלמים בעתיד!!
^ אני לא מתכוון לא לעשות בגרות במתמטיקה, אני מתכוון לעשות ברמה של 4 יחל, אבל למה זה שימושי?
לעולם לא אחפוף משולשים, אחקור פרבולה או אפתור משוואות עם נעלמים בעתיד!!
לא זה לא יעזור
כדי לפתח את יכולת החשיבה שלך
זה מפתח את יכולת החשיבה שלך וזה גם חעזור לך אם אתה רוצה להיות מתכנת מחשבים או מדען או רועה חשבון או מהנדס
זה כוזר במקצועות שבאמת מכניסים כסף
שואל השאלה:
^ אפשר להיות מדען בלי זה.
ביולוגיה זה מדענות לא מתמטיקה!
^ אפשר להיות מדען בלי זה.
ביולוגיה זה מדענות לא מתמטיקה!
מה אתה רוצה לעשות בעתיד
כן
בנתיים הדבר היחידי שזה מפתח זה דכאון וחרדות
אם הם רוצים לפתח את יכולת החשיבה שלנו ההמלצה היא לנסות בדרכים מעניינות.
אני חושבת שחוץ מכפל וחילוק וחיבור וחיסור אפשר לוותר על הרעיון.
צריך רק מטמתיקה בסיסית
אם הם רוצים לפתח את יכולת החשיבה שלנו ההמלצה היא לנסות בדרכים מעניינות.
אני חושבת שחוץ מכפל וחילוק וחיבור וחיסור אפשר לוותר על הרעיון.
צריך רק מטמתיקה בסיסית
אולי לא כל מה שלומדים שם חשוב אבל זה עוזר לך ללמוד מתמטיקה וחישוב למרות שלא הכל בהכרח תתיתקל בוב עתיד, בנוסף זה גם מפתח את החשיבה
אבל מה עם פיזיקה וכימיה
שואל השאלה:
לא יודע מה אני רוצה תמיד אפשר להשלים, אפשר למה צריך את זה!
בחיים לא אחפוף משולשים!!
לא יודע מה אני רוצה תמיד אפשר להשלים, אפשר למה צריך את זה!
בחיים לא אחפוף משולשים!!
שואל השאלה:
כימיה- זה לא מתמטיקה!
פיזיקה זה מתמטיקה, אבל לא כולם מרחיביםפ את זה
כימיה- זה לא מתמטיקה!
פיזיקה זה מתמטיקה, אבל לא כולם מרחיביםפ את זה
הרוב לא יעזור לך.. אין סיבה
שואל השאלה:
אתה יודע מה אני מסכים איתך, בלי מתמטיקה אין בגרות והבגרות עוזרת בחיים.
אבל למה, במה זה יעזור!!
אתה יודע מה אני מסכים איתך, בלי מתמטיקה אין בגרות והבגרות עוזרת בחיים.
אבל למה, במה זה יעזור!!
ואם תהיי מהנדסת
כפרע עלייך
יש כלכלה
יש כלכלה
כימיה דורשת ידע במתמטיקה, בביולוגיה לפעמים צריך להשתמש במתמטיקה, בפיזיקה צריך מתמטיקה.
שואל השאלה:
ממש לא, כימיה זה לא מתמטיקה ואם כן זה מתמטיקה פשוטה!
ממש לא, כימיה זה לא מתמטיקה ואם כן זה מתמטיקה פשוטה!
רוצה להתערב על *מלא* כסף?
דרך אגב, גם מתמטיקה פשוטה לא היית יודע אם לא היו מלמדים בבית הספר :)
דרך אגב, גם מתמטיקה פשוטה לא היית יודע אם לא היו מלמדים בבית הספר :)
שואל השאלה:
נכון הכיתות הנמוכות חשובות ביותר!
אבל הכיתות הגבוהות לא חשובות בכלל!
אולי רק ז שמדובר במספרים מכוונים
נכון הכיתות הנמוכות חשובות ביותר!
אבל הכיתות הגבוהות לא חשובות בכלל!
אולי רק ז שמדובר במספרים מכוונים
את יודעת שאת לא חייבת להוציא בגרות אחרי 16 את יכולה לפרוש מהבית ספר
טוב, תחליט. אתה שונא את כל המקצוע? אתה שונא את המקצוע מכיתה מסויימת? אתה אוהב את המקצוע בכלל?
אני צריכה להבין, כדי להתאים את הטיעונים שלי אליך.
אני צריכה להבין, כדי להתאים את הטיעונים שלי אליך.
אחי זה בשביל לפתח את החשיבה שלך - לחשוב מחוץ לקופסא, לפתור בעיות מורכבות וכו'.
בכללי מתמטיקה יכולה לעזור לך בחיים נגיד נושאים כמו סטטיסטיקה, אחוזים ובכללי יש המון מקצועות שמתבססות על מתמטיקה
בכללי מתמטיקה יכולה לעזור לך בחיים נגיד נושאים כמו סטטיסטיקה, אחוזים ובכללי יש המון מקצועות שמתבססות על מתמטיקה
שואל השאלה:
למה שאני לא אוציא בגרות..
למה שאני לא אוציא בגרות..
שיש לך בעיה במשהו יש לך רק 2 דרכים
למצוא דרך להיפטר ממנה
או
שלהתמודד איתה
למצוא דרך להיפטר ממנה
או
שלהתמודד איתה
זה מפתח את המוח
אנונימית
כדי לפתח מקצועות כמו מדע וכלכלה
בלחשוב מחוץ לקופסא
אנונימית
בשביל ללמוד מקצועות חשובים בעתיד .
ולפתח את החשיבה למרות שחצי ממה שאנחנו לומדים לא באמת יעזור לי בחיים
ולפתח את החשיבה למרות שחצי ממה שאנחנו לומדים לא באמת יעזור לי בחיים
זה מפתח את החשיבה
זה לא כמו הסטוריה שצריך ללמוד בעל פה דברים, זה יותר חשיבה מחוץ לקופסה ויותר לתרגל
זה לא כמו הסטוריה שצריך ללמוד בעל פה דברים, זה יותר חשיבה מחוץ לקופסה ויותר לתרגל
אנונימית
זה מפתח את המוח ובחיים צריך לחשוב
החשיבה המתמטמטית תעזור לך
כי משרד החינוך הכל פוליטיקה
במשרד החינוך לא באמת בודקים למי יש ראש ליהיות שר החינוך ולמי אין מושג
בכללי הכל עניין של כסף
כל הלימודים האקדמיים רובם לפחות
הבית ספר עצמו
הכל כסף וזה מה שמניע אותם
קשה להסביר את זה אבל זה קשור אחד לשני
במשרד החינוך לא באמת בודקים למי יש ראש ליהיות שר החינוך ולמי אין מושג
בכללי הכל עניין של כסף
כל הלימודים האקדמיים רובם לפחות
הבית ספר עצמו
הכל כסף וזה מה שמניע אותם
קשה להסביר את זה אבל זה קשור אחד לשני
מה מה הלוז אתה באיזה כמה שאלות בחמות מה
למדתי חילוק וכפל רק מהתרגילים הקשים של כיתה י 5 יח"ל, בכיתות הנמוכות אף פעם לא ידעתי טוב חיבור, חילוק, חיסור וכפל, הכל למדתי בעזרת המחשבון שאני פותרת איתו מלא תרגילים.
המתמטיקה ההיא באמת לא תעזור לך בחיים בכלל. את פשוט מתבלבלת בסיבה שבגללה לומדים מתמטיקה. כדי לבחון את גודל החוכמה שיש לילד ולפתח אל המוח. רוצים לדעת מה (כמה) אתה יכול בחשיבה שלך. מה לגבי לימוד שפות? זה לא עובד כי הבינו שזה עניין של זיכרון
יש עבודות שצריך בשבילן לדעת מתמטיקה
קופאי, רואה חשבון ויש עוד מלא עבודות..
אבל באמת שיש דברים במתמטיקה שהם לא יעזרו כמו משוואות.. זה לא יעזור
אם כבר אחוזים יעזור אולי לחשב אחוזי הנחה וכול זה..
קופאי, רואה חשבון ויש עוד מלא עבודות..
אבל באמת שיש דברים במתמטיקה שהם לא יעזרו כמו משוואות.. זה לא יעזור
אם כבר אחוזים יעזור אולי לחשב אחוזי הנחה וכול זה..
מפתח את השכל
יש עבודות שצריך מתמטיקה
יש עבודות שצריך מתמטיקה
בכללי מתמטיקה מאוד חשובה בחיים. הכל מסבבנו מחושב במתמטיקה.
אבל בבית ספר מלמדים אותנו כל מני נוסחאות ואיך לפתור דברים רק כדי לעבור את הבגרות.
גם ככה אחרים הבגרות כולם עושים דליט על החומר. אף אחד לא באמת הולך ליישם משפט פיתגורס בחיו או נוסחאת שורשים (אלא אם כן זה חלק מהמקצוע שלו), כי לא מלמדים איך ליישם לחיים או איך זה חלק מהחיים שלנו.
ולפי דעתי, צריך ללמוד מתמטיקה עד כיתה ט', כל השאר מיותר לחלוטין.
אבל בבית ספר מלמדים אותנו כל מני נוסחאות ואיך לפתור דברים רק כדי לעבור את הבגרות.
גם ככה אחרים הבגרות כולם עושים דליט על החומר. אף אחד לא באמת הולך ליישם משפט פיתגורס בחיו או נוסחאת שורשים (אלא אם כן זה חלק מהמקצוע שלו), כי לא מלמדים איך ליישם לחיים או איך זה חלק מהחיים שלנו.
ולפי דעתי, צריך ללמוד מתמטיקה עד כיתה ט', כל השאר מיותר לחלוטין.
זה מפתח את המוח את החשיבה של המוח
זאת השאלה הכי שראיתי פה
שום דבר בבית ספר לא נועד כדי לעזור לך בחיים, אתה לומד כדי להשכיל
לא כל כך מסכימה איתך
מתמטיקה כבסיס מן הסתם זה חשוב, כל הפעולות הבסיסיות של חיבור/חיסור/כפל/חילוק וכאלה.
בשלב מסוים זה נהיה בשביל "לפתח את המחשבה", אני לא מכחיש שזה מממש את המטרה אבל יש הרבה דרכים לעשות את זה ושיהיו יותר שימושיות לאדם שלא מתכוון להמשיך למסלול שדורש מתמטיקה מורכבת כמו הייטק וכאלה.
בכנות אני לא מבין למה צריך ללמוד את זה וגם עוד מקצועות כשיש תחלופות יותר מועילות.
בשלב מסוים זה נהיה בשביל "לפתח את המחשבה", אני לא מכחיש שזה מממש את המטרה אבל יש הרבה דרכים לעשות את זה ושיהיו יותר שימושיות לאדם שלא מתכוון להמשיך למסלול שדורש מתמטיקה מורכבת כמו הייטק וכאלה.
בכנות אני לא מבין למה צריך ללמוד את זה וגם עוד מקצועות כשיש תחלופות יותר מועילות.
לא יעזור
מתמטיקה זאת למידה אחרת, היא נותנת לך כלים לעבודות אחרות בחיים ונותנת לך היכרות עם השיטות שלה וזה חשוב, גם מפתח את דרכי החשיבה שלך, מהכי פשוט שאתה אפילו לא יודע אתה משתמש בדרכים שלמדת במתמטיקה כל יום.
זה לא. זה לא.
זה מפתח יכולות חשיבה ספציפיות ביותר.
אני פח במתמטיקה, מעולם לא הייתי יותר טובה מפח במתמטיקה ויכולות החשיבה שלי טובות ואף מצויינות ואף טיפה מעל לממוצע.
פשוט החשיבה המתמטית שלי- פח.
האם אכפת לי? לא. כי מתי בדיוק אני אשתמש ביכולות החשיבה המתמטית שאין לי?
אני פח במתמטיקה, מעולם לא הייתי יותר טובה מפח במתמטיקה ויכולות החשיבה שלי טובות ואף מצויינות ואף טיפה מעל לממוצע.
פשוט החשיבה המתמטית שלי- פח.
האם אכפת לי? לא. כי מתי בדיוק אני אשתמש ביכולות החשיבה המתמטית שאין לי?
משהו שהמורה שלי אמרה לי שנה שעברה "גאומטריה תעזור לך בעתיג לקנות דירה ורהיטים"
זה לא. ואפשר לפתח את החשיבה שלך בדרכים הרבה יותר טובות.
צודק,יש מחשבון חחח
אנונימית
זה עוזר בעתיד במקצועות שבאמת יכניסו כסף למשל נדלן רפואה מדענות יועצת מס בכללי רוב בעבודות במשרד זה עוזר וגם אם תבוא למישהו ויש לך בגרות גבוהה במתמטיקה זה יעזור לך לקבל את העבודה
כל המקצועות המדעיים נשענים על מתמטיקה.
את משתמשת בטלפון ברגע זה בגלל המתמטיקה...
את משתמשת בטלפון ברגע זה בגלל המתמטיקה...
אנונימי
כל מי שעונה עבודה- ברור שבשביל עבודה יחסית נורמלית צריך בגרות מלאה, ובגרות מלאה עם 5 יחל מתמטיקה יהיה אפילו יותר טוב.
אבל השאלה היא למה זה ככה במדינה שלנו? למה מערכת החינוך החליטה שנלמד מתמטיקה?
אבל השאלה היא למה זה ככה במדינה שלנו? למה מערכת החינוך החליטה שנלמד מתמטיקה?
אנונימי-
ברור, תורת המתמטיקה הביאה לנו כמעט כל מה שיש לנו עכשיו.
אבל זה לא עונה על השאלה- למה ילדים מגיל 6-18 צריכים ללמוד את זה?
ברור, תורת המתמטיקה הביאה לנו כמעט כל מה שיש לנו עכשיו.
אבל זה לא עונה על השאלה- למה ילדים מגיל 6-18 צריכים ללמוד את זה?
תלוי במה תעסוק בתחלס כלום חחח
אנונימי
השכלה מינימלית וזה מפתח את החשיבה
גם אם לא צריך את זה במקצוע שתרצה להתמקצע בו הם ירצו לראות שהראש שלך מפותח ושאתה משתף פעולה
גם אם לא צריך את זה במקצוע שתרצה להתמקצע בו הם ירצו לראות שהראש שלך מפותח ושאתה משתף פעולה
כל מה שאתה משתמש בו בין אם זה מכשירים טכנולוגיים ובין אם זה רפואה או מדע הכל מתבסס על מתמטיקה
אגב כל מי שענה שזה עוזר במקצועות מסויימים-
בדיוק בשביל זה יש אוניברסיטה, בשביל זה אנשים לומדים שנים על גבי שנים.
למה לא מלמדים רפואה בבתי ספר? זה הרבה יותר מועיל לחיים האמיתיים מאשר מתמטיקה, וזה גם מביא המון כסף.
אם מישהו יתעלף ברחוב פתאום או שמשהו יקרה לאחד מבני המשפחה, מה יעזור לי? משפט פיתגורס? נגזרת?
אנשים שירצו לעבוד בעבודה שדרושה מתמטיקה בשבילה, ילמדו מתמטיקה.
בדיוק בשביל זה יש אוניברסיטה, בשביל זה אנשים לומדים שנים על גבי שנים.
למה לא מלמדים רפואה בבתי ספר? זה הרבה יותר מועיל לחיים האמיתיים מאשר מתמטיקה, וזה גם מביא המון כסף.
אם מישהו יתעלף ברחוב פתאום או שמשהו יקרה לאחד מבני המשפחה, מה יעזור לי? משפט פיתגורס? נגזרת?
אנשים שירצו לעבוד בעבודה שדרושה מתמטיקה בשבילה, ילמדו מתמטיקה.
צריך את הבסיס כמו כפל חילוק וזה...
אבל משוואות ומשולשים חופפים אני מסכים שלא צריך את זה בחיים וזה לא חשוב בכלל
אבל משוואות ומשולשים חופפים אני מסכים שלא צריך את זה בחיים וזה לא חשוב בכלל
יש בזה משהו.
לדעתי צריך ללמוד מתמטיקה עד החומר של כיתה ח' וזהו. יותר מזה לא חשוב וסתם מייגע.
לדעתי צריך ללמוד מתמטיקה עד החומר של כיתה ח' וזהו. יותר מזה לא חשוב וסתם מייגע.
איימ גסט תיירד-
זה שמתמטיקה זה משהו שחשוב ונחוץ לעולם זה ברור ומובן מאליו.
משם הגיעה גם הפיזיקה והכל, וכל מה שיצר לנו את הטכנולוגיה.
אבל לא ענית על השאלה, מדוע מלמדים על זה בבית ספר?
זה שמתמטיקה זה משהו שחשוב ונחוץ לעולם זה ברור ומובן מאליו.
משם הגיעה גם הפיזיקה והכל, וכל מה שיצר לנו את הטכנולוגיה.
אבל לא ענית על השאלה, מדוע מלמדים על זה בבית ספר?
אוקי כן, יסודי הגיוני שילמדו, בסיס של חיבור חיסור כפל חילוק, טיפה שברים, משוואות.
חוץ מזה- לגמרי מיותר.
חוץ מזה- לגמרי מיותר.
אתה צריך לנהל את הכסף שלך וכן אני מסכים שיש שם הרבה דברים מיותרים
זה לא יעזור זה הקטע של ללמד את זה
אנונימי
בסופר
על מה אתה מדבר ברור שחפיפת משולשים יפתור את כל הבעיות שלך!!!
סתם
מצטרפת לשאלה
עריכה: קראתי את התשובות ואני מניחה שכן שזה מפתח את החשיבה או משהו
סתם
מצטרפת לשאלה
עריכה: קראתי את התשובות ואני מניחה שכן שזה מפתח את החשיבה או משהו
המקצוע עצמו לא יעזור לך אלא אם אתה רוצה להיות מתמטיקאי מה שאני בטוחה שאתה לא רוצה
אבל בסופו של דבר התעודת בגרות שלך זה מה שיעזור לך ומתמטיקה זה חלק מזה...
אבל בסופו של דבר התעודת בגרות שלך זה מה שיעזור לך ומתמטיקה זה חלק מזה...
בכללי זה מפתח לך תחשיבה נראלי(?)
נטו בשביל שתלמד ללמוד, להתמודד עם דברים שדורשים חשיבה מעבר ולפתח את השכל שלך
תפתח משמעת עצמית דרך למידה והתמדה
תפתח משמעת עצמית דרך למידה והתמדה
זה לא, אבל זה "מפתח את דרך החשיבה".
קודם כל יכול להיות שתהייה מהנדס או משהו בסגנון ותעסוק גם במתמטיקה אבל לומדים את כל המקצועות גם בשביל למדוד את הפוטנציאל שלך להצליח באיזה תואר באונברסיטה לדוגמה בשביל ללמוד רפואה תצטרך ממוצע בגרות של 110 בערך לפחות אבל בתאור שנחשב יותר קל ללמידה תצטרך פחות
אני חושבת שרק הדברים הבסיסיים כמו לוח הכפל אחוזים וכו, חשוב ללומד בבית ספר
אבל באמת ששאר הדברים זה באמת מטומטם
אבל באמת ששאר הדברים זה באמת מטומטם
אולי אתה ספציפית לא תשתמש אבל לדוגמה אח שלי למד הנדסה והוא השתמש בזה בכל רגע.
מתמטיקה גם מפתחת את הראש באיזשהו מקום
מתמטיקה גם מפתחת את הראש באיזשהו מקום
לא עוזר זה כדי לאמלל אותך אני שונאת מתמטיקה
צודק אני חושבת שצריך ללמוד רק את הבסיס והשאר זה לפי בחירה
כנראה שלא תשתמש בהכל
אבל זה עדיין דרישה בהרבה מקומות שאתה תרצה אולי ללמוד בהם בעתיד
גם אם אתה לא מאמין שתשתמש שווה לך ללמוד אפילו ל5 יחידות כי זה הבדל משעמותי
אני בן 25 ובמקום להתחיל תואר אני לומד ל 5 יחידות
וחבל על הזמן ועל הכסף
ולמדתי בתיכון אבל לא היה לי שם 5 יחידות
אבל זה עדיין דרישה בהרבה מקומות שאתה תרצה אולי ללמוד בהם בעתיד
גם אם אתה לא מאמין שתשתמש שווה לך ללמוד אפילו ל5 יחידות כי זה הבדל משעמותי
אני בן 25 ובמקום להתחיל תואר אני לומד ל 5 יחידות
וחבל על הזמן ועל הכסף
ולמדתי בתיכון אבל לא היה לי שם 5 יחידות
יש עוד מלא דרכים לפתח את החשיבה חוץ ממתמטיקה, אם זה התירוץ של ללמה אנחנו צריכים ללמוד מתמטיקה אתם רק מנסים להצדיק את משרד החינוך שקורס ולא יודע איך לתפקד
אבל אני מסכים עם kereker 10000
אני דווקא מאוד אוהבת מתמטיקה גם אם אני לא מוציאה את הציונים הכי טובים זה מאתגר ואני נהנית ללמוד מזה
אנונימית
יש נושאים שבאמת ממש חשובים לחיים ויש כאלה שמיותרים לגמרי...
תקשיבי אני כל החיים שלי חשבתי שמתמתיקה זה לא חשוב
ובאמת הרבה מהנושאים שלומדים לדעתי לא נצרכים אבל דווקא עכשיו שכבר סיימתי עם מתמתיקה אני דווקא רואה שכן צריכים את זה או לפחות חלק מהדברים
קודם כל צריך את זה לתעודת בגרות,פסיכומטרי,תואר כיום צריך לדעת מתמתיקה כדי להוציא השכלה גבוהה
דבר שני מתמטיקה פשוטה אנחנו פוגשים בחיים שלנו כל הזמן כמו כפל וחילוק,אחוזים,חישוב שטחים ,ממוצע...
דבר שלישי אולי את תתפלאי לשמוע שבהרבה מקצועות צריכים מתמתיקה אני נגיד לומדת ליצור אנימציות ואנימציות בונים עם צירים x y z ,קודקודים ושטחים מה שמצריך ממני הרבה מתמתיקה וחברה שלי נגיד עושה תואר בפסיכולוגיה והם לומדים כבר כמה חודשים פרק שלם רק של סטטיסטיקות
לאחותי לומדת אומנות וצילום וכל הפרספקטיבות מצריכות ממנה גם מתמתיקה בסיסית ושלא נדבר על מקצועות לא הומניים שדורשים יותר מתמתיקה
חוץ מזה שגם מתמתיקה מפתחת מאוד את המוח וזהו זה נריאלי מספיק סיבות למה צריך מתמתיקה
ובאמת הרבה מהנושאים שלומדים לדעתי לא נצרכים אבל דווקא עכשיו שכבר סיימתי עם מתמתיקה אני דווקא רואה שכן צריכים את זה או לפחות חלק מהדברים
קודם כל צריך את זה לתעודת בגרות,פסיכומטרי,תואר כיום צריך לדעת מתמתיקה כדי להוציא השכלה גבוהה
דבר שני מתמטיקה פשוטה אנחנו פוגשים בחיים שלנו כל הזמן כמו כפל וחילוק,אחוזים,חישוב שטחים ,ממוצע...
דבר שלישי אולי את תתפלאי לשמוע שבהרבה מקצועות צריכים מתמתיקה אני נגיד לומדת ליצור אנימציות ואנימציות בונים עם צירים x y z ,קודקודים ושטחים מה שמצריך ממני הרבה מתמתיקה וחברה שלי נגיד עושה תואר בפסיכולוגיה והם לומדים כבר כמה חודשים פרק שלם רק של סטטיסטיקות
לאחותי לומדת אומנות וצילום וכל הפרספקטיבות מצריכות ממנה גם מתמתיקה בסיסית ושלא נדבר על מקצועות לא הומניים שדורשים יותר מתמתיקה
חוץ מזה שגם מתמתיקה מפתחת מאוד את המוח וזהו זה נריאלי מספיק סיבות למה צריך מתמתיקה
הסיבה שלומדים מתמטיקה היא בגלל שכל דבר בכל מקצוע ריאלי מבוסס על מתמטיקה.
המתמטיקה עצמה היא אולי נראית לא חשובה, אבל ברגע שלומדים מתמטיקה מפתחים חשיבה מתמטית, וככל שהחשיבה הריאלית עולה ברמה, יותר קל ללמוד דברים.
נישח מחשב לדוגמה. כל תוכנה במחשב עובדת לפי אלגוריתם מסוים שישב מתמטיקאי (או כמה) כדי שהדברים יעבדו כמו שהם עובדים.
המתמטיקה עצמה היא אולי נראית לא חשובה, אבל ברגע שלומדים מתמטיקה מפתחים חשיבה מתמטית, וככל שהחשיבה הריאלית עולה ברמה, יותר קל ללמוד דברים.
נישח מחשב לדוגמה. כל תוכנה במחשב עובדת לפי אלגוריתם מסוים שישב מתמטיקאי (או כמה) כדי שהדברים יעבדו כמו שהם עובדים.
בוא נחשוב כי מתמטיקה זה מקצוע חשוב אולי איזה שאלה דבילית
אנונימית
מתמטיקה מפתח את יכולת החשיבה שלך..
בתכלס אני חושבת שמתמטיקה זה הכי מקצוע שמפתח את החשיבה שלך בהדרגתיות.
תעודת הבגרות היא הרי חשובה מאוד לעתיד והמקצוע הוא חלק די גדול ממנה, אני חושבת שהסיבה לכך היא כי באיזשהו מובן גם רוצים לראות מה הרמה שלך במתמטיקה -כמה אתה יכול להשקיע ולחשוב מחוץ לקופסה.
כך שמה שאתה לוקח איתך לעתיד זה לא הידע בנגזרות או אינטגרלים אלא את החשיבה המיוחדת הזאת שהמקצוע דורש.
תעודת הבגרות היא הרי חשובה מאוד לעתיד והמקצוע הוא חלק די גדול ממנה, אני חושבת שהסיבה לכך היא כי באיזשהו מובן גם רוצים לראות מה הרמה שלך במתמטיקה -כמה אתה יכול להשקיע ולחשוב מחוץ לקופסה.
כך שמה שאתה לוקח איתך לעתיד זה לא הידע בנגזרות או אינטגרלים אלא את החשיבה המיוחדת הזאת שהמקצוע דורש.
שמעו נכון זה חשוב כדי לפתח את החשיבה אבל אני חייבת להגיד שיש מליוני אנשים שנשרו מהלימודים ולא עשו בגרות והם מצליחים ומפרנסים את הבית שלהם
נגיד אמא שלי נשרה מהלימודים כשהיא הייתה בכיתה י ובכלל לא למדה
והיא מפרנסת ועובדת ברוך השם
נגיד אמא שלי נשרה מהלימודים כשהיא הייתה בכיתה י ובכלל לא למדה
והיא מפרנסת ועובדת ברוך השם
מתמטיקה זה חשוב אבל מסכימה איתך שיש נושאים שלומדים בבית הספר שלא יעזרו לי בחיים בשום צורה (במתמטיקה הכוונה)
זה פשוט חשיבה
לא יעזור סתם שמים לזה חשיבות
זה לא יעזור אבל חייב בגרות מלאה ועדיף כמה שיותר יחידות בשביל העתיד
תגובה 100
וזה הבסיס להמון מקצועות
וזה הבסיס להמון מקצועות
מראיין: למה אתה חושב שאתה האחד שמתאים לעבוד פה?
מרואיין: אממ... אני יודע לחפוף משולשים... ו...
מראיין: התקבלת
מרואיין: אממ... אני יודע לחפוף משולשים... ו...
מראיין: התקבלת
אנונימי
בהרבה מקצועות יש שימוש במתמטיקה וגם חשיבה מתמטית היא כלי שיעזור לך בחיים
זה עוזר בחשיבה
לא רק מספרים
זה מפתח את החשיבה
לא רק מספרים
זה מפתח את החשיבה
בכלום
סתם מבזבזים לנו זמן כדי להגיד שלימדו משהו
סתם מבזבזים לנו זמן כדי להגיד שלימדו משהו
אנונימית
התקבלת
:))
:))
שואל השאלה
בביולוגיה יש המון מתמטיקה
וכך גם בפיזיקה,כלכלה, מדעי המחשב ועוד המון מקצועות. אולי לא תצטרך לפתור שם פרבולות אבל כן תצטרך להבין גרפים, לפתור נוסחאות(שזה יכול להיות גם במשוואה) ועוד
בביולוגיה יש המון מתמטיקה
וכך גם בפיזיקה,כלכלה, מדעי המחשב ועוד המון מקצועות. אולי לא תצטרך לפתור שם פרבולות אבל כן תצטרך להבין גרפים, לפתור נוסחאות(שזה יכול להיות גם במשוואה) ועוד
זה הבעיה של התיכון לא מלמדים אותכם "מתמטיקה שימושית" מלמדים אותכם מתמטיקה.
אני סטודנט להנדסה.
ויכול להגיד לך שהפעם הראשונה שבאמת הייתי זקוק לחקירת פרבולה זה היה בקורס מבוא להנדסת מכונות. (אם אתה רוצה לדעת למשל מה הן הכוחות שפועלים על קורה בכל הקודה ונקודה ויש אינסוף נקודות כאלה אז - מתמטיקה)
ואינטגרלים הייתי צריך בפיזיקה ובסטטיסטיקה בעיקר.
אז כן. מתמטיקה זה חשוב.
אבל כמובן זה תלוי מה אתה רוצה.
אם אתה רוצה להיות מהנדס ברור דאתה צריך מתמטיקה.
אבל אם אתה רוצה להיות מוזיקאי.... אז ברור שלא.
אני סטודנט להנדסה.
ויכול להגיד לך שהפעם הראשונה שבאמת הייתי זקוק לחקירת פרבולה זה היה בקורס מבוא להנדסת מכונות. (אם אתה רוצה לדעת למשל מה הן הכוחות שפועלים על קורה בכל הקודה ונקודה ויש אינסוף נקודות כאלה אז - מתמטיקה)
ואינטגרלים הייתי צריך בפיזיקה ובסטטיסטיקה בעיקר.
אז כן. מתמטיקה זה חשוב.
אבל כמובן זה תלוי מה אתה רוצה.
אם אתה רוצה להיות מהנדס ברור דאתה צריך מתמטיקה.
אבל אם אתה רוצה להיות מוזיקאי.... אז ברור שלא.
הבנת סיטואציה
שואל השאלה:
מתמטיקה חשוב לבגרות מאוד והבגרות עוזרת בחיים- נכון מאוד!!!
מתמטיקה חשוב לבגרות מאוד והבגרות עוזרת בחיים- נכון מאוד!!!
לא סתם בגרות טובה במתמטיקה זה מאוד חשוב ומשפיע מאוד על קבלה לאוניברסיטה. במתמטיקה משתמשים כמעט בכל מקצוע
1. אתה בנאדם אתה צריך למלא את המוח בידע
2.שתרצה ללמוד משהו יהיה לך מאוד קשה כי המוח שלך לא התאמץ
2.שתרצה ללמוד משהו יהיה לך מאוד קשה כי המוח שלך לא התאמץ
נכון בשביל זה יש מחשבון
אנונימית
אני אסביר לך, פשוט פתאום באמצע החיים תתקל בגמד, הגמד יגיד לך שאם לא תחפוף לו משולשים הוא לא יתן לך לעבור. מפה לשם תפתח מספרה לחפיפת משולשים והבעיה שאם לא תלמד את זה לא תוכל לעבור את הגמד.
מתמטיקה זה מקצוע שנמצא בכל מקום בכל מקום! הוא חשוב לחיים לחשב וזה
כל מה שהוא מעבר לחישוב ודברים בסגנון זה בשביל לפתח את הצד היצירתי של המוח
כל מה שהוא מעבר לחישוב ודברים בסגנון זה בשביל לפתח את הצד היצירתי של המוח
זה יעזור לך לעבור את הבגרות.
סתם אבל זה בסיס לעבודות כמו הייטק, תכנות וכאלה...
סתם אבל זה בסיס לעבודות כמו הייטק, תכנות וכאלה...
אני נהנית לפתור משוואות דיפרנציאליות. לכל אחד יש את השריטה שלו
לדעת עם לא עובדים עליך כשאתה מקבל עודף, עם אתה עובד בבניה פה נכנסת הגאומטרייה.
למדוד מקומות , בתים כדיי לדעת מה לעשות ואיך.
למדוד מקומות , בתים כדיי לדעת מה לעשות ואיך.
היי, מתמטיקה זה לא דבר שאתה שואל איך חפיפת משולשים תעזור לך בחיים כי זה כנראה שלא (תלוי לאן אתה הולך בחיים) אבל בתור אחת שגם שאלה את אותה שאלה ועלתה מ3 ל5 ועזוב את ההבדלים ברמות, התחלתי לקחת קורסים אונליין עולמיים בנושאים של אסטרופיזיקה ופיזיקה לפני חודשיים ואני צריכה להשתמש שם במתמטיקה גבוהה, וזה עוזר יותר כשאתה יודע.
כמובן שאם נגיד תלך לכיוון משחק/מוזיקה/דברים שהם לא דורשים חישובים וכו' אז לא תמיד תצטרך אבל זה תמיד בונוס שייפתח לך עוד דלתות
כמובן שאם נגיד תלך לכיוון משחק/מוזיקה/דברים שהם לא דורשים חישובים וכו' אז לא תמיד תצטרך אבל זה תמיד בונוס שייפתח לך עוד דלתות
פחח ביולוגיה אתה צריך לדעת מתמטיקה בשביל הרבה הרבה דברים. גרפים אקספוננציאלים לכל מיני פעולות בתאים, כמה להוסיף מחומר מסויים כדי לקבל בדיוק מה שצריך כדי להאכיל את התאים.
אל תהיה טמבל.
זה בסיס לכל עבודה שקשורה למדע וטכנולוגיה.
אל תהיה טמבל.
זה בסיס לכל עבודה שקשורה למדע וטכנולוגיה.
אנונימית
שואל השאלה:
את קוראת לי טמבל?
מה עשיתי לך?
את קוראת לי טמבל?
מה עשיתי לך?
א. מתמטיקה זה בדיוק ההפך מיצירתיות
ב. אני מעולה בהנדסת תוכנה אבל פח במתמטיקה.
ב. אני מעולה בהנדסת תוכנה אבל פח במתמטיקה.
