14 תשובות
מעניין לי תביצה
גועל נפש מסכנים סהכ
מזעזע למה העולם שותק
כואב הלב מה יש להגיד
זה בגלל איזו אונייה לא? כן זה מזעזע
שואל השאלה:
איך אתם מצליחים לא לבכות?
איך אתם מצליחים לא לבכות?
אנונימי
גם הלוויתן שנמצא מת באמצע החוף
די כבר ילד
אי אפשר לעשות עם זה כלום הם כבר מתו
כן זה מזעזע אבל ממשיכים הלאה
כן זה מזעזע אבל ממשיכים הלאה
די נו זה לא מעניין
גם אם אני אדאג להם זה לא אומר שהבעיה הזאת תפתר
גם אם אני אדאג להם זה לא אומר שהבעיה הזאת תפתר
מזעזע .
עצוב
זה פשוט נורא אני הולכת לניקוי חופים ברביעי בשביל לעזור, אני אשאיר פה קישור לאיפה יש נקיונות (זה חשוב כי יש גם בתי גידול של חיות על החוף / זה יכול להיסחף בחזרה לים. אנחנו כן יכולים לעזור)
זה ישפיע גם עלינו בסופו של דבר... כל הזיהום שאנחנו גורמים לכדהא יתנקם בבני האדם יום אחד, אם לא אכפת לכם מהחיות לפחות תהיו אכפתיים כלפי העתיד שלכם.
זה ישפיע גם עלינו בסופו של דבר... כל הזיהום שאנחנו גורמים לכדהא יתנקם בבני האדם יום אחד, אם לא אכפת לכם מהחיות לפחות תהיו אכפתיים כלפי העתיד שלכם.
בסוף גם בעלי חיים הופכים לנפט אז הם רק הקדימו את זמנם
באותו הנושא: