7 תשובות
מה הם עושים?
הם יושבים ומעשנים (?)
שואל השאלה:
הם לבושים כמו מכבי אש עושים איזה משהו שקשור לזה ושרים שירים
אנונימית
הם לא עושים שום דבר מעניין, זה היום הכי משעמם בתולדות האח הגדול.
הכי מעניינים בבית זה אלמוג ויהודה, ובגלל המשימה אסור להם לדבר אחד עם השני אז ככל הנראה אין שיחת לילה שזה מה שאני תמיד מחכה לראות.
שואל השאלה:
מה.. מותר להם לדבר אחד עם השני. את ראית בכלל שאת מדברת
אנונימית
במשימה יש את הפלוסים ואת המינוסים, לפי הבנתי אסור שפלוס ידבר עם מינוס ואחד מהם מינוס ואחד פלוס.