אני יודעת לצייר גרפים בביולוגיה גם בלי לדעת מתמטיקה.
בביולוגיה צריך חשיבה ביולוגית, לא חשיבה מתמטית
בביולוגיה צריך חשיבה ביולוגית, לא חשיבה מתמטית
mean girl איזה שפות את מתכנתת? בואי ספרי כי אני מכירה הרבה מאוד שפות תכנות
אנונימית
זה בעיקר נועד בשביל לפתח את החשיבה, אבל יש המון נושאים בעיקר בתיכון שהם באמת מיותרים ובחיים לא נשתמש בהם ואפשר לפתח את החשיבה בעוד מלא דרכים אחרות. לדעתי לפחות בתיכון מתמטיקה צריך להיות בחירה רק למי שרוצה לעבור במשהו בעתיד שצריך בשבילו מתמטיקה, כי אני ועוד המון ילדים אחרים ממש סובלים מהמקצוע הזה. אבל מתמטיקה של יסודי וחטיבה כן חשוס ללמוד כי משתמשים בזה בחיים אבל מה שלומדים בתיכון זה באמת ממש מיותר
הפעם האחרונה שנגעתי בהנדסת תוכנה הייתה לפני שלוש שנים ואני באמת לא זוכרת באיזו שפה השתמשתי. אני לא סובלת הנדסת תוכנה. פעם אהבתי, היום זה רחוק ממני אלפי שנות אור.
דבר ראשון תמיד טוב ידע כללי
דבר שני רק לי מציק זה שכתבת 4 יחידות ואז 3 יחידות ורק אז 5 יחידות לא? לא משנה
דבר שלישי אין לי דבר שלישי אז ביי
דבר שני רק לי מציק זה שכתבת 4 יחידות ואז 3 יחידות ורק אז 5 יחידות לא? לא משנה
דבר שלישי אין לי דבר שלישי אז ביי
לדעתי היו צריכים ללמד אותנו ממש רק את הבסיס את הדברים הנחוצים ומי שירצה לעבוד במשהו שאשכרה דורש מתמטיקה אז שילמש את זה אני באמל לא מבינה מה הקטע
זה תלוי לגמרי איזה חומר ובמה תעבוד בעתיד.
כי אם למשל תעבוד כאדריכל אז תצטרך יותר הנדסה וכו'.
כי אם למשל תעבוד כאדריכל אז תצטרך יותר הנדסה וכו'.
פחח mean girl אז עלק מעולה בהנדסת תוכנה.
הקטע הוא שבהתחלה בהתחלה, צודקת, זה לא מבוסס על מתמטיקה. אבל ככל שמתקדמים בהנדסת תוכנה יש יותר ויותר הבנה מתמטית.
מחשבים 5 יחל (שלקחתי) זה כ-ל-ו-ם לעומת מחשבים באוניברסיטה.
הקטע הוא שבהתחלה בהתחלה, צודקת, זה לא מבוסס על מתמטיקה. אבל ככל שמתקדמים בהנדסת תוכנה יש יותר ויותר הבנה מתמטית.
מחשבים 5 יחל (שלקחתי) זה כ-ל-ו-ם לעומת מחשבים באוניברסיטה.
אנונימית
שואל השאלה:
ספרות לא מיותר.
זה מקצוע שמחבר בין הספרות הישראלית בכוונה שאנשים יתחילו לקרוא ספרים
זה מעודד דברים חשובים.
וזה גם ישראלי.
ספרות לא מיותר.
זה מקצוע שמחבר בין הספרות הישראלית בכוונה שאנשים יתחילו לקרוא ספרים
זה מעודד דברים חשובים.
וזה גם ישראלי.
שואל השאלה:
מתמטיקה זה לא מיותר!
ךא אמרתי את זה
זה מקצוע חובה.
גם ספרות
מתמטיקה זה לא מיותר!
ךא אמרתי את זה
זה מקצוע חובה.
גם ספרות
אני באמת מעולה בהנדסת תוכנה
יש לי כישרון טבעי
לא רוצה אל תאמין מה אכפת לי.
יש לי כישרון טבעי
לא רוצה אל תאמין מה אכפת לי.
לא כל מה שלומדים במתמטיקה חשוב.
שברים לדוגמא כן כי נצתרך את זה כשנשלם על משהו.
שברים לדוגמא כן כי נצתרך את זה כשנשלם על משהו.
חשיבה מתמטית חשובה בתחומים של הנדסה , כלכלה , סטטיסטיקה , פיזיקה חשמל והרבה תחומים זה טוב שיהיה לך השכלה מתמטית .
כעיקרון לא בטוח שתשתמש בחומר שלמדת
כעיקרון לא בטוח שתשתמש בחומר שלמדת
חשיבה מתמטית חשובה בתחומים של הנדסה , כלכלה , סטטיסטיקה , פיזיקה חשמל והרבה תחומים זה טוב שיהיה לך השכלה מתמטית .
כעיקרון לא בטוח שתשתמש בחומר שלמדת
כעיקרון לא בטוח שתשתמש בחומר שלמדת
תחשוב לבד