8 תשובות
בהגדרות את יכולה להוריד את הv הכחול, זה לפני הכל

ותרשמי לו מהלב, תאמרי לו שהיה לך גם כיף איתו.
אם את רוצה להגיב מבלי שיראו שאת מחוברת, תנתקי את האינטרנט,

אם את רוצה שלא יראו את הוי הכחול, תכנסי להגדרות -> פרטיות -> ותהיה לך שם אופציה.
שלוש נקודות הגדרות חשבון פרטיות ואז על אישורי קריאה
שואל השאלה:
אני באייפון אז איפה זה בהגדרות?
שואל השאלה:
הגדרות בווטצאפ?
בהגדרות בוואטסאפ
מי שכתב מצב טיסה, ככה בכלל לא ישלחו אליה הודעות